TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סייסנס מצרפת לשורותיה שני מנהלי מחלקות מנוסים מחברות ציבוריות אמריקניות


בריאן גומבל, בריאן רובינס ואמיר אורעד
בריאן גומבל ובריאן רובינס מצטרפים לחברה הישראלית במטרה להמשיך ולהניע הליך הצמיחה המתמשכת והתרחבות גלובלית

חברת סייסנס (Sisense) מכריזה על היום על מינויו של בריאן גומבל, לשעבר SVP מכירות עולמיות ב-Forescout (FSCT). גומבל מצטרף לסייסנס וימלא תפקיד מנהל הכנסות ראשי (CRO) במסגרתו הוא יהיה אחראי על צוותי המכירות בכל הרמות והגדלת ההכנסות של החברה על ידי חיבור בין פונקציות המכירה והשיווק בחברה.


בנוסף, החברה מגייסת לשורותיה סמנכ"ל כספים, בריאן רובינס, שיהיה אחראי על הפן הפיננסי, המשפטי והעסקי. רובינס לשעבר סמנכ"ל כספים בחברת סילנס, ולפני כן סמנכ"ל כספים בחברת Verisign (VRSN). מדובר על מינוי שני מנהלים ותיקים ומנוסים שמילאו בעבר תפקידים דומים בחברות ציבוריות ובחברות Saas פרטיות ששוויים הוערך במעל למיליארד דולר. מה שמרמז על שלב הצמיחה הגבוהה בו נמצאת סייסנס. שניהם משתלבים בדרג הניהולי הבכיר וידווחו ישירות למנכ"ל החברה.

"אנו שמחים על הצטרפות של בריאן גומבל חברה, ובטוחים כי הוא יהיה חלק משמעותי בהמשך הצמיחה הגלובאלית שלנו ובהרחבת מעגל שותפנו העסקיים", מציין מנכ"ל סייסנס אמיר אורעד, "הידע והניסיון של בריאן בהחלט יעזרו לצוות שלנו. התפקידים שמילא לאורך הקריירה הארוכה וההצלחות שקצר מעוררות השראה". עוד הוסיף: "צעד זה הכרחי משום שסייסנס צומחת בקצב מהיר ברחבי העולם – והביקוש ליישומי האנליטיקה של החברה גדל– צירופו לצוות יתמוך בהגדלת הביקוש אף יותר".

בריאן גומבל בעל למעלה מעשרים שנות ניסיון במכירות גלובאליות. במהלך הקריירה שלו בריאן הצטרף לחברתForescout (FSCT) ששווי עסקיה הוערך בזמנו ב-90 מיליון דולר, הוא הוביל את צמיחת ההכנסות של החברה ליותר מפי 4 בארבע שנים. לאחר מכן היה חלק מההנפקה הציבורית המוצלחת- בשווי מוערך של 400 מיליון דולר. לפני Forescout מילא בריאן תפקידי מנהיגות מכירות ב- Tanium וב- McAfee . "זיהיתי מייד שסייסנס בנתה טכנולוגיה פורצת דרך", מציין בריאן גומבל, "הפלטפורמה של סייסנס גמישה מאוד ומציעה אינסוף אפשרויות לניתוח נתונים עסקיים. אני נרגש להצטרף לצוות נפלא של אנשים שבנו טכנולוגיה מצוינת".

גם בריאן רובינס מצטרף לסייסנס לאחר שכיהן כסמנכ"ל כספים בחברת Cylance, שנרכשה על ידי בלקברי (BB) מוקדם יותר השנה. בעברו בריאן אף היה סמנכ"ל כספים בחברת Verisign (VRSN), וכן סמנכ"ל הכספים של AlienVault ו- CSC. קודם לכן, בריאן היה חבר הנהלה בכיר ב- NeuStar שהונפקה ב-NYSE ואף זכתה בתואר "הנפקת השנה" ע"י International Financing Review and Renaissance Capital.


"אנו נרגשים לבשר גם על מינויו של בריאן רובינס לתפקיד סמנכ"ל הכספים של סייסנס. בריאן הוא מנהל כספים ברמה עולמית בעל ניסיון עשיר בשווקים פרטיים וציבוריים" מוסיף אורעד, "לבריאן יש רקורד מוכח של הגדלת ביצועים פיננסיים בכמה מהחברות המוצלחות ביותר בעמק הסיליקון. אנו שמחים שהוא מצטרף אלינו בשלב הבא בצמיחה גבוהה". מינויים אלה מצטרפים לשורת אבני דרך משמעותיות עבור החברה הישראלית סייסנס. היא נבחרה לאחרונה לפלטפורמת הבינה העסקית המובילה ע"י Forrester Wave ו-Wisdom of Crowds. החברה אף הופיעה בדירוג Forbes Cloud 100 זו השנה השנייה ברציפות. בעקבות המיזוג שלה עם Periscope Data, החברה מעניקה שירות למעל 2,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם חברות Fortune 500 וסטארטאפים המשתמשים בסייסנס על מנת להפוך דאטה לתובנות עסקיות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il