TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הבעת אמון נוספת באלקטרה מוצרי צריכה:


צביקה שווימר. צלם דורון ברסקי
גייסה כ-57 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית למשקיע מוסדי מוביל
בכך משלימה החברה החודש גיוס הון בהיקף של 125 מיליון שקל כחלק מחיזוק ההון העצמי לקראת המשך יישום הפיתוח העסקי של החברה

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אלקטרה מוצרי צריכה מדווחת היום על גיוס מוצלח של כ-57 מיליון שקל, כאשר בסה"כ גייסה החברה מתחילת החודש כ-125 מיליון שקל. הצלחתו של גיוס זה מבטאת הבעת אמון באסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה, במיוחד בתקופת אי-ודאות מאתגרת כמו זאת בה אנו מצויים כיום. גיוס זה יביא לשיפור נוסף באיתנותה הפיננסית של החברה ולחיזוק הונה העצמי, זאת לקראת המשך יישום הפיתוח העסקי של פעילות הקבוצה במגזרי פעילותה השונים."

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, מדווחת היום על הנפקת מניות פרטית בהיקף של כ-57 מיליון שקל ממשקיע מוסדי מוביל בשוק ההון, זאת בהמשך לגיוס של כ-68 מיליון שקל אותו ביצעה החברה בתחילת החודש ושבמסגרתו לקחו חלק הפניקס, מגדל ומנורה. בכך משלימה החברה גיוס הון של כ-125 מיליון שקל. הגיוס הנוכחי יביא לשיפור באיתנותה הפיננסית של החברה, יחזק את ההון העצמי של החברה, ויתמוך בהמשך יישום אסטרטגיית הצמיחה במגזרי הפעילות השונים של אלקטרה מוצרי צריכה.

במסגרת הגיוס הנפיקה החברה מניות שתהוונה, לאחר הקצאתן, כ-3.46% מהונה המונפק והנפרע של החברה. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 70.75 שקל למניה. את ההנפקה הובילה הפניקס חיתום.

אלקטרה מוצרי צריכה סיימה את הרבעון השלישי של 2023 עם עלייה של כ-9.3% בהכנסות לכ-1.8 מיליארד שקל, ו- EBITDA של כ-152 מיליון שקל המהווה עלייה של כ-11.6%. בנטרול מגזר המזון הסתכם הרווח הנקי ברבעון לבעלי המניות בכ-29 מיליון שקל, כאשר יצוין כי מגזר המזון (Carrefour) עבר ברבעון ל-EBITDA חיובי, בהמשך לתוכנית הארגון מחדש שיושמה במגזר זה והחברה ממשיכה ביישום פעולות לשיפור תוצאות המגזר.

בימים אלה נמצאת החברה בתנופת עשייה בכל מגזרי פעילותה, ביניהם מגזר קמעונאות מזון בו נמשך תהליך ההשקה של רשת Carrefour כאשר עד כה הושקו 74 סניפים, תוך גידול חד של כ-60% במכירות בסניפים שהוסבו, מגזר קמעונאות חשמל עם עלייה חדה של כ-6.6% במכירות הסניפים הזהים ושל כ-20.2% ברווח המגזרי, ברבעון השלישי של השנה ומגזר ספורט ופנאי בו חלה צמיחה בפעילות סער המחזיקה ברשתות Columbia, אאוטסיידרס ושבילים.

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בחמישה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, יצוא, ייצור, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים (" מגזר מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות Carrefour ורשת 7-Eleven שבהקמה ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי - הפעלת רשתות שיווק, ייבוא, ייצור, שיווק והפצה של ציוד ומוצרי הלבשה והנעלה למטיילים, מחנאות, סקי וסנובורד, ספורט שטח ופנאי, וכן, הפעלת רשת חנויות בזיכיון של המותג Adidas ("מגזר ספורט ופנאי") ; החמישי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה") מנכ"ל החברה הוא צביקה שווימר והמשנה למנכ"ל, אחראי על העניינים הכספיים הוא יוני צברי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il