TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נטפליקס תשדר את ה-WWE בלייב בעסקה ארוכת טווח


נטפליקס
החברה רכשה את זכויות השידור הבלעדיות של תוכנית ההיאבקות הבידורית, שהחלה ב-1993 ושידרה עד כה למעלה מ-1600 פרקים. התוכנית תשודר אחת לשבוע בשידור ישיר של 3 שעות
מערכת טלנירי | 24/1/24, 20:08
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
נטפליקס מכריזה על רכישת הזכויות הבלעדיות לשידור של תוכנית ההיאבקות הבידורית RAW (במסגרת ה-WWE) מ-TKO Group Holdings.
מאז הופעת הבכורה שלה ב-1993, הפיקה התוכנית RAW יותר מ-1600 פרקים באורך של כ-3 שעות, 52 שבועות בשנה, והיא נחשבת לתוכנית האייקונית ביותר בספורט הבידורי.
העסקה בין נטפליקס ל- TKOמסמלת שינוי גדול כאשר תוכנית Raw עוזבת את הטלוויזיה הליניארית בפעם הראשונה מאז הקמתה לפני 31 שנים.
ה-WWE מספקת לצופים שלה אקשן, דרמה וספורטיביות בשידור חי, עם אלמנטים בלתי צפויים. התוכנית האייקונית סייעה לקידום הקריירה של הכוכבים המוכרים דוויין "דה רוק" ג'ונסון, "סטון קולד", סטיב אוסטין, טריפל אייץ', ג'ון סינה, רומן ריינס, ביאנקה בלייר ושרלוט פלייר ועוד.
התוכנית ממוקמת נכון להיות במקום הראשון ברשת USA, שם היא מביאה 17.5 מיליון צופים ייחודיים במהלך השנה עם ביצועי הפרסום הטובים ביותר מבחינה דמוגרפית בקרב קהל בין הגילאים 18-49. גם ברשתות החברתיות יש ל-WWE חשיפה נרחבת עם כ-1 מיליארד עוקבים בכל הפלטפורמות שלה.
השידורים הישירים יעלו לשירות של נטפליקס החל מינואר 2025 בארה"ב, קנדה, בריטניה ואמריקה הלטינית ובמדינות ואזורים נוספים שיתווספו עם הזמן. כמו כן, כחלק מההסכם, נטפליקס תהפוך גם לבית של כל התוכניות והספיישלים של WWE מחוץ לארה"ב, כולל התוכניות השבועיות האחרות של Raw ו-WWE וביניהן SmackDown ו-NXT כמו גם אירועי הפרימיום לייב של החברה WrestleMania ,SummerSlam ורויאל ראמבל. גם הסרטים התיעודיים עטורי הפרסים של WWE, סדרות מקור ופרויקטים עתידיים יהיו זמינים בנטפליקס בעולם החל משנת 2025.
"אנחנו נרגשים לשדר את ה-WWE, לה בסיס מעריצים רב-דורי ענק ונלהב", אומרת מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס, בלה באג'ריה. "WWE מהווה את מיטב הספורט הבידורי, שמשלב דמויות נהדרות ואקשן 52 שבועות בשנה".
"אנחנו מאמינים שנטפליקס, כאחד ממותגי הבידור המובילים בעולם, היא הבית האידיאלי לטווח ארוך עבור קהל המעריצים החי, הנאמן והצומח של Raw", מוסיף אמר ניק חאן, נשיא WWE.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il