TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פינרג׳י בפריסה ראשונה משמעותית מחוץ לישראל


פינרג׳י
בשיתוף ענק תקשורת בהודו: פוטנציאל התקשרות לכדי 18 אלף מערכות גיבוי
מערכת טלנירי | 1/10/23, 21:17
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פינרג'י חתמה על הסכם למכירת 300 מערכות גיבוי בשווי של כ-4 מיליון דולר לחברת Indus Towers כחלק מהסכם מסגרת ל-18,000 מערכות

לדברי אביב צידון, יו״ר ומייסד החברה, ״העסקה מוכיחה כי מעל לכל המודל העיסקי שלנו עובד – את מערכות גיבוי אנרגיה שפיתחנו אנחנו מוכרים כשירות ולכן ההכנסות לא מסתיימות במעמד המכירה אלא מורכבות משילוב של עלות חד פעמית של המערכת ומהסכם שירות שנתי שמניב לנו רווח גולמי משמעותי לאורך כל תקופת ההסכם.

ענק התקשורת ההודי שחתם על הסכם זה מכיר ביתרונות השירות שלנו ובכדאיותו, השימוש במערכת שפיתחנו משתלם עבורו יותר מהקיים היום. Indus מצטיידת מידי שנה בלמעלה מ-30,000 מערכות גיבוי והיא מצאה במוצר שלנו תחליף ראוי זול יותר מבלי להתפשר על זמן פעילות הרשת ואיכות השירות ללקוחותיה.״


• מערכות גיבוי האנרגיה המבוססות אלומיניום אוויר שפיתחה החברה ישמשו להחלפת מערכות גיבוי קיימות באתרי הטלקום של אינדוס, זאת בהתאם למדיניות בהודו למעבר לטכנולוגיות ירוקות.

• כיום מחליפים את מערכות האנרגיה הקיימות מידי 3 עד 5 שנים.

• Indus Towers, רוכשת ומחליפה מידי שנה כ-30,000 מערכות גיבוי אנרגיה לאבטחת אספקת החשמל באתרי הטלקום שלה.

• בהתבסס על השלמה מוצלחת של התקנת המערכות של פינרג'י, הצדדים יפעלו להרחבת מסגרת ההתקשרות לכדי 18 אלף מערכות גיבוי.

• כזכור, רק לאחרונה הודיעה פינרג׳י כי חתמה עם ענקית התקשורת Ericsson, על הסכם רכש גלובלי במסגרתו תהפוך פינרג׳י לספק רשמי של התאגיד – מדובר בערוץ חשוב נוסף שיאיץ ויגדיל את חשיפת חברות הטלקום בעולם למוצרים ולטכנולוגיה של פינרג׳י.


לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י, ״הפוטנציאל עבור פינרג׳י הוא משמעותי ביותר, רק ה-300 מערכות הראשונות מהוות הכנסות של כ- 4 מיליון דולר כך ש-18,000 מערכות מהוות פוטנציאל של גידול מכירות אדיר. המפעל שחנכנו לאחרונה יאפשר לנו לעמוד ביעדי האספקות לאינדוס, אריקסון ועוד חברות טלקום בעתיד. החברה מבססת את עצמה כמובילה בתחום גיבוי אנרגיה בטכנולוגיה ירוקה.״

• חברת Indus Towers הינה אחת מחברות מגדלי התקשורת הגדולות בעולם. עם מעל ל- 192,000 אתרים, היא מספקת תקשורת לכל 22 מעגלי התקשורת בתת היבשת ההודית.

• פתרון האנרגיה שיסופק ויתופעל על ידי פינרג'י באמצעות חברת הבת בהודו IOP, יוביל את חברת Indus להשגת מטרותיה להתייעלות אנרגטית והפחתת פליטות גזי חממה באמצעות שימוש בטכנולוגיה ירוקה מבוסס אלומיניום-אוויר תוך צמצום צריכת מזהמים מבלי להתפשר על זמן פעילות הרשת ואיכות השירות ללקוחותיה.


ישראל, תל אביב, 1 לאוקטובר 2023 - חברת פינרג׳י (ת״א: פנרג), המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ) מעדכנת כי, ביום ה-29 בספטמבר 2023, חתמו IOP, חברת הבת של פינרג'י בהודו, ואינדוס על הסכם מחייב לאספקת 300 המערכות, ואשר עיקריו כדלקמן:



פינרג'י באמצעות חברת הבת IOP תספק לאינדוס 300 מערכות גיבוי בטכנולוגיית אלומיניום-אויר מתוצרת החברה, אשר יותקנו על ידי IOP באתרי התקשורת של אינדוס. בכוונת החברה לספק מערכות אלו במהלך 2024.

התמורה בגין אספקת 300 מערכות הגיבוי הינה כ- 4 מיליון דולר (עבור אספקה, התקנה ושירות של המערכות).

חתימת הסכם זה הינה בהמשך לדיווחים המיידיים של החברה מיום 28 באפריל 2021, מיום 3 בנובמבר 2021 ומיום 8 בפברואר 2023, הנכללים על דרך ההפניה, בדבר פיילוט של החברה להתקנת מערכות הגיבוי שלה בשני אתרים של חברת Indus Towers, מחברות מגדלי התקשורת הגדולות בעולם, בדבר השלמת הפיילוט האמור בהצלחה ובדבר אישור המתווה למו"מ לאספקת המערכות על ידי אינדוס; ובהמשך לדיווח מיידי של החברה מיום 19 בפברואר 2023, בדבר חתימה על מזכר עקרונות למכירת 300 מערכות גיבוי של החברה לאינדוס, כשלב ראשון של הסכם מסגרת של 18,000 מערכות.


Indus Towers, הינה חברת מגדלי התקשורת המובילה בהודו, המפעילה מעל 192,000 מגדלי תקשורת ובכך למעשה מכסה את 22 מעגלי התקשורת במדינה. בראיית החברה, שימוש בטכנולוגיה של IOP, חברת הבת של פינרג'י, תאפשר לאינדוס להתקדם לעבר הפחתת פליטות גזי חממה, ולעבור לשימוש באנרגיה ירוקה ובכך לעמוד ביעדים הרגולטורים שהציבה ממשלת הודו לצמצום שימוש במזהמים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il