TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת עוגן מרחיבה את היקף הסיוע לעסקים הקטנים:


צילום באדיבות קבוצת עוגן
מוסיפה 4 מסלולי הלוואות נוספים, בינהם הלוואה בריבית קבועה, ומגדילה את היקף ההלוואה המקסימאלי לסך של 650 אלף שקלים
 
קבוצת עוגן, היא ארגון פיננסי חברתי ללא מטרת רווח, המעניק אשראי ללא ריבית למשקי בית, ואשראי בריבית "חברתית" לעסקים קטנים. בימים אלה, משיקה הקבוצה ארבעה מסלולי הלוואה נוספים לעסקים קטנים וכן מגדילה את סכום ההלוואה המירבי לסך של 650 אלף שקלים.

כשנתיים וחצי לאחר פרוץ המגיפה שפגעה באופן אנוש במגזר העסקים הקטנים בישראל, המשק חוזר לפעילות ובעלי עסקים קטנים, חדשים וקיימים, נדרשים לאשראי אך מתקשים לקבלו מהמערכת הבנקאית והחוץ בנקאית המסחרית.

קבוצת עוגן אשר פועלת כבר מעל 30 שנה במטרה לצמצם את אי השוויון בחברה הישראלית הנובע מהעדר נגישות לאשראי של אוכלוסיות רבות ואשר העניקה עד היום אשראי בהיקף של כ 2 מיליארד ש"ח, זיהתה את הגורמים המקשים על עסקים קטנים לקבל אשראי ופיתחה באמצעות פעילות 'עוגן לעסקים', מסלולי הלוואות ייעודיים לעסקים קטנים.


כעת מרחיבה עוגן את היצע המסלולים הקיים ומשיקה 4 מסלולים חדשים ואטרקטיבייים מאוד:

• מסלול סנפירים אקסטרה: המאפשר הלוואה של עד 500 אלף שקלים, בריבית פריים + 3% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מיועדת לעסקים עם ותק של שנה ומעלה. נדרש ערב, ללא פקדון.

• מסלול משוטים אקסטרה: המאפשר הלוואה של עד 500,000 שקלים, בריבית פריים + 4% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של שנתיים ומעלה. ללא ערבים, נדרש פיקדון.

• מסלול גלגל הצלה: המאפשר הלוואה של עד 400,000 אלף שקלים, בריבית קבועה שתיקבע בעת מתן ההלוואה ולתקופה מקסימאלית של עד 4 שנים. ההלואה מתאימה לעסקים בעלי ותק של שנה ומעלה. נדרש ערב, ללא פקדון.

• מסלול מגדלור: המאפשר הלוואה של עד 650 אלף שקלים, בריבית פריים + 3% ולתקופה של 6 שנים. ההלוואה מתאימה לעסקים עם ותק של שנתיים ומעלה. יש צורך ב 2 ערבים, ללא פיקדון.

המסלולים החדשים, מצטרפים למסלולי ההלוואה לעסקים קטנים הקיימים:

• מסלול "שובר גלים": מיועד לעסקים הקיימים מעל 4 שנים. עד 400,000 ₪ בריבית פריים+4.5% ללא ערב וללא פיקדון. ההלוואה ניתנת למשך 5 שנים עם גרייס של עד שלושה חודשים.

• מסלול "משוטים": מיועד לעסקים הקיימים מעל שנתיים. עד 400,000 ₪ בריבית פריים+3.5% ללא ערבים, נדרש פקדון. ההלוואה ניתנת למשך 5 שנים עם גרייס של עד שלושה חודשים.

• מסלול "סנפירים": מיועד לעסקים הקיימים מעל לשנה. עד 400,000 ₪ בריבית פריים+2.5%. ערב אחד, לא נדרש פיקדון. ההלוואה ניתנת למשך 5 שנים עם גרייס של עד שלושה חודשים.

• מסלול "מפרשים": מיועד לעסק בהקמה בשנתו הראשונה. עד 300,000 ₪ בריבית פריים+ 3.5% ערב אחד, ללא פיקדון. ההלוואה ניתנת למשך 5 שנים עם גרייס של עד שלושה חודשים.

בנוסף, עד כה, כדי לקבל הלוואה מעוגן, עסקים קטנים נתבקשו לעמוד בתנאי סף של מחזור הכנסה העומד על עד 10 מיליון שקלים בשנה. כעת, במטרה להגדיל את היקף העסקים הזכאים לסיוע, יוכלו גם עסקים בעלי מחזור הכנסה שנתי של עד 12 מיליון ₪ לקבל הלוואה מעוגן.

לדברי מאירה שוורץ, מנהלת עוגן לעסקים: "מדובר ביום של בשורה של ממש לבעלי העסקים הקטנים בישראל, או למעוניינים לפתוח עסק חדש. כקבוצה הפועלת ללא מטרות רווח ורואה לנגד עיניה את הרצון לסייע ולהצמיח את העסקים הקטנים בישראל, הצלחנו לפתח ולהרחיב את מסלולי ההלוואות הקיימים, תוך שמירה על תנאי הלוואה נוחים, באחוזי ריבית נמוכים ועם אפשרות לקבל הלוואה ללא שיעבוד ובחלקן גם ללא ערבים. אנו גאים על כך שביכולתנו להנגיש אשראי לעסקים שלא הצליחו לקבל אשראי בערוצים אחרים ולמרות שהפרופיל שלהם הוגדר על ידי אחרים כ"כמסוכן", שיעור הדיפולט בעוגן זהה לזה של המערכת הבנקאית".

אודות עוגן

עוגן היא קבוצה פיננסית-חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל.

לעוגן קרנות הלוואה ע"ס כ 500 מיליון ₪ והיא מספקת אשראי נגיש ונוח לאוכלוסיות שמתקשות להשיג אשראי בתנאים הוגנים או בכלל, ובהן יחידים ומשפחות בעלי הכנסה נמוכה, זוגות בדרכם לרכישת דירתם הראשונה, עסקים זעירים וקטנים ומוסדות ללא כוונת רווח (מלכ”רים).

קבוצת עוגן שואפת להשלים את ההלוואות הניתנות ללקוחותיה בליווי פיננסי ובמנטורינג אשר יסייעו למשקי בית, עסקים ומלכ"רים לצלוח מציאות כלכלית מאתגרת.

קבוצת עוגן העניקה עד היום כ 72,000 הלוואות, בהיקף כ 2 מיליארד ₪. בשנת 2022 צפויה קבוצת עוגן להעניק אשראי בהיקף של כ 300 מיליון ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il