TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תושב חיפה נעצר בחשד לביצוע מאות הברחות של רוכסנים לישראל וממנה למצרים


רשות המסים בישראל
תוך ניצול הסכם הקוויז המשותף לישראל מצרים וארה"ב; סכום העבירות הכולל עומד על כ-59 מיליון שקלים
ירון הראל, בעלים של חברות "רוכסני מתכת פסקל" ו"האמה" נעצר בחשד למאות הברחות רוכסנים למצרים תוך ביצוע עבירות מכס שונות ועבירות על חוק איסור הלבנת הון בהיקף כולל של כ-59 מיליון שקלים, תוך ניצול הסכם הקוויז המשותף לישראל מצרים וארה"ב, המקנה פטור ממכס בארה"ב על סחורה ממצרים שעברה עיבוד מסוים בישראל. החשוד הובא בפני בית משפט השלום בירושלים ושוחרר למעצר בית עד ליום ה-22.12.2021.

מבקשת המעצר עולה כי במחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים התנהלה חקירה סמויה כנגד הראל והחברות שבבעלותו, הראל, תושב חיפה, והחברות שבשליטתו, מנויות על מכסת הייצוא במסגרת הסכם הקוויז המשותף לישראל, ארה"ב ומצרים, המקנה פטור ממכס בארה"ב על סחורה ממצרים שעברה עיבוד מסוים בישראל, במטרה לעודד את יחסי ישראל ומצרים.

על פי הבקשה, הראל חשוד במאות הברחות של רוכסני מתכת מוגמרים בייבוא לישראל והברחתם בייצוא למצרים, זאת מבלי שעברו כל שינוי או עיבוד בישראל כנדרש בהסכם הקוויז ותוך הגשת הצהרות כוזבות. היקף העבירה בין השנים 2016 ועד היום נאמד בכ-59 מיליון ₪.

עם הפיכת החקירה לגלויה עוכב החשוד לחקירה ונערכו חיפושים נרחבים במספר אתרים ביניהם מפעלי החברות שבבעלותו ונתפס חומר רב שחיזק את החשדות כנגדו.

כבוד השופט עדי בר טל מבית משפט השלום בירושלים שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם מעצר בית למשך 10 ימים, הפקדת מזומן בסך של חצי מיליון ₪, ערבות עצמית על סך מיליון ₪, וערבות צד ג' של שני ערבים על סך 150,000 ₪ כל אחד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il