TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת כח האדם ל.מ : 87 מתמודדים בממוצע על כל משרה פנויה בנובמבר


המוקדנים התחרו בנובמבר עם עוד 195 מועמדים על כל משרה פנויה; מנהלים בכירים – 103 מועמדים על כל משרה מוצעת
מניתוח נתוני חברת כח האדם ל.מ לסיכום חודש נובמבר עולה כי חלה עלייה בפעילות בשוק התעסוקה בנובמבר שבאה לידי ביטוי ביותר מתמודדים על כל משרה פנויה.
בחודש נובמבר התמודדו על כל משרה פנויה כ- 87 מועמדים בממוצע זאת לעומת 75 מועמדים שהתמודדו על כל משרה פנויה באוקטובר.

המדד מתבסס על ניתוח של אלפי פניות של דורשי עבודה לחברת ל.מ. עולם של כח אדם במהלך חודש אוקטובר ( פניות דרך 25 סניפי החברה בכל רחבי הארץ ובאמצעות אתר האינטרנט ) לצד ניתוח של היצע משרות מצד המעסיקים וניתוח ההשמות במהלך החודש.

רפי אלימלך מנכ"ל חברת כח האדם ל.מ מציין בהתייחס לנתונים כי בחודש נובמבר ניכרת התעוררות בשוק התעסוקה גם מצידם של המעסיקים המציעים יותר משרות ומשרות יותר אטרקטיביות וגם מצד דורשי העבודה המגיבים להיצע המשרות ומציעים מועמדותם .
הפער בממוצע הפניות לכל משרה בהשוואה לחודש אוקטובר נובע מתקופת החגים שבה נכנס שוק התעסוקה לקפאון גם מצד המעסיקים וגם מצד המועסקים.

מהנתונים עולה כי המשרה המבוקשת ביותר בנובמבר מצד דורשי העבודה היתה בתחום מוקדנים ומוקדניות למוקדי השירות . כל מוקדן התחרה עם עוד 195 מועמדים על כל משרה בתחום ( לעומת 125 פונים לכל משרה באוקטובר ) מתוך המתעניינים , בולטות ניכרת לנשים – 157 מתמודדות על כל משרה לעומת 39 גברים. מבחינה גאוגרפית 161 מועמדים הם מאיזור המרכז ורק 35 מאיזורי הצפון והדרום.

משרה מבוקשת נוספת בנובמבר היא מנהלים בכירים . בנובמבר התחרו לא פחות מ- 103 מועמדים על כל משרה פנויה בתחום הנהלה בכירה ( לעומת 30 בלבד באוקטובר ) כאן הבולטות היא דווקא למין הגברי, מתוך הפונים 75 גברים ורק 28 נשים. מבחינה גאוגרפית, שוב בולטות לאיזור המרכז עם 93 מועמדים לעומת 9 מועמדים בלבד מאיזור הדרום והצפון.

דוקא בתחום ההי- טק והמחשבים ניכרת ירידה במספר הפונים לכל משרה. רק 33 מועמדים לכל משרה לעומת 48 מועמדים שפנו באוקטובר. רפי אלימלך מציין כי הירידה במספר הפונים נובעת מעלייה בהיצע המשרות בשיעור של כ- 17% לעומת חודש קודם. בתחום ההיטק ניתן לראות כי מספר הגברים המועמדים למשרה עומד על 18 ו- 15 נשים.

גם בתחום אנשי המכירות ניכרת ירידה במספר המועמדים למשרה. 62 פונים בנובמבר לכל משרה לעומת 95 מועמדים באוקטובר. גם כאן בשל עלייה בהיצע המשרות אחרי החגים.

בתחומים הנוספים ניתן לראות כי על כל משרה בתחום עובדים כלליים התמודדו בנובמבר 192 מועמדים לעומת 181 באוקטובר, בתחום האדמנסטרציה 57 מועמדים בנובמבר זהה לאוקטובר, כך גם בתחום מנהל זוטר 66 מועמדים בנובמבר ובאוקטובר, בתחום הבנקאות 71 מועמדים על כל משרה בנובמבר לעומת 39 באוקטובר . בתחום הנהלת חשבונות 42 מועמדים לעומת 37 באוקטובר ובתחום משאבי אנוש 51 מועמדים למשרה לעומת 37 באוקטובר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il