TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלדר משכנתאות: די להונאות!


צילום: רפי דלויה
"בתקופה האחרונה נחשפנו בתקשורת למעשי עוקץ ומרמה מצד חברות המתיימרות כביכול להעניק ייעוץ משכנתאות מקצועי ואמין"

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות:

"בתקופה האחרונה נחשפנו בתקשורת למעשי עוקץ ומרמה מצד חברות המתיימרות כביכול להעניק ייעוץ משכנתאות מקצועי ואמין.

ידוע כי תחום ייעוץ המשכנתאות הינו תחום פרוץ, בו יותר ויותר חברות מחלקות כיום בקלות דעת זכיינות לכל יועץ משכנתא, ללא דרישה מספקת לעמידה בתנאי איכות ומקצועיות.
בשוק זה יהיו תוך מספר שנים רק חברות גדולות עם נהלי עבודה מסודרים, זו בדיוק העת לרגולציה מחמירה בתחום הרגיש הזה.

אלדר משכנתאות באה לעשות סדר חדש בשוק יעוץ המשכנתאות ושמה לה למטרה עליונה להעניק שירות בסטנדרט אמין, מקצועי ומנוסה.
לכן, החלטנו לחבור ולהביא אלינו לחברה יועצי המשכנתאות בעלי ותק ומוניטין רב שנים, בעלי רקע בנקאי וניסיון עשיר כעצמאיים, בדגש על מיקומם הגיאוגרפי, זאת מתוך מטרה להתרחב ולכסות כמה שיותר אזורי פעילות במדינת ישראל.

גייסנו את עינב סבינצר במרחב הדרום ואת ליאור לייבל במרחב הצפון.
בימים אלה מצטרף לחברה שלנו מתן מזרחי עם ניסיון רב של למעלה מעשור ואני סמוך ובטוח שיחד נמשיך לצמוח, תוך שמירה מתמדת על סטנדרטים גבוהים".

מתן מזרחי, מנהל מרחב ירושלים באלדר משכנתאות:
"שמח מאוד על שיתוף הפעולה החדש עם חברת אלדר משכנתאות לאחר שנים רבות בהן הענקתי שירות ליותר מ-10,000 לקוחות פרטיים. אני בטוח שיחד נביא למרכז הבמה ניסיון רב שנים ונעניק שירות מקצועי להיקף גדול של לקוחות נוספים.

דווקא בעת הזו, זוהי הזדמנות מיוחדת להעמיק את פעילות המשכנתאות והפיננסים במרחב ירושלים והסביבה".

מתן מזרחי, עוסק בייעוץ משכנתאות במשך יותר מעשור. בעברו שימש כבנקאי משכנתאות בבנק מזרחי טפחות. למר מזרחי ניסיון מרשים כיועץ משכנתאות וליווי עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו ב"טובולסקי פיננסים ייעוץ משכנתאות", שם כיהן כמנכ"ל ושותף בכיר. בשנת 2022 הפך לבעל החברה והעניק שירותי ייעוץ משכנתאות באזורים רבים בארץ, בין היתר בירושלים, במרחב הדרום ומרכז הארץ.

מתן חובר לאלדר משכנתאות ויחד יקימו את מרחב ירושלים של החברה. המהלך הוא חלק מתנופת המיזוגים והתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר וסניף מרחב הצפון בניהולו של ליאור לייבל. מתן, יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור ירושלים וכן על הקשר מול הפרויקטים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור.

חברת אלדר משכנתאות רואה בחבירה עם מתן פוטנציאל עסקי גבוה ומודיעה על התרחבות פעילותה במרחב ירושלים, בניהולו של מתן מזרחי. שירותי החברה במרחב ירושלים יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה איכותי לתושבי האזור, בין היתר באזור מעלה אדומים, מברשת ציון, גוש עציון, יהודה ושומרון ומועצה אזורית מטה יהודה.

מתן , בן 36 נשוי + 2.
בצל תקופת המלחמה, חברת אלדר משכנתאות מזמינה את תושבי ירושלים והסביבה ליצור קשר להתייעצות ראשונית הנוגעת למשכנתא קיימת או חדשה, תשלומים והלוואות מגובות נכס. הייעוץ הראשוני הינו חינם ואישי .טלפונים ליצירת קשר 054-8216226.

אודות אלדר משכנתאות:
אלדר משכנתאות הוקמה במטרה להוביל את לקוחותיה בדרך הבטוחה לקבלת משכנתא. החברה שמה דגש על עולם המשכנתאות הן מבחינת בניית תמהיל אישי מותאם ללקוח והן מבחינה מקצועית ושרירותית. לחברה צוות מוביל בעל ניסיון של שנים רבות במערכת הבנקאית ובעל הכרות עמוקה עם התהליכים והקשרים מול הבנקים. חברת אלדר משכנתאות הקימה פורום מומחים אשר יהווה ועדה מקצועית-אקדמית המורכבת מבכירים בכלכלה והאקדמיה בישראל, לצד המוחות המובילים בתחום המשכנתאות בישראל.

פורום המומחים שלנו מתכנס לאחר כל החלטת ריבית של בנק ישראל ומגבש המלצות עדכניות בזמן אמת. היועצים של אלדר משכנתאות מתמחים במתן פתרונות יצירתיים, תפורים באופן אישי לכל לקוח אשר משקללים בתוכם את נושא המימון, הסיכון והייעוץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il