TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

150 זכאים מתחרים על 25 דירות להשכרה ארוכת טווח בכרמיאל


פרויקט כרמיאלה של צמח המרמן להשכרה
לכל מי שהיה צריך הוכחה לביקושים לשכירות ארוכת טווח בפריפרייה הנתונים מדברים בעד עצמם. בפרויקט "כרמיאלה" של חברת צמח המרמן. נסגרה ההרשמה להגרלת 25 דירות להשכרה ארוכת טווח לזכאי משרד השיכון מתוך פרוייקט הכולל 100 יח"ד סה"כ להשכרה ושטחי מסחר
על פי נתוני החברה כ-150 זכאים נרשמו להגרלה שתתקיים בעוד מספר ימים.
פרויקט "כרמיאלה דיור להשכרה" נבנה במסגרת מכרז דיור להשכרה לטווח ארוך של חברת "דירה להשכיר" הממשלתית ובשיתוף משרד הבינוי והשיכון. הפרויקט כולל 100 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך בליבה של שכונת רמת רבין בכרמיאל בתמהיל של דירות 3,4,5 חדרים ב-4 בניינים זהים בני 7 קומות מעל קומת מסחר. כאמור 25 מהדירות הוצעו להשכרה לזכאי משרד השיכון ועוד 75 דירות יושכרו בשוק החופשי.
בפרויקט שצפוי להתאכלס בחודש יוני 2022 מוצעות דירות 3 חדרים בשטח 90 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ- 100 מ"ר ודירות 5 חדרים בשטח 120 מ"ר. הדירות בעלות תכנון ייחודי ומפרט עשיר הכולל מחסן וחניה פרטית לכל דירה.
מחירי השכירות בפרויקט בשוק החופשי יעמדו על 3,300 - 5,500 שקל לחודש הדירות לזכאים יושכרו לטווח ארוך לתקופה מקסימלית של עד 10 שנים כאשר מחירי השכירות לזכאים נמוכים בכ-20% מהשוק החופשי. את הסכם השכירות יכול השוכר לסיים בתום כל שנה בכפוף להוראות ההסכם. בהתאם למתווה של מכרזי "דירה להשכיר", בתום 15 שנה תוכל צמח המרמן למכור את הדירות בשוק החופשי.
הפרויקט כולל גם פיתוח סביבתי, מוסדות חינוך וגני ילדים, וממוקם במיקום נגיש מאוד מבחינה תחבורתית - גישה מהירה לכביש 6 , לרכבת ישראל ולצירי תנועה מרכזיים. קומת המסחר שתיבנה בפרויקט משלימה רצף של שטחי מסחר בכל שכונת רבין החדשה בעיר.
לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, "הפרויקט הוא נדבך חשוב למדיניות המוצהרת של הממשלה לקדם מגורים להשכרה לטווח ארוך במטרה לשנות את תרבות המגורים בישראל ולפתח את שוק השכירות כתחליף לרכישת דירות חדשות. כיום רק 29% מהישראלים מתגוררים בשכירות כאשר מספר הפרויקטים של שכירות ארוכת טווח הוא זעום. יש חשיבות עצומה לפרויקטים מסוג זה. הם מאפשרים לצעירים ולזוגות ומשפחות צעירות להתגורר בדיור במחיר סביר מבלי להתחייב למשכנתא, בנוסף, מדובר בכלי לפיתוח הפריפרייה מכיוון שהוא מאפשר למשפחות להתנסות במגורים בפריפרייה. על המדינה חלה חובה להמשיך ולפתח גם את מתחמי התעסוקה בפריפרייה דרך תמריצים כספיים לחברות היי-טק ומעסיקים גדולים".
הדירות להשכרה לטווח ארוך מצטרפות לפרויקט "כרמיאלה הדור הבא" של צמח המרמן בשכונת רבין בעיר, שבמסגרתו החברה משווקת לשוק החופשי שני מגרשים ובהם 88 יחידות דיור בבנייה מרקמית בבנינים בני 4-6 קומות ובתמהיל של דירות 3,4,ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הדירות מיועדות לאכלוס השנה, נותרו רק 2 דירות למכירה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il