TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלי פרנס, פורטינט: "כל אחד מאיתנו יהפוך לפריט שיאפשר קישוריות לעולם האינטרנט"


קרדיט צילום: הילל קוברובסקי.
פרנס אמר את הדברים בכנס משותף של פורטינט ו-C-Data MSD שעסק באיומי סייבר בזמני שגרה וחירום


חברת C-Data MSD, המובילה בהפצת פתרונות מחשוב, אבטחת מידע וציוד היקפי בישראל, קיימה יחד עם פורטינט, מובילה עולמית באבטחת סייבר, כנס מקצועי עבור עשרות שותפים עסקיים תחת הכותרת "איומי סייבר בזמני שגרה וחירום" בסינמה סיטי גלילות. הכנס נערך בשיתוף מערך הסייבר הלאומי וכלל הרצאה של דדי גרטלר, ראש אגף חדשנות ושיתופי פעולה טכנולוגיים של המערך. כמו כן, מאיר ראש, דירקטור שותפים עסקיים בפורטינט ישראל, הסביר למשתתפים אודות חשיבותה ויתרונותיה של תוכנית Engage של פורטינט, הפועלת בישראל באמצעות שותפיה.

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון ומזרח אירופה בפורטינט, סיפק סקירה של איומי הסייבר הנוכחיים ואמר: "כשבוחנים את האיומים כיום, רואים כי המתקפות הפכו להיות הרבה יותר חכמות. התוקפים הפכו להיות סבלניים – כבר לא מדובר בגישה של 'שגר ושכח' ואז ההמתנה לראות מה הייתה התוצאה. היום, מתקפה שמתבצעת נועדה להצליח. התוקף יודע לכוון ליעד מסוים ולדברים שמעניינים אותו ושם הוא שולף את המידע. מגמה נוספת שצוברת תאוצה אלו הם האיומים הפנימיים. רוב המשתמשים לא מודעים למה שקורה במחשב שלהם וזה בסדר. העובדים לא אמורים לדעת אם יש אצלם תולעת במחשב.


זהו התפקיד של האבטחה – לוודא האם הכל מאובטח. גם מתקפות הכופר זה משהו שאי אפשר להימנע ממנו. בארגונים עולמיים גדולים, מתקפות אלו יכולות להתבטא בנזק של מאות מיליוני דולרים. לבסוף, אי אפשר שלא להזכיר את הסיכונים בענן, שהפך להיות מאוד משמעותי. בכל הנוגע לענן, עולה השאלה – איך אני שולט במידע, בין אם בריבוי עננים או כשנתונים עוברים?"

עוד אמר פרנס כי: "כשמסתכלים על התשתית, מגלים כי יש קרוב ל-125 יישומים מבוזרים שנמצאים בשימוש פר-ארגון. כולנו משתמשים במערכות האלה. היום הכל נמצא בענן והכל צריך להיות מאובטח כי הנתונים יושבים שם. כמות ההתקנים היא בלתי נתפסת. מתקפות יכולות לקרות בכל רגע נתון על כל התקן שהוא. הטכנולוגיה נמצאת בכל דבר שאנחנו משתמשים בו היום, מה שנקרא Immersive technology – כאשר הכוונה היא לשעונים ואפילו הביגוד, שמשדרים מידע אודותינו.


בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו הוא חלק מהאינטרנט. כל אחד מאיתנו יהפוך לפריט שיאפשר קישוריות לעולם האינטרנט – לשם העולם הולך. לכן, היכולת להגן הופכת להרבה יותר מורכבת וצריך לדעת לסנכרן בין המערכות השונות. התקשורת המאובטחת היא זו שמחברת בין כל המערכות".
 
בהתייחסו ל-SASE, אחד התחומים המדוברים ביותר כיום בעולם אבטחת המידע, פרנס אמר כי:
"SASE זה לא פתרון שבא רק לאבטח, אלא הוא מגיע מתוך תפיסה של גרטנר שאומרת שצריך לעשות התכנסות של רכיבים, צריך לאחד את התקשורת והאבטחה ולאפשר לכל משתמש להתחבר ולגשת למשאבי הארגון מכל מקום בצורה מאובטחת. כאשר ארגון נוקט בגישה של ריבוי פתרונות וספקים, הוא רק מעמיק את בעיית הגישה המאובטחת. היתרון הגדול של פורטינט הוא שאנחנו מספקים את היכולות של SASE כחלק מפלטפורמת Unified SASE. ה-Unified SASE של פורטינט משלב באופן רציף טכנולוגיות תקשורת ואבטחה חיוניות כדי לתמוך בכוח העבודה ההיברידי של ימינו.




הגישה החדשנית של ה-Unified SASE מבטיחה גישה מאובטחת עבור העובדים המרוחקים בכל מקום שבו הם נמצאים ומגינה על יישומים ונתונים על כל ענן".

הוא הוסיף כי, "פורטינט משרתת היום למעלה מ-700 אלף לקוחות בעולם ופרוסה על פני כל המגזרים – ביניהם טכנולוגיה, פיננסים, רפואה, ריטייל ועוד, עם מיקוד חזק בתחום התשתיות הקריטיות. כמו כן, לחברה שיתופי פעולה נרחבים בתחום ה-OT, כולל עם חברות ישראליות מובילות".

במהלך הכנס, יניב ברזילי, מנכ"ל C-Data MSD, הציג את השותפות שהושקה לאחרונה עם פורטינט, במסגרתה C-Data MSD נבחרה למפיץ רשמי נוסף של החברה בישראל. ברזילי ציין כי C-Data היא חברת ההפצה הגדולה ביותר בישראל, העובדת עם למעלה מ-3,500 משווקים ו-28 יצרנים גדולים.




לדבריו: "אנחנו רואים בפורטינט יצרן שאפשר לגדול איתו, יצרן שמביא הרבה חדשנות וידע. המטרה שלנו היא להיות מעבר למפיץ רגיל ולהיכנס לעולמות הענן וה-MSSP. על רקע המחסור באנשים טכניים, בכוונתנו להשיק את התחום של Professional Services, כאשר מדובר באנשים טכניים שיודעים לספק את התמיכה ללקוחות באתרים שלהם במגזרים שבהם פורטינט פועלת. זה יהיה משהו שמבדל אותנו ממפיצים אחרים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il