TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Magic Software משיקה פעילות חדשה בשוק האמריקאי


מגיק תעשיות תוכנה
החברה משיקה בארה"ב את FactoryEye, פתרון Industry 4.0 חדשני המיועד למפעלי ייצור קטנים ובינוניים
FactoryEye הוא פרי פיתוח של מרכז החדשנות של מג'יק בישראל, המבוסס על הטכנולוגיה המוכחת של מג'יק בשילוב עם ידע מקצועי וטכנולוגיות חדשניות מעולם התעשייה

מג'יק תעשיות תוכנה בע"מ (נאסדק ות"א: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות פיתוח ואינטגרציה משיקה בשוק האמריקאי את FactoryEye – פתרון Industry 4.0 (תעשיה 4.0) פורץ דרך אשר פותח במיוחד למפעלי ייצור קטנים ובינוניים, ומאפשר להם להגביר את התפוקה ויעילות המפעל (OEE) בתוך שבועות בודדים. הפתרון מבוסס על מידע זמן אמת לקבלת החלטות עסקיות תוך יצירת אינטגרציה בין כלל המערכות.

FactoryEye ייחודי בנוף פתרונות המפעל החכם והמגמה העולמית של טרנספורמציה דיגיטלית במפעלי תעשייה, כיוון שהוא מביא את העולם הדיגיטלי של Industry 4.0 ליצרנים בינוניים באמצעות פתרון קל, משתלם וגמיש.
הוא חוסך את הצורך בהחלפת הציוד או התשתיות הקיימים במפעל, מתממשק עם המערכות הקיימות – מכונות הייצור וכלל מערכות ה-IT ומחבר אותן תחת פלטפורמה אחת. זאת, על מנת לספק תמונה כוללת של התהליכים העיסקיים במפעל, מרצפת הייצור והדרג התפעולי ועד לרמת ההנהלה הבכירה, בזמן אמת, ובשילוב של כלי AI מתקדמים, תחזיות ואנליטיקה.

הפתרון פותח לפני משבר הקורונה, אבל מגיע לשוק האמריקאי בימים של מגמה גוברת לעידוד וחיזוק תעשיית הייצור המקומית במדינות המערב, כולל ארה"ב, וזאת בעקבות הפגיעה הקשה בשרשרת האספקה הגלובלית במהלך הקורונה, משבר המכולות, ותהליכים נוספים בעולם. רובה של התעשיה במדינות אלה מבוססת על מפעלים קטנים ובינוניים, שמרגישים כעת, יותר מאי פעם, את הצורך בגמישות ובדיגיטציה כתנאים קריטיים להצלחתם. עם זאת, עסקים אלה, רבים מהם תעשייה מסורתית, זקוקים לפתרון שלא מצריך שינויים מהפכניים ומתבסס ככל שניתן על צוותים, מכונות ייצור ומערכות מחשוב קיימות. החברה כבר מדווחת על פרויקט ראשון עם חברה אמריקאית המפתחת מוצרים שונים לתעשייה.

"יצרנים בינוניים נדרשים להיות תחרותיים וגמישים מתמיד, בתנאי שוק משתנים, ובמקביל לשפר את רמת הביצועים ולהגדיל רווחיות. שינוי מהיר כזה ניתן להשיג בעזרת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, המותאם למפעלי ייצור אלה", אומרת קרין נצר, סמנכ"לית שיווק, מג'יק תעשיות תוכנה. מהתקנות שכבר ביצענו באירופה ובישראל, אנו למדים שמדובר בפתרון מדויק, שעונה על הצרכים שלהם בתקופה הנוכחית ומלווה אותם במסע אל המפעל החכם והדיגיטלי בדרך היעילה ביותר ועם החזר השקעה בזמן קצר."

FactoryEye נתמך בפלטפורמת אינטרנט של הדברים בתחום התעשיה IIOT (Industrial Internet of Things) של מג'יק, אשר אוספת נתונים בזמן אמת ממכונות הייצור ומערכות התפעול הקיימות במפעל, והופכת אותם למידע שימושי בעל השלכות מיידיות על התוצאות ועל שיפור מתמשך בתהליך הייצור. פתרון האינטגרציה המוכח של מג'יק, אשר מוטמע ב-FactoryEye, מבטיח מעבר מידע חלק ודו-כיווני בין כלל מערכות ה-IT של המפעל, כמו ERP, CRM, PLM בענן או on prem.

חיבור הנתונים ממערכות אלו לנתונים שנאספים ממכונות הייצור, תוך שימוש בטכנולוגיה של למידת מכונה (Machine Learning) ובינה מלאכותית, מאפשר למנהלים במפעל לראות תמונה כוללת ולקבל החלטות עסקיות מהירות ומושכלות על בסיס נתוני זמן אמת, תחזיות וניתוחים עסקיים מורכבים.
הפתרון יודע לתמוך בצורה אופטימלית בתעשיות בעלות קווי ייצור מרובים (Mass production) ומכונות מורכבות לדוגמה בתעשיות המזון ומשקאות, פלסטיק וגומי, ציוד רפואי, אריזות, מתכות ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il