TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חטיבת ONE Digital מקבוצת וואן טכנולוגיות השלימה פרויקט פיתוח טכנולוגי


רן רייכברג צלם טל יפתח
לניטור במי בריכות שחיה עבור מגן אקו-אנרג'י מקיבוץ מגן
רונן בר, מנהל חטיבה, מגן אקו-אנרג'י: "המפעל ממשיך לשדר חוסן, להתקדם טכנולוגית, ולספק מוצרים ללקוחות בכל העולם"

חטיבת ONE Digital מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE) השלימה פרויקט פיתוח של פתרון טכנולוגי חדשני לניטור וטיפול במי בריכות שחיה עבור חברת מגן אקו-אנרג'י. מדובר במפעל המרכזי של קיבוץ מגן, מיישובי עוטף עזה שהותקפו במהלך ה-7 באוקטובר.
במהלך הפרויקט, שהחל לפני כשנה והסתיים בנובמבר, פותח פתרון IoT חכם, הכולל חיישנים הדוגמים פרמטרים הקשורים באיכות המים, דוגמת רמת כלור, PH, טמפרטורה ועוד, ובהתאם לכך מזרים חומרי חיטוי. לצד זאת, פותחו במהלך הפרויקט מערכת שליטה וניהול בענן Azure של מיקרוסופט וכן אפליקציית מובייל, המאפשרת כיול מרחוק ובקרה מתמדת, לשירות הטכנאים, מנקי הבריכות ובעלי הבריכות.
חברת מגן אקו-אנרג'י הינה חברה פרטית בבעלות קיבוץ מגן, הנחשבת מובילה עולמית בפיתוח, בייצור ובהפצה של מערכות חימום וטיהור לבריכות שחייה, וכן מערכות חימום וקירור של חומצות. בשנים האחרונות חטיבת ONE Digital מסייעת למפעל לשכלל את מוצריו, ולהפוך אותם לחכמים יותר, כולל הקמת תשתית ענן, אליה מדווחים המכשירים המיוצרים במפעל. החטיבה ניהלה את הפרויקט הנוכחי מקצה לקצה בשיתוף פעולה עם חטיבת הפיתוח וההנדסה של מגן אקו-אנרג'י וסיפקה עבור הפרויקט צוות פיתוח מקצועי ייעודי.
רונן בר, מנהל חטיבה בחברת מגן אקו-אנרג'י אמר כי: "המפעל ממשיך לשדר חוסן, להתקדם טכנולוגית, ולספק מוצרים ללקוחות בכל העולם, כשהמהנדסים שלנו הם הכוח המניע של החדשנות. הפרויקט שבוצע עם וואן טכנולוגיות בשנה האחרונה, אפשר לנו לקחת את הפתרונות הטכנולוגיים שלנו עוד צעד אחד קדימה, לזכות ליתרון תחרותי משמעותי מול התחרות העולמית ולהגדיל את המכירות שלנו לטובת חיזוק הקיבוץ כולו".
רן רייכברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת וואן טכנולוגיות (ONE) אמר כי: "התעשייה הקיבוצית היא גאווה ישראלית, וקיבוץ מגן הצמיח מפעל משגשג שמייצא מוצרים מתקדמים ברמה עולמית למדינות רבות. אנו גאים על עבודה משותפת עם המפעל, פיתוח מוצר חכם נוסף בתצורת IOT יחד עם צוות ההנדסה היצירתי של החברה. אנו משוכנעים כי הוא יאפשר למגן אקו-אנרג'י להוביל את התחום ולספק שירות מנצח ללקוחותיו בעולם".

אודות מגן אקו-אנרג'י
מגן אקו-אנרג'י (נוסדה ב-1973) הינה מובילה עולמית בפיתוח, בייצור ובהפצה של מערכות חימום וטיהור לבריכות שחייה, וכן מערכות חימום וקירור של חומצות. חזונה של החברה הוא לפתח, לייצר ולשווק פתרונות סולאריים ידידותיים לסביבה שיצמצמו משמעותית את צריכה הדלק לסוגיו, יורידו את צריכת הגז ויתרמו לשימור ושיקום הסביבה בה אנו חיים.
מגן אקו-אנרג'י הינה חברה פרטית בבעלות קיבוץ מגן. החברה מעסיקה כ-200 עובדים ופעילה בעיקר בשווקים בינלאומיים. החברה מחזיקה במגוון רחב של פטנטים רשומים וקניין רוחני עשיר. כיום נחשבים מותגי החברה – הליוקול, סנסטאר, אקו-ספארק, סאנ-ווליו ורזיליאנס – פורצי דרך בתחומם, והם משמשים מקור השראה לבאים בעקבותיהם.

אודות ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ)
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה מיישמת ומפתחת מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי.
לחברה אלפי לקוחות וכ-6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית.
ONE הנה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ת"א לני"ע ונכללת במדד ת"א 125. מייסד ומנכ"ל החברה הוא עדי אייל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il