TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בניגוד להערכות על שוק המשרדים – גב-ים בעסקת ענק נוספת בהרצליה פיתוח


אבי יעקובוביץ. צילום- סיוון פרג
גב-ים חתמה על הסכם שכירות משמעותי עם ענקית טכנולוגיית הרכב GENERAL MOTORS לפיו שכרה GM שטח של כ-9,000 מ"ר במרכז גב-ים הרצליה לתקופה של 5 שנים, בתמורה כוללת של כ-63 מליון ש"ח
בנוסף להסכם עם GM, חתמה גב-ים על הסכמי שכירות עם חברות מייקרוסופט וזרטו, כך שכל השטחים אותם עתידה מייקרוסופט לפנות במרכז גב-ים הרצליה, עם המעבר לקמפוס החדש שלה, שווקו והושכרו מראש.
הסכם זה נחתם בנוסף להסכם שכירות משמעותי אחר, עם אחת מענקיות ההייטק בעולם, בשטח של כ-30 אלף מ"ר בפארק מתם, אשר נחתם במהלך נובמבר 2020.
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "אנו חווים ביקושים חזקים מאוד במתחמי גב-ים בהרצליה פיתוח, הכוללים כ-250 אלף מ"ר. בנוסף, בימים אלו מקדמת החברה תב"ע לתוספת של כ-30 אלף מ"ר במתחם אפל ו-NSO בהרצליה.
מתחמי גב-ים בהרצליה מהווים עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, הכוללות בין היתר את פייזר, אפל, מייקרוסופט, אמזון, GM, DELL-EMC, PTC, מטרוניק, NSO, סולארדג', ורוניס ואחרות.
בתקופה זו מנהלת גב-ים משאים ומתנים עם חברות בינלאומיות וישראליות לשכירות אלפי מ"ר חדשים.
חברות ההייטק הן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים והן מובילות את המגמות בשוק. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח, שהם ליבת הפעילות שלהן. ההייטק בישראל לא נפגע ומראה על המשך צמיחה."
בימים אלו מובילה גב-ים מהלכי ייזום משמעותיים, הכוללים שישה פרויקטים בהיקף כולל של כ-265 אלף מ"ר (חלק החברה כ-210 אלף מ"ר), בהשקעה כוללת של כ-1.5 מליארד ש"ח. לאחר השלמתם של פרויקטים אלו ואכלוסם, יעמדו סך השטחים המניבים של גב-ים על כ-1.25 מליון מ"ר, עם הכנסות שנתיות של כ-700 מליון ש"ח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il