TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חוקרי Team82 של קלארוטי הישראלית חשפו חולשות אבטחה חמורות


בקר Experion PKS מתוצרת Honeywell.
במערכת בקרה של Honeywell הנמצאת בשימוש נרחב בתעשייה
תוקפי סייבר עלולים לנצל את החולשות החמורות (ציון CVSS מקסימלי של 10.0) כדי לשבש תהליכים קריטיים ואף להפעיל מרחוק קוד זדוני

חוקרי Team82 של חברת הסייבר התעשייתי קלארוטי (Claroty) מתל אביב, חשפו שלוש חולשות אבטחה חמורות במערכת הבקרה התעשייתית של תאגיד Honeywell האמריקאי, מסוג Experion PKS (Process Knowledge System).
החולשות החמורות - אשר זכו לציון CVSS המקסימלי 10.0 - עלולות לאפשר לתוקף לשנות ספריית רכיבי בקרה (CCL) ולטעון אותה לבקר באופן שיגרום לו להריץ קוד זדוני. תוקף יכול גם לנצל את החולשות כדי להריץ קוד מקור במערכת, לשנות ערכי תהליך או לשבש תהליכים קריטיים, וכן לבצע התקפות מניעת שירות (DoS). החולשות משפיעות על כל הבקרים והסימולטורים מסדרות C200, C200E, C300 ו-ACE של Honeywell.
את המחקר לחשיפת החולשות הוביל חוקר האבטחה רעי הניגמן יחד עם נדב ארז, מנהל החדשנות ב-Team82, קבוצת מחקרי הסייבר של קלארוטי. לדבריהם, ספריית רכיבי בקרה (CCL) היא ספריה הנטענת לבקר כדי לבצע פונקציות ספציפיות. "אפשר לחשוב על ספריות CCL כהרחבות המאפשרות למפתחים להשתמש ביכולות ספציפיות בעזרת פונקציות חיצוניות שאינן נתמכות על ידי הספרייה הרגילה. בעת עיבוד קבצי CCL לא מתבצע אימות אבטחה, כגון בדיקת חתימות או בדיקה של שמות הספריות. כתוצאה מכך, תוקף יכול לתקוף את הבקרים ולהעלות אליהם קבצים זדוניים".
יתרה מכך, במהלך המחקר מצאו חוקרי האבטחה כי במקרים מסוימים קבצי CCL שנשלחים למכשירי קצה מתחילים לרוץ באופן מידי, מבלי שבוצעה שום בדיקת אבטחה. הפרוטוקול לא דורש שום אימות שיוכל למנוע ממשתמשים בלתי מורשים לבצע פעולות הורדה. כתוצאה מכך, כל תוקף יכול להשתמש בפונקציונליות ההורדה של הספרייה כדי להריץ מרחוק קוד ללא אימות.
קלארוטי דיווחה ל- Honeywell על חולשות האבטחה החמורות, וזו הגיבה במהירות ראויה לציון עם מספר עדכונים וטלאי אבטחה (patch) הזמינים לכל הגרסאות הרלוונטיות של Experion PKS. החברה הוסיפה חתימה קריפטוגרפית לספריות רכיבי בקרה (CCL) ופיתחה עדכוני תוכנה לשרתים ותיקונים מתבקשים עבור קושחת הבקר. בנוסף, Honeywell פנתה ללקוחותיה במזכר מיוחד המפרט כיצד עליהם לפעול לצמצום הסיכון הנשקף מחולשות האבטחה החדשות.



אודות Claroty
Claroty (קלארוטי) היא החברה לאבטחת סייבר תעשייתי. קלארוטי זוכה לאמון מצד החברות הגדולות ביותר בעולם ומסייעת ללקוחותיה לנטר, לאבטח, ולנהל את נכסי ה-OT, IoT וה-IIoT שלהם. הפלטפורמה המקיפה של קלארוטי מתחברת בצורה חלקה עם התשתית והמערכות הקיימות של הלקוחות, ומספקת מגוון מלא של בקרות אבטחת סייבר תעשייתיות להשגת נראות, גילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, וגישה מרחוק מאובטחת – תוך הפחתה משמעותית של עלות הבעלות הכוללת (TCO). על אקוסיסטם השותפים הרחב של קלארוטי, נמנים ספקי האוטומציה התעשייתית המובילים בעולם. זרוע המחקר עטורת הפרסים של קלארוטי, Team82, נחשבת לקבוצת המחקר המובילה בעולם בתחום חקר חולשות אבטחה ב-ICS.
מטה החברה נמצא בניו יורק ויש לה נוכחות באירופה, באסיה-פסיפיק ובאמריקה הלטינית, ולקוחות בכל שבע היבשות. מאז שנוסדה בתל אביב בשנת 2015 על ידי Team8, הושקעו בחברה כ-235 מיליון דולרים. מנכ"ל החברה הוא יניב ורדי.
לאתר החברה: www.claroty.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il