TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מייסד אנבידיה: נאיץ את הצמיחה וההשקעה בישראל


ג'נסן הואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה, בתדרוך עיתונאים לרגל השלמת העסקה לרכישת מלאנוקס: "יחד, אנחנו מתכוונים להיות הכי טובים שאפשר; מתכוונים להאיץ את הצמיחה וההשקעה בישראל"
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל ענקית הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים, קיים היום תדריך עיתונאים משותף עם מייסד מלאנוקס איל וולדמן, לרגל השלמת עסקת הרכישה. "מדובר במסע נפלא שהתחיל לפני שנתיים, מלאנוקס מאוד חשובה לנו ואנו נלהבים לרגל האיחוד", אמר הואנג בפתח דבריו.
לדברי הואנג, "מדובר בשתי חברות מובילות עולמיות בתחום מיחשוב העל, שמשקיעות במרכזי הנתונים. האפשרות לעבוד על כך יחד מהווה הזדמנות אדירה. השילוב של החברות יביא לשוק מוצרים מדהימים שטרם נראו בתעשייה".
הואנג התייחס לישראל כבירת חדשנות ואמר: "ישראל היא הבית של היזמות, יש כאן אנשים שעובדים קשה, עם טכנולוגיה מדהימה, ותרבות שאנחנו מאוד מתחברים אליה. עבורנו, ישראל היא אחד המרכזים הטכנולוגיים המובילים שלנו בעולם".

איל וולדמן אמר: "עברנו דרך ארוכה יחד, אנו עובדים זה לצד זה כעשור ביצירת מחשוב העל הטוב בעולם ועתה יחד אנו לוקחים את ההובלה על השוק. אני רוצה להודות לעובדי מלאנוקס שהובילו אותה להצלחה שהיא משנת 99 ועד היום. אני מבטיח שהחברה תמשיך לצמוח. המיזוג יאפשר לנו להשיא ערך גדול יותר ללקוחות, לשותפים ולבעלי המניות שלנו".

החברה תרחיב את פעילותה בישראל
לדברי ג'נסן הואנג, "החברה שלנו ממוקדת בפעילות בתחומי מרכזי הנתונים, והכוונה שלנו הינה להאיץ את הצמיחה ואת ההשקעה בישראל. יש כאן הרבה מהנדסים מצוינים ואיל בנה צוות ניהולי מעולה שאיתו נוכל להמשיך ולבנות את החברה".

וולדמן הוסיף על כך: "יש לנו יכולות, כוח אדם והנוכחות בישראל רק תגדל. אלו התוכניות שלנו. אני מתכנן להישאר באנבידיה כדי לעבוד עם ג'נסן כך שהאינטגרציה תהיה טובה והצמיחה תמשיך כמתוכנן".
לשאלה כיצד וירוס הקורונה עלול להשפיע על פעילות החברה הממוזגת, ענה הואנג: "וירוס הקורונה ישנה את העולם אבל לא ישנה את החזון שלנו. אנו מתרכזים במה שאנחנו עושים והקורונה לא תשנה את זה ואנו מתכוונים לצמוח".

לדבריו, "אנו עובדים במגוון תעשיות – החל מעולמות הצריכה, מרכזי נתונים, בריאות ותעשייה, כל אחת מאלה הושפעה אחרת. מצד אחד, יותר אנשים משחקים במשחקי מחשב בבית, קונים מחשבים ניידים כדי לעבוד מהבית וזה טוב עבורנו, וגם השימוש בענן עלה. מנגד, עסקים קטנים הושפעו וגם עולם הרכב האוטונומי, אנו ערים לכל ההשפעות, אבל בטווח הארוך אנחנו מאמינים שאנו נמצאים במקום מצויין ומכוונים לעתיד, במטרה לקדם אותו עם פיתוחים בעולמות הבינה המלאכותית, רובוטיקה, מרכזי נתונים ועוד".

לדברי וולדמן, הקורונה לא צפויה להוביל לשינוי במצבת כוח האדם של אנבידיה ומלאנוקס הממוזגת או לעצור את התוכניות לגיוס עובדים חדשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il