TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הטיפול בהטרדות מיניות עולה שלב


טל וטלילה צלם שונית פאלקו זריצקי
Evenn מטמיעה תכניות למניעת הטרדות מיניות בארגונים ובמקומות עבודה
טל הרפז וטלילה יודפת, מנהלות Evenn: "התמקדות במניעה תפחית שיעורי הטרדות מיניות במקומות עבודה. מידי שנה יש עליה של 15% בכמות התלונות. השינוי יתרחש באמצעות הטמעה של כלים פרקטיים, המסדירים את המציאות היום יומית ומאפשרים לאנשי הארגון להיות חלק מפתרון הבעיה".

Evenn מטמיעה תכניות למניעת הטרדות מיניות בארגונים ובמקומות עבודה במטרה לקדם סביבת עבודה בטוחה באמצעות העצמת המשאב האנושי. התכניות, מותאמות לכל ארגון לפי מאפייניו, פרי פיתוח של טל הרפז וטלילה יודפת, העומדות בראש Evenn, ניבנו ללוות ולהדריך מנהלים ועובדים ולהשפיע על המשתנים המקדמים הטרדות מיניות. לדברי הרפז ויודפת, "ככל שיתמקד הארגון במניעה ויפעל ליישום צעדי-המנע בכל המישורים בו-זמנית, באופן מובנה, מתוכנן ומוסדר - יפחתו שיעורי המקרים באופן משמעותי לטובת התפוקה, היעילות והרווחיות".

התוכניות של Evenn פועלות בשני מישורים, האחד למידה והיכרות של הארגון, זיהוי אתגרים ובניית נהלי עבודה והשני- פעילות המבוססת על ההבנה שתפקידים שונים בארגון הם בעלי אחריות שונה ונדרשת הדרכה אחרת לכל אחד מהם.
EVENN פיתחה אמצעים יחודיים המאפשרים למידה חוויתית תוך כדי הקניית הכלים הפרקטיים ליצירת סביבת עבודה נעימה ובטוחה.

לדברי טלילה יודפת, "מחקרים מוכיחים שהתעלמות הנהלות מאתגרים בנורמות התנהגות ובתקשורת בין נשים לגברים במקום העבודה, מובילה לירידה בתפוקה, תחלופת עובדים, נזקים תדמיתיים ומשפטיים ופגיעה בשורת הרווח". לדבריה, "התוכניות של Evenn עוסקות במשאב האנושי, תוך אמונה כי לכל אדם יש תפקיד ואחריות במניעת הטרדות מיניות ויצירת סביבת עבודה בטוחה ונעימה".

לדברי טל הרפז, "תנועת ה- Me Too קמה כתגובה לתופעת ההטרדות המיניות, התפשטה ברשתות החברתיות (2017 בארה"ב) ועודדה את מי שחוו הטרדות מיניות לשתף ולהעלות את המודעות לשכיחות המקרים. בפועל, השפיעה התנועה על המערכת הכלכלית והעסקית של חברות רבות במשק הגלובלי ובשווקים בכלל, קידמה חקיקה והידקה נורמות התנהגות בארגונים".
לדבריה, "אנו ערות לאבולוציה המואצת שעובר מאז נושא ההטרדות המיניות והתעלמות אינה באה בחשבון מבחינת חברות ועסקים. מנהלים ובעלי מניות משקיעים משאבים רבים בניסיון למנוע הטרדות מיניות יפה שעה אחת קודם –, מתוקף אחריותם כלפי העובדים וכלפי שורת הרווח".

יודפת והרפז מוסיפות כי "בתפקידינו הקודמים נוכחנו כי המנהלים עומדים מעט מבולבלים אל מול התופעה ובוחרים בתוכניות ששמות זרקור על הטיפול בתלונות והחוק, תכוניות אלו הוכחו כבלתי יעילות מכוון שהן מתמקדות בהפחדה והאשמה ויוצרות תרבות של הימנעות כאשר מניסיוננו, מה שהארגון והעובדים זקוקים לו , הן פרקטיקות המסדירות את היום יום.
אנחנו מלמדות איך ומה ניתן לעשות ולא ממה יש להימנע.
Evenn הוקמה על ידי טל הרפז אגרט, ששימשה מנהלת מערך ההסברה לארגונים במרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית וטלילה יודפת, ששימשה סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש והדרכה במקדונלד'ס ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il