TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת 3D Systems משחררת הצהרה בנוגע לחיפוש חלופות אסטרטגיות מצד סטרטסיס


3D Systems
3D Systems מוכנה לעדכן את ההצעה המחייבת הנוכחית כך שתכלול תקופת Go-Shop בת 60 ימים בכדי לספק וודאות מיידית ליצירת ערך לבעלי המניות של סטרטסיס
מערכת טלנירי | 1/10/23, 21:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
וכן לאפשר לדירקטוריון סטרטסיס להתמקד בתהליך החיפוש לחלופות אסטרטגיות
ההצעה המחייבת מצד 3D Systems צפויה לפוג ב-5 באוקטובר

רוק היל, דרום קרוליינה, 1 באוקטובר 2023 – 3D Systems (NYSE: DDD) שחררה היום הצהרה הנוגעת להודעה של סטרטסיס (NASDAQ: SSYS) לפיה החברה החלה בתהליך לחיפוש חלופות אסטרטגיות.
3D Systems מברכת את החלטת סטרטסיס להגיב לבעלי המניות שלה ולתור אחר חלופות אסטרטגיות לאחר שקיבלה משוב המכריע כי הדירקטוריון שלה לא העריך נכון את כלל ההצעות העומדות בפניו טרם הכניסה להסכם מיזוג עם Desktop Metal (NYSE: DM).
המסר לדירקטוריון סטרטסיס כפי שעלה בדוחות המקיפים האחרונים מצד ISS ו-Glass Lewis, וכן מצד מחזיקי מניות ציבוריים ופרטיים בסטרטסיס, לצד ההצבעה החד משמעית והמהדהדת של בעלי המניות של סטרטסיס הוא ברור: לקבל את ההצעה המחייבת הנוכחית של 3D Systems בכדי ליצור קנה מידה, וודאות וערך מיידיים.
הסכם המיזוג המחייב של 3D Systems אשר נשלח לדירקטוריון סטרטסיס ב-13 בספטמבר 2023 יפוג בתאריך ה-5 באוקטובר 2023, במידה ולא יחתם נגדית ע"י סטרטסיס. מתוך הבנה כי חלק מבעלי המניות מעוניינים בכך שסטרטסיס תמשיך בהליך בדיקת החלופות העומדות בפניה, 3D Systems מוכנה לתקן את ההצעה המחייבת הנוכחית שלה כך שתכלול תקופת go-shop בת 60 יום. 3D Systems מוכנה לתקן את ההצעה שלה בדרך זו במקום לחכות שההודעה מצד סטרטסיס תתפתח למכרז למכירתה, דבר אשר בשלב זה נראה מאוד לא וודאי, ובהתבסס על תקדים שנסקר בדוחות ISS ו-Glass Lewis יכול ליצור אי ודאות לתקופה מסוימת. במהלך תקופה זו, סטרטסיס תוכל לפנות באופן פעיל ולבקש הצעות חלופיות לרכישת סטרטסיס. בנוסף, הסכם המיזוג ישמור על המבנה הקיים שלו המאפשר לסטרטסיס לבטל את הסכם המיזוג עם 3D Systems בכדי להיכנס לעסקה אשר תתקבל כעדיפה על פני המיזוג עם 3D Systems. תקופת ה-go-shop והזכות לביטול יאפשרו לדירקטוריון סטרטסיס להבטיח ערך מיידי ובטוח לבעלי המניות, תוך עריכת מכרז השוואתי מקיף.
נשיא ומנכ"ל החברה ד"ר ג'פרי גרייבס מסר: "אנו מממשיכים להאמין כי חיבור בין 3D Systems וסטרטסיס מהווה את החלופה האטרקטיבית ביותר עבור בעלי המניות של סטרטסיס ותעשיית התלת ממד בכללותה, בהתחשב בהזדמנות המשמעותית ליצירת קנה מידה משמעותי ומימוש סינרגיות."
ד"ר גרייבס המשיך: "ההצעה המחייבת שלנו, אשר תישאר זמינה עד ה-5 באוקטובר, וכן הרצון שלנו לכלול תקופת go-shop אשר מאפשרת לסטרטסיס להיות במצב ייחודי עם 'ציפור אחת ביד', מאפשרים לדירקטוריון של סטרטסיס להיכנס לעסקה שהשוק מסכים שתייצר ערך משמעותי, תוך מתן גמישות לבחון הצעות אחרות. תיקון זה משקף את האמון בעליונות ההצעה שלנו ובאמונה כי לשוק היה די והותר זמן בכדי להעריך את העניין בסטרטסיס, אשר קיבלה עד כה עשר הצעות בששת החודשים האחרונים."

אודות 3D Systems
לפני יותר מ-35 שנה, 3D Systems הביאה את החדשנות בהדפסת תלת ממד לתעשיית הייצור. כיום, כשותפה המובילה בפתרונות ייצור בתלת-ממד, אנו מביאים חדשנות, ביצועים ואמינות לכל מהלך – דבר שמחזק את הלקוחות שלנו ומאפשר להם ליצור מוצרים ומודלים עסקיים שלא היו אפשריים קודם לכן. הודות להיצע הייחודי שלנו של חומרה, תוכנה, חומרים ושירותים, כל פתרון ספציפי ליישום נתמך על ידי מומחיות מהנדסי האפליקציות שלנו המשתפים פעולה עם הלקוחות בכדי לשנות את האופן שבו הם מספקים את המוצרים והשירותים שלהם. הפתרונות של 3D Systems נותנים מענה למגוון יישומים מתקדמים בשווקי הבריאות והתעשייה ובהם רפואת שיניים, תעופה, חלל וביטחון, רכב ומוצרים ברי קיימא. מידע נוסף על החברה זמין בכתובת www.3DSystems.com.
תרגום זה הינו תרגום נוחות בלבד. הנוסח המחייב הינו הנוסח בשפה האנגלית


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il