TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מתייחס לאירועי הקורונה


בורסה תא
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מוסר כי: בעקבות המשבר העולמי של וירוס הקורונה, גם הבורסה בת"א מגיבה בדומה לבורסות בעולם בירידות.
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מוסר כי:
בעקבות המשבר העולמי של וירוס הקורונה, גם הבורסה בת"א מגיבה בדומה לבורסות בעולם בירידות.



הבוקר, הבורסה הפעילה שתי הארכות מסחר למשך כ-3 דקות במסחר הפתיחה, לאור ירידה של למעלה מ-2.5% במדד ת"א-35. לאחר מכן ולאור ירידה של 5% במדד ת"א-35, הופעל 'מנתק זרם' והמסחר הופסק למשך 30 דקות, זאת על מנת לאפשר לציבור המשקיעים את הזמן לקבל החלטות מושכלות.

הבורסה הישראלית ערוכה טכנולוגית ותפעולית למצבים מסוג זה ופועלת על פי הכללים הנהוגים בתקופות של ירידות או עליות קיצוניות, וכך גם פעלנו היום.



לאורך ההיסטוריה, הבורסה מגיבה למשברים כלכליים בטווח הקצר, בדומה לשווקים בעולם, אשר מבטא את חוסר הוודאות, אולם לטווח הארוך, הבורסה מגלה יציבות ומתקנת את עצמה.

הכלכלה ושוק ההון הישראלי חזקים ואנו מאמינים כי מדינת ישראל וקברניטיה יפעלו באחריות ובמנהיגות על מנת לסייע למשק לצלוח את המשבר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il