TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מניית MLP מקבוצת "הכשרת הישוב" דורגה בין חמש המניות בעלות פוטנציאל עליית הערך הגבוה בבורסה בפולין


פארק לוגיסטי של MLP בפולין, באדיבות החברה
במסגרת תכנית האנליזה על חברות ציבוריות בפולין, אותה מקדמת הבורסה בורשה, המליץ בנק Pakeo, מהבנקים המובילים בפולין, על חברת MLP
מערכת טלנירי | 7/2/24, 17:09
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בדירוג שנתי המתקיים זו השנה הרביעית דורגו חמש חברות שמניותיהן הן בעלות פוטנציאל עליית הערך הגבוה ביותר בעתיד הקרוב, זאת לפי דוח שבוצע על ידי אנליסטים של גופי ההשקעות המובילים בפולין. בין חמש החברות המובילות בדירוג בבורסה הוורשאית נמצאת מניית MLP, זרוע הפארקים הלוגיסטיים באירופה של חברת "הכשרת הישוב". המניות המובילות בדירוג הן מתעשיית הביטוח, האנרגיה המתחדשת, הנדל"ן וההשקעות.
במסגרת תכנית האנליזה על חברות ציבוריות בפולין, אותה מקדמת הבורסה בורשה, המליץ בנק Pakeo, מהבנקים הגדולים והמובילים בפולין, על MLP Group, זרוע הפארקים הלוגיסטיים באירופה של חברת "הכשרת הישוב" המוחזקת על ידה בשיעור של כ-41.3%. על פי הדירוג MLP נחשבת חברה בעלת סיכויי צמיחה והשאת ערך מהגבוהים בשוק הפולני ונבחרה בין חמש המניות המבטיחות. האנליסטים שסקרו את המניות פרסמו המלצת רכישה עבור החברה ובמסגרתה העניקו למניה מחיר יעד של 115 זלוטי (כ-104 שקל), המשקף אפסייד פוטנציאלי של כ-70% למניית MLP Group הנסחרת כיום בכ-68 זלוטי (כ-61 שקל).
MLP, מסבירים מחברי הדוח, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים לוגיסטיים במיקומים אסטרטגיים ובפארקים בדירוג קלאס A. אזורי הפעילות של החברה הינם פולין, גרמניה, אוסטריה ורומניה.
מחיר היעד למניה נבחן בשלושה פרמטרים. הראשון הוא פוטנציאל השוק, הסוקרים מציינים כי קיים פוטנציאל משמעותי לצמיחה בשוק הלוגיסטיקה בפולין ובאזור לאור המחסור בשטחי אחסנה פנויים . במחצית הראשונה של 2023, הם מציינים, סך השטחים הפנויים במחסנים בפולין ירד ב-39% בהשוואה לשנה שקדמה לה. על פי מחברי הדוח קיימת אופטימיות באשר לביקוש לשטחים לוגיסטיים בשוק הפולני שצפוי להיתמך על-ידי גורמים כמו שרשראות אספקה משופרות, וכן על-ידי הנגישות והסמיכות לנמלים.
פוטנציאל הפיתוח של MLP מוערך בלמעלה מ-800,000 מ"ר (מעבר לכ-1,100,000 מ"ר הבנויים היום). כרבע מפוטנציאל הצמיחה, במונחי מטרים רבועים, מהם בגרמניה ובאוסטריה. מחברי הדוח צופים כי במהלך 6-9 החודשים הקרובים תתחיל החברה להוציא לפועל פרויקטים בוינה ובגלזנקירכן בשטח כולל של למעלה מ-100,000 מ"ר. פרמטר שאמור לחזק עוד יותר את תוצאות החברה לאחר 2024.
המרכיב החשוב השלישי שזכה לתשומת לב הוא ירידת הערך שביצעה MLP בשנת 2023 לצורך שערוך שווי התיק, הנובעת בעיקר משינויים בשער החליפין של הזלוטי הפולני למול האירו. האנליסטים צופים שהשפעת גורמים אלה תיפסק במחצית השניה של 2024.
עורכי הדוח ציינו כיב-MLP גלום פוטנציאל צמיחה משמעותי, שעתיד להתממש עם השלמת מימוש פוטנציאל הקרקעות לפיתוח שבבעלותה.
עורכי הדוח בחנו את כ-60 מניות מהמובילות בבורסה לניירות ערך בוורשה, כאשר אלה כוללות חברות מכ-30 מגזרים במשק הפולני. הניתוח מתקיים אחת לשנה מאז 2019. החברות הנוספות שדורגו בין החמש המובילות עסוקות בתחומי הביטוח, האנרגיה המתחדשת, ההשקעות והאנרגיה הסולארית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il