TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תלונה ראשונה במשטרה נגד הנאמן על הכספים שהופקדו על רוכשי הדירות ב'רום כנרת'‎


צילום עו"ד גיא סרוסי: אילן אסייג
לקוח ראשון של 'רום כנרת' הגיש תלונה במשטרה נגד נגד עורך הדין שניהל את חשבון הנאמנות בחברה, חשבון שממנו נעלמו, על פי הערכות, כמאה מיליון שקלים
לקוח ראשון של חברת 'רום כנרת', שנכנסה בימים אלה להליכי חדלות פירעון, הגיש תלונה במשטרה נגד עורך הדין שאל חשבון הנאמנות שעליו הופקד הוזרמו כספי קבוצות הרכישה, וממנו, כך התברר, נעלמו ככל הנראה למעלה ממאה מיליון שקלים.

כך כותב המתלונן בתצהירו:

"רכשתי דירה לבת שלי.. בפרויקט סי טאוור בת ים של חברת רום כנרת מעו"ד אילן שושן (בעלי חברת רום כנרת).

"הגעתי לחברת 'רום כנרת' מפרסומים שונים בתקשורת. נפגשתי עם אנשי המכירות של החברה, במשרדי החברה בחוף בת-ים.

"כשהגעתי למשרדי החברה, הציגו לי מצגת יפה ודגם של בניין על הים, תכניות ואת מתווה העיסקה, לאחר מו"מ בחרתי דירת 5 חדרים עם מרפסת ונוף פתוח לים, כ125 מ"ר בקומה X כיוון X במחיר של 3,430,000 ₪. (הפרטים טושטשו כדי לשמור על פרטיות המתלונן).

"מיד עם חתימה על הסכם הצטרפות לפרויקט, העברתי סך של 180 אלף שקלים דמי הצטרפות לחשבון נאמנות ע"ש עו"ד ש' (עורך הדין שהופקד על חשבון הנאמנות ובו כספי רוכשי הדירות). פרטי החשבון מצורפים.

"הוזמנו לחתום על הרכישה, במשרדי החברה ברחוב המסגר 55 תל אביב, נפגשתי עם עו"ד אילן ששון הבעלים והמייסד של רום כינרת, ועם עו"ד א', שהסביר לו היכן לחתום. חתמנו שוב.

"הוסבר לנו במפורש כמו בהסכם שכל הכספים יהיו אצל הנאמן בחשבון נאמנות עד אשר הקרקע תעבור על שמנו.

"לפי תנאי ההסכם העברתי בפעימה השנייה סך של 1,920,000 שקלים ועוד 19,890 שקלים + מע"מ עבור 0.5% שכר טרחת עורך דין.

"לאחר שהעברתי את הכספים לעו"ד י' (הנאמן) לחשבון הנאמנות, קיבלתי אישור בחתימת עו"ד אילן ששון שהכספים התקבלו ונמצאים בחשבון הנאמן, וישוחררו רק לאחר רישום הערת אזהרה (מצורף).

"למרות הפצרותיי ובקשותיי, עד לקריסת החברה לא נרשמה לי הערת אזהרה.

"לאחר קריסת החברות, התברר לי בבית המשפט שלא נרשמו לטובתי הערת אזהרה וחשבון הנאמנות ריק. הנאמן העביר את כל הכספים שבחשבון הנאמנות. הבנתי שבעצם גנבו את כספי, מבלי שיש לי זכויות בקרקע. הכסף נעלם ונגנב מחשבון הנאמנות מבלי שרשמו לי הערת אזהרה.

"על כן אני מבקש להגיש תלונה במשטרה כנגד הנאמן בחברה עו"ד י' – על גנבה. אני מבקש שיעצרו אותו לחקירה, ויפעלו בכל דרך כדי לבדוק לאן הועברו הכספים שלי, ושל רוכשי דירות נוספים. מדובר על מעילה בגובה של למעלה מ-100 מיליון שקלים להערכתי."

ממשטרת ישראל עדיין לא נמסר, אם תיפתח חקירה פלילית נגד החברה או בעלי תפקידים בה.
עורך הדין גיא סרוסי, המייצג חלק מהרוכשים במאבקם להשבת כספם שהושקע ב'רום כנרת', אומר "על פי התמונה שנגלית לעינינו מיום ליום, עולה חשד כבד כי עשרות אם לא מאות מיליוני שקלים נעלמו מחשבונות החברה, בשל התנהלות מפירת חוק ופלילית".

עורך הדין גיא סרוסי, ממשרד עורכי הדין סרוסי ושות' https://www.sm-lawyers.co.il מתמחה בייצוג נפגעי עוקץ במקרקעין, חדלות פירעון ופשיטות רגל, דיני מקרקעין ומיסוי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il