TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רבעון חמישי ברציפות: קיסטון מחלקת דיבידנד של 15 מיליון שקלים


נבות בר קרדיט תמר מצפי
החלוקה משקפת תשואה רבעונית של כ- 1.98% על מחיר המניה ובמונחים שנתיים כ- 7.9%
החלוקה הנוכחית, הראשונה מתוך 4 מתוכננות בשנת 2024, מעמידה את סך הדיבידנד שחילקה קיסטון למשקיעיה על 100 מיליון שקלים


נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "איכות ההשקעות שביצעה הקרן מאז הקמתה, וההכנסות התזרימיות שהפורטפוליו של קיסטון מייצר באופן עקבי, מאפשרות לחלק דיבידנד באופן קבוע, כבר חמישה רבעונים ברצף"

קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני נוסף בסך של כ- 15 מיליון ש"ח. עבור משקיעי קיסטון, מדובר בדיבידנד רבעוני חמישי ברצף ובסך הכל בתזרים דיבידנד של 100 מיליון שקלים שהניבה הקרן מהקמתה. חלוקה זו היא הראשונה מתוך ארבע חלוקות המתוכננות לשנת 2024, בהתאם למדיניות החלוקה שקבע דירקטוריון קיסטון (ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר).

ההחלטה על גובה הדיבידנד ברבעון הנוכחי התקבלה על בסיס התוצאות של קיסטון ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, אשר שיקפו שיפור בכלל הפרמטרים הפיננסיים. בתשעת החודשים הראשונים רשמה קיסטון רווח נקי של 253 מיליון ש"ח, תזרים מפעילות שוטפת של 212 מיליון ש"ח ותשואה של כ- 19% על ההון (לפני מס) ב-12 החודשים האחרונים. התזרים הרבעוני של קיסטון עמד ברבעון השלישי על 76.6 מיליון ש"ח והרווח הנקי עמד על כ-49.5 מיליון ש"ח.

הדיבידנד הנוכחי משקף תשואה רבעונית של כ 1.98% על שווי השוק. במונחים שנתיים, (ככל שהדיבידנדים הרבעוניים הבאים שיחולקו בשנת 2024 יהיו באותו סכום), הדיבידנד המחולק כעת משקף תשואה של 7.9% על שווי השוק הנוכחי.

נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "הביצועים העסקיים החזקים של קיסטון מאפשרים לה לשתף את בעלי מניותיה ברווחים על בסיס רבעוני. איכות ההשקעות שביצעה הקרן מאז הקמתה, וההכנסות התזרימיות שהפורטפוליו של קיסטון מייצר באופן עקבי, מאפשרות לחלק דיבידנד באופן קבוע, כבר חמישה רבעונים ברצף, ובהתאם למדיניות שנקבעה על ידי הדירקטוריון, זאת לצד פירעון חובות, וביצוע השקעות המשך. קיסטון שמחה להיות כלי השקעה המאפשר חשיפה ונגישות לשוק התשתיות האטרקטיבי לכל משקיע בשוק ההון שמחפש תשואת דיבידנד. לצד זאת, קיסטון שוקדת על השבחת נכסיה ועליית ערכם כך שבהמשך הדרך יגבר זרם המזומנים המגיע אל קיסטון ודרכה אל בעלי מניותיה."

קיסטון הינה חברה ישראלית להשקעה בתשתיות שהוקמה ב- 2019. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחנות כוח קונבנציונאליות , תחנות כוח מבוססות רוח ושמש, מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, מיזם להקמת מערכת סיבים אופטים, תחבורה ציבורית אוטובוסים ותפעול רכבות קלות.
מייסדי קיסטון הם היזמים רוני בירם (המכהן כיו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (המכהן כמנכ"ל ודירקטור) וד"ר גיל דויטש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il