TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת מלם תים מתרחבת וצומחת: נכנסת כשותפה בחברת E-square


מלם תים
קבוצת מלם תים נכנסת לשותפות (51%) בחברת E-square.io- כאשר שווי החברה מוערך במעל ל-40 מיליון ₪
E-square.io מספקת שירותי פרימיום לפיתוח וייעוץ בעולמות ה-Web למגוון עשיר של לקוחות טכנולוגיים מהמובילים בשוק ומובילה את קהילת ה-Angular בישראל.

שי בסון, מנכ"ל משותף קבוצת מלם תים: "השתלבותה של E-square.io בפעילות קבוצת מלם תים מעשירה את יכולות הפיתוח הרחבות של קבוצת מלם תים ומביאה ערך נוסף ללקוחותינו בתחום ה- Digital Experience. ביחד נמשיך להתקדם להישגים ופסגות חדשות".

קבוצת מלם תים, נכנסת כשותפה בחברת E-square.io וממשיכה את התרחבותה והתפשטותה בעולמות ה- Front End ובכך מחזקת את מגוון היכולות המוצעים ללקוחותיה.

החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי אלירן אליאסי, הנמנה על קבוצה מצומצמת של כ 100 מפתחים בעולם המוגדרים כ-Google Developer Expert) GDE) ל-Angular וטכנולוגיות Web.

במסגרת הסכם השותפות, מלם תים רכשה 51% ממניות החברה, כאשר ביתר 49 האחוזים מחזיק מייסד החברה. במסגרת השותפות, תרחיב E-square.io את הפעילות שלה לתחומים טכנולוגיים נוספים בעולמות ה-Front End, תקים קהילות נוספות בעולמות ה-Web ותתרחב לשוק הבינלאומי.

אלירן אליאסי, מנכ"ל חברת E-square.io: "אנו נרגשים מהשותפות החדשה עם קבוצת מלם תים. אני בטוח כי העבודה המשותפת תוביל אותנו בהצלחה לפסגות הבאות".

אודות E-square:
E-square הוקמה על ידי אלירן אליאסי לפני כארבע וחצי שנים. החברה, מספקת שירותי פרימיום לפיתוח וייעוץ בעולמות ה- web למגוון עשיר של לקוחות טכנולוגיים מהמובילים בשוק ומובילה את פורום ה- Angular הישראלי. החברה מונה כ- 35 עובדים ומעל עשרות לקוחות ביניהם סטארטאפים, יוניקורן, חברות אנטרפרייז מובילות במשק ותאגידים ציבוריים וביטחוניים גדולים.
אודות מלם תים: מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT מהמובילות בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, יישום ואינטגרציה של מערכות טכנולוגיות, ומעסיקה למעלה מ-5,000 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בנות המתמחות בטכנולוגיות ופתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il