TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"הראל סל" מנפיקה 7 תעודות סל חדשות ו- 20 אופציות כיסוי


הראל
תעודות הסל החדשות שיונפקו: הראל ת"א 25, הראל ת"א 75, הראל בנקים, הראל תל בונד 40, הראל שחר 2-5, הראל גליל 0-2 והראל גילונים



הראל סל, חברת המוצרים הפיננסיים של בית ההשקעות הראל פיננסים, פרסמה תשקיף להנפקת 7 תעודות סל חדשות, מנייתיות ואג"חיות, ו- 20 אופציות כיסוי על מחיר הנפט, מדדי הדאקס והנאסד"ק, ולראשונה, גם אופציות כיסוי על מחיר הזהב.
הרחבת הפעילות- לאחר גיוס של למעלה מ- 200 מיליון ₪ בתעודות הסל, תוך פחות משלושה חודשים מאז השיק בית ההשקעות הראל פיננסים את פעילותו בתחום.
אורי שור, מנכ"ל "הראל סל" מסר, כי "בעקבות הצלחת הנפקת 6 תעודות הסל הראשונות של הראל בחודשים ינואר פברואר, החלטנו להרחיב את פעילותינו ולהנפיק 7 תעודות נוספות החל מהשבוע הבא. בכך, תציע כעת הראל סל למשקיעים 13 תעודות הסל מרכזיות בשוק, העוקבות הן אחרי מדדי מניות, והן אחר אג"ח קונצרניות וממשלתיות." שור הוסיף כי "בהנפקה זו בחרנו, בנוסף להרחבת סדרות אופציות כיסוי הקיימות בהראל סל, לחדש ולהציע למשקיעים אופציות כיסוי על מחיר הזהב"
תעודות הסל החדשות, 3 מנייתיות ו- 4 אג"חיות, יונפקו החל מיום שני ה- 4 למאי ,2009 וזאת לפי הפירוט הבא:
יום שני ה- 4.5.09: הראל שחר 2-5, הראל גליל 0-2 והראל גילונים.
יום ראשון ה- 10.5.09: הראל ת"א 25, הראל תל בונד 40
יום ראשון ה- 24.5.09: הראל ת"א 75, הראל בנקים

20 הסדרות החדשות של אופציות הכיסוי יונפקו ב- 18.5.09
4 אופציות כיסוי על מחיר הזהב.
8 אופציות כיסוי על מחיר הנפט.
4 אופציות כיסוי על מדד נאסד"ק 100.
4 אופציות כיסוי על מדד הדאקס הגרמני.

אופציות כיסוי (Covered Warrants) הן אופציות רגילות המונפקות ע"י גוף פיננסי, על נכסים או סחורות או מטבעות שעבורם לא הנפיקה הבורסה אופציות. באמצעות אופציות כיסוי יכול המשקיע לבצע פוזיציות Long ו-Short על נכסים שונים וזאת בסכום קטן יחסית, תודות למינוף הגלום באופציות. מחיר המימוש וטווח הזמן של אופציות הכיסוי נקבעים על יד המנפיק. בעולם נסחרות למעלה מ-50,000 אופציות כיסוי בשוק במחזורי מסחר של מאות מיליארדי דולרים.
אופציות כיסוי שהראל פיננסים משיקה הן מסוג Call ו-PUT:
Call, כלומר אופציות כיסוי המקנות למשקיע תמורת תשלום פרמיה, את הזכות (אך לא את החובה) המקבילה, מבחינה כלכלית לזכות לרכוש את נכס הבסיס עד לתאריך מסוים במחיר מימוש שנקבע מראש. במועד הפקיעה יינתן למשקיע תקבול כספי רק אם מחיר הנכס יהיה גבוה ממחיר המימוש. במקרה של מדדים יינתן למשקיע תקבול כספי רק אם המדד יהיה גבוה ממספר הנקודות שנקבע.
PUT, כלומר אופציות כיסוי המקנות למשקיע תמורת תשלום פרמיה, את הזכות (אך לא את החובה) המקבילה, מבחינה כלכלית לזכות למכור את נכס הבסיס עד לתאריך מסוים במחיר המימוש שנקבע מראש. במועד הפקיעה יינתן למשקיע תקבול כספי רק אם מחיר הנכס יהיה נמוך ממחיר המימוש. במקרה של מדדים יינתן למשקיע תקבול כספי רק אם המדד יהיה נמוך ממספר הנקודות שנקבע.

"הראל סל", חברת המוצרים הפיננסים המורכבים של בית ההשקעות הראל פיננסים, המנוהלת ע"י אורי שור, הצליחה בתוך זמן קצר לבסס מעמד מרכזי בתחום אופציות הכיסוי, ומאז חודש ינואר השנה, הרחיבה פעילותה גם לתחום תעודות הסל. לאחר השלמת ההנפקות בשבועות הקרובים, תנהל הראל סל 13 תעודות סל, ו- 41 אופציות כיסוי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il