TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Next Insurance גייסה 265 מיליון דולר מענקיות הביטוח Allstate ו-Allianz X


מייסדי החברה. קרדיט: נקסט אינשורנס
החברה חצתה בימים אלה אבן דרך משמעותית של 500 אלף לקוחות פעילים בארה"ב ב-1300 סוגי עסקים שונים
מערכת טלנירי | 1/11/23, 20:56
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת האינשורטק הישראלית Next Insurance, גייסה השקעה של 265 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי ענקיות הביטוח Allstate ו-Allianz X הנכנסות לשותפות עם החברה. הסיבוב החדש מביא את סך ההשקעות בחברה ללמעלה מ-1.1 מיליארד דולר מאז הקמתה. בין המשקיעים המרכזיים בסבבי הגיוס הקודמים TLV Partners, Munich Re, Capital G, Battery Ventures, FinTLV, Group11 והמשקיע אורן זאב.

נקסט אינשורנס פיתחה ומנהלת פלטפורמה דיגיטלית לביטוח של עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב. הסכם ההשקעה כולל הרחבה של שיתוף הפעולה בין החברות במסגרתו תספק נקסט אינשורנס את מוצריה ללקוחות Allstate ותפתח עימה מוצרי ביטוח רכב מסחרי חדשניים ויחודיים. בנוסף, יתחזקו קשרי ביטוח המשנה עם Allianz Re בהסכם התקשרות ארוך טווח בין החברות.

נקסט אינשורנס הוקמה בשנת 2016 על ידי גיא גולדשטיין, המשמש מנכ"ל החברה, אלון חורי וניסים טפירו, CTO. החברה חצתה בימים אלה אבן דרך משמעותית של 500 אלף לקוחות פעילים בארה"ב ב-1300 סוגי עסקים שונים, וזאת הודות לשיתופי פעולה עם חברות ביטוח גדולות, ארגונים וחברות עסקיות וסוכנויות ביטוח שהביאו לשיעורי צמיחה שנתית של עשרות אחוזים בהיקפי הפעילות. הפלטפורמה של ההחברה, המבוססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מעבדת בקשות בתוך 10 דקות ומספקת הצעת פוליסה שמתאימה לרמת הסיכון, למיקום ולמשתנים רבים נוספים וספציפיים של בית העסק. בכך חוסכת ללקוחותיה תשלומים מיותרים או לחילופין רמת הגנה חלשה מדי, שעלולה להתברר כטעות קריטית בשעת הצורך.

נקסט הרחיבה בשנים האחרונות את פריסתה לתחומים רבים הנחשבים למאתגרים בתחום הביטוח, כמו תחום המסעדנות. ומצליחה לתת מענה להערכת הסיכון ובהתאם גם לגובה הפרמיה הנדרשת. היא מציעה מגוון רחב של ביטוחים כולל נזקים ואסונות, אחריות, ביטוח חיים לבעלי תפקידים בחברות ובתחומי הקניין המסחרי, ניהול כוח האדם ועוד, תוך חיסכון משמעותי בזמן העבודה ובמשאבים שבתי העסק צריכים להשקיע בניהול הביטוחים. החברה מעסיקה 700 עובדים, מתוכם 180 מועסקים במרכז הפיתוח הישראלי בכפר סבא והשאר במטה בפאלו אלטו וברחבי ארה"ב.

גיא גולדשטיין, מייסד משותף ומנכ"ל Next Insurance: "אנחנו נרגשים לזכות ב-Allstate ו-Allianz X כמשקיעים, להעמיק את הקשר עם Allianz Re כמבטחת משנה ולטפח שותפות משמעותית עם Allstate. הקמנו את נקסט כי ראינו הזדמנות לעזור למיליוני עסקים קטנים ומיקרו-עסקים ברחבי ארה"ב. לבטח את פעילותם מבלי שרכישת הביטוח תהווה לחץ, האטה בתפקוד או בהתפתחות העסק. זו הסיבה שמינפנו טכנולוגיות מתקדמות כדי לאפשר ללקוחותינו לבצע ביטוח באופן עצמי בתהליך רכישה פשוט ואינטואיטיבי בתימחור אופטימלי. יש כיום 33 מיליון עסקים קטנים בארה"ב, כך שפוטנציאל הצמיחה בעזרת המשקיעים החדשים הוא עצום."

תאגיד הביטוח Allstate, שמניותיו נסחרות בבורסת ניו יורק בשווי שוק של 32 מיליארד דולר, מספק שרותי ביטוח רכב, בתים, מכשירים אלקטרוניים וגניבת זהות. "השילוב של המומחיות התפעולית של Allstate, הפריסה הרחבה והמותג החזק יסייעו לפלטפורמה הייחודית של נקסט להביא מוצרים חדשים וחדשניים ללקוחות קיימים של Allstate ולמיליוני העסקים הקטנים שרוצים לרכוש הגנה נוחה, פשוטה באונליין," אמר מריו ריזו, נשיא חבות רכוש ב- Allstate Insurance. "יחד, נספק את מלוא צרכי הביטוח של עסקים קטנים בפלטפורמת העתיד."

Allianz X היא זרוע ההשקעות בטכנולוגיות מתקדמות של ענקית הביטוח העולמית אליאנס, הפועלת ביותר מ-70 מדינות ומשרתת 122 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים. פורטפוליו ההשקעות של החברה, בהיקף של כ-2 מיליארד אירו, כולל כ-30 חברות בתחומים הרלוונטיים לביטוח, פינטק וניהול עסקים, בהם 12 יוניקורנים. "עסקים קטנים הם הבסיס לכל כלכלה," אמר ד"ר נזים צטין, מנכ"ל Allianz X. "נקסט אינשורנס מבינה לעומק את הצרכים של מנהלי העסקים הקטנים ופיתחה טכנולוגיה חדשנית כדי להתמודד עם נקודות הקושי שלהם בתחום הביטוחי. השילוב של המומחיות העמוקה של אליאנס במגזר זה, יחד עם הטכנולוגיה של נקסט, יאפשר לנו לקדם את המטרה המשותפת לתת ללקוחות את האומץ והביטחון להתמודד עם אתגרי העתיד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il