TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות אי.בי.אי מודיע על הקמת קרן אלטרנטיבית במודל Fund of Funds‎‎

המתמחות במגוון תחומי השקעה ואסטרטגיות שונות. בכוונת מנהלי הקרן לגייס בשלב ראשון כ-100 מיליון ₪ עד סוף 1Q של 2023.
מערכת טלנירי | 7/11/22, 17:50
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

IBI בית השקעות הודיע על הקמת קרן חדשה, IBI ALTERNATIVE FOF, הפועלת במבנה של אגד קרנות (Fund of Funds).


מודל הקרן מתבסס על השקעה בפורטפוליו קרנות בלתי-סחירות, המתמחות במגוון תחומי השקעה ואסטרטגיות שונות. בכוונת מנהלי הקרן לגייס בשלב ראשון כ-100 מיליון ₪ עד סוף 1Q של 2023.

IBI בית השקעות מודיע היום (X) על הקמת קרן אלטרנטיבית חדשה, IBI Alternative FOF. השקת הקרן מגיעה ברקע שרשרת השינויים בתנאים המאקרו-כלכליים בעולם, בראשם נסיקת האינפלציה ועליית סביבת הריבית, התנודתיות העמוקה בשווקים הסחירים והפסדי הון כבדים שסופג גם שוק אגרות החוב, המערערים את מעמדו כנכס יציב בתקופה של ירידות בשווקים.

בכוונת מנהלי הקרן לייצר אלטרנטיבה מועדפת לרובד האג"ח (הסולידי) בתיק ההשקעות ולהניב תשואות פנימיות עודפות בהשוואה למדדי הייחוס, תוך הפחתת התלות בתנועות השוק הסחיר, בסביבת הריבית ובשיעורי האינפלציה.

מטרת הקרן לאפשר למשקיעים כשירים ישראלים, המשקיעים באמצעות קופות גמל בניהול אישי (IRA), להנות מחשיפה למגוון עולמות השקעה ייחודיים, באמצעות השקעה בקרן אלטרנטיבית אחת וברף כניסה נוח.


עד כה השקיעה הקרן, בין היתר, בקרנות המתמחות במגזרי החוב הפרטי (PD), כדוגמת חוב מגובה נדל"ן ואשראי צרכני (Consumer Credit) בארה"ב; מרכזי אחסון ולוגיסטיקה; תשתיות טכנולוגיות-דיגיטליות ועוד.

בקרן שואפים להמשיך ולנצל הזדמנויות עסקיות באמצעות הרחבת התמהיל והשקעה בקרנות הפעילות בסגמנטים המאופיינים בתנופת צמיחה, זאת בכפוף לבדיקות נאותות (DD), מדיניות הקרן וקבלת אישור ועדת ההשקעות.


הקרן תשקיע בקרנות בסיס להן שיתופי פעולה עם גופים מובילים בעולם, כל אחד בתחומו, המאפשרים הרכבת תמהיל השקעות פוטנציאלי רב-גוני ומפוזר, גיאוגרפית וסקטוריאלית, המייצר מערך סיכונים אפקטיבי עם קורלציה נמוכה לתנודתיות השוק הסחיר.

הקרן איננה גובה מהמשקיעים דמי ניהול שוטפים ומודל דמי הניהול של מנהל הקרן מבוסס דמי הצלחה, באופן המייצר הלימת אינטרסים עם המשקיעים.


הקרן הציבה יעד גיוס של כ-100 מיליון ₪ עד סוף הרבעון הראשון של 2023, וזאת נוכח המגמה הגוברת של תזוזת כספים לאפיקים אלטרנטיביים, המחלחלת בשנים האחרונות ביתר שאת גם למבנה תיקי המשקיעים הפרטיים, המכירים בצורך של בניית תמהיל רב-גוני ומפוזר, גם מחוץ לגבולות השוק הסחיר.

דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "השקת הקרן במבנה FOF מאפשרת לרתום את המומחיות והניסיון של IBI בעולם האלטרנטיבי לטובת בניית תמהיל מפוזר והטרוגני של קרנות השקעה בלתי-סחירות, שנבחרו בקפידה, ומאופיינות בקורלטיביות נמוכה בניהן, המפחיתה את סטיית התקן ומייצרת מכשיר השקעה עם פרופיל סיכון-סיכוי איכותי.


הקרן החדשה מצטרפת להיצע עשיר של פתרונות בלתי-סחירים שמציע IBI בית השקעות, ועולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו בהמשך פיתוח והנגשת פתרונות השקעה חדשניים עבור קהל הלקוחות של IBI".

רוברט כרמלי, מנהל קרן IBI ALTERNATIVE FOF: "הקמת הקרן מגיעה נוכח ההבנה כי התשתית שתמכה בגאות הארוכה בשווקים הסחירים מתערערת, ואיתה גם שבירת התזה כי ניתן לייצר פיזור אופטימלי בתיק באמצעות שילוב של מניות ואגרות חוב, המתנהגים לכאורה כמכשירים הופכיים.


הקרן שאנו משיקים נועדה לספק למשקיעים כשירים אלטרנטיבה לרכיב הסולידי, תוך שאיפה ליצירת תשואות פנימיות עודפות ויציבות ביחס לאפיקים מקבילים, ללא קורלטיביות לשוק הסחיר ובאמצעות ניהול מגיב ודינאמי, בהתאם להתפתחויות בכלכלה הגלובלית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il