TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זוז פאוור חתמה עם אחת מחברות השכרת הרכב המובילות בעולם

מזכר הבנות להקמה והפעלה של תחנת טעינה אולטרה-מהירה בארה"ב, כפיילוט שיפעל בנמל התעופה לה גוורדיה בניו יורק
מערכת טלנירי | 2/11/22, 22:16
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לדברי מנכ״ל החברה, בועז וייזר, "אנחנו יוצאים לדרך עם פיילוט משמעותי רביעי שאנו מתניעים בארה״ב ובתזמון מצוין, כאשר לכולם ברור שמהפכת הרכב החשמלי הגלובלית מגבירה הילוך בהאצה שלה.

המעבר לרכבים חשמליים אינו עוד רק חזון אלא כבר בתהליך יישום מואץ שנמצא בליבת האסטרטגיה של חברות השכרת הרכב בעולם שמבצעות רכישות מסיביות של כלי רכב חשמליים שיצטרפו לציים שלהן על מנת לתת מענה לדרישה הגוברת של לקוחות להשכרת רכב חשמלי.

לאור העדר תשתית טעינה ציבורית מספקת, ועל מנת לספק ללקוחות רמת שירות גבוהה, תוך הפעלה יעילה של אתריהן, חברות השכרת הרכב נדרשות להקים תשתית טעינה אולטרה-מהירה באתרי השכרת הרכב.

בחלק מהותי מאתרים אלו רשת החשמל מוגבלת בהספק ולפער הזה בדיוק אנו נותנים מענה.

מהפיכת הרכבים החשמליים מביאה איתה שינויים דרמטיים באופי הפעילות של אתרי חברות השכרת הרכב ובתשתיות שמשמשות אותן.

מבחינתנו זהו נתח שוק עם פוטנציאל ענק, שנמצא בראשית הדרך של איפיון הצרכים והפתרונות שמאפשרים אותם.

אנו נרגשים לשתף פעולה עם אחת מענקיות השכרת הרכב בעולם, ושמחים שזו בחרה לעשות את הפיילוט איתנו, באחד מהאתרים המרכזיים שלה בשוק האמריקאי.

אני מאמין שפיילוט זה יביא לשת"פ עסקי ארוך טווח עם פוטנציאל עסקי משמעותי, אך מעבר לכך, זוהי הזדמנות יוצאת דופן מבחינתנו להיות שותפים לתהליך הגדרה ואיפיון של use case חדש לחלוטין, שונה במאפייניו מאתרי טעינה ציבורית.

פיילוט זה יאפשר לנו להתאים את הפתרון שלנו לצרכי חברות השכרת הרכב ולהוכיח את הייחודיות והערך המוסף המשמעותי שהפתרון שלנו מביא להן.

כאמור, אנחנו מדווחים היום על פיילוט משמעותי רביעי בארה״ב, בהמשך לפיילוטים המתוכננים עם ארקו ובלינק ולאחר שרק לפני כחודשיים חתמנו עם חברת החשמל של ניו יורק עם הסכם להקמת פיילוט דומה.

אנחנו פועלים מול גופי ענק בארה״ב שמבינים את הצורך בטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים וגם מהווים סמן דרך בתעשייה זו לעולם כולו.

ארבעת הפיילוטים האלו יפעלו תוך חודשים בודדים ואני מאמין שיאיצו את החדירה שלנו לשוק האמריקאי ואת הצמיחה של ZOOZ."

ישראל, 2 לנובמבר 2022 - (ת״א:זוז) חברת זוז פאוור (לשעבר צ׳קראטק) מדווחת הבוקר כי חתמה על מזכר הבנות להקמה והפעלה של תחנת טעינה אולטרה-מהירה בארה"ב, כפיילוט בשת"פ עם מובילה עולמית בתחום שירותי השכרת רכב, אשר מפעילה אלפי אתרים להשכרת רכב ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם.

מטרת שיתוף הפעולה היא לבנות ולהפעיל פיילוט משותף של תשתית טעינה אולטרה-מהירה לרכבים חשמליים אשר ידגים ויבחן את הפתרון של החברה המבוסס על מערכת אגירה קינטית מדגם ZOOZTER-100 ואת יכולתה של המערכת לאפשר ולתמוך בטעינה אולטרה מהירה של כלי רכב חשמליים ("EV") באתרי ספקית שירותי השכרת הרכב (סשה"ר) בהם רשת החשמל מוגבלת בהספק.

לפיכך, הוסכם בין הצדדים כי הפיילוט יוקם, בהקדם האפשרי, באתר סשה"ר בנמל התעופה לה גוורדיה בניו יורק, ארה"ב.

ספקית שירותי השכרת הרכב נערכת להיקפים הולכים וגדלים של השכרת רכבים חשמליים, ולפיכך נדרשת לתשתית טעינה אולטרה-מהירה באתריה, זאת על-מנת להבטיח שירות באיכות גבוהה ללקוחותיה תוך תפעול ביעילות גבוהה של אתריה.

ספקית שירותי השכרת הרכב מכירה בכך שברבים מאתריה רשת החשמל מוגבלת בהספק באופן שפוגע ו/או מעכב את התקנתה של תשתית טעינה אולטרה-מהירה לרכבים חשמליים.

לפיכך, הפיילוט מהווה מרכיב ממאמציה של ספקית שירותי השכרת הרכב לאיתור פתרונות לאתגרים אלו, באופן שיאפשר לה להאיץ את יישום האסטרטגיה שלה לאספקת שירותי השכרה של רכבים חשמליים.

בשלב בנייתו של אתר הפיילוט, ספקית שירותי השכרת הרכב תישא באחריות להעמדת אתר מתאים לביצוע הפיילוט (לרבות קבלת האישורים הנדרשים לשימוש באתר כתחנת טעינה) וכן להתקשרות ולמימון פעילות חברת ההנדסה והבנייה ("קבלן ה-EPC"), אשר תספק את עבודות הבנייה והציוד (למעט המערכת) הנדרשים עבור תחנת הטעינה.

החברה תספק את המערכת ואת תוכנת ניהול האנרגיה שלה ("EMS") לניהול מקומי חכם של הספק רשת החשמל באתר, ותשתף פעולה עם ספקית שירותי השכרת הרכב וקבלן ה-EPC כדי להבטיח אינטגרציה מוצלחת של הפתרון של החברה ומוצריה עם תחנת הטעינה.

היעד של הצדדים הוא לסיים את ההקמה ולהגיע להפעלת אתר הפיילוט במהלך הרבעון השני של שנת 2023.

עם הפעלת אתר הפיילוט, האתר יופעל למשך 12 חודשים ("תקופת הפיילוט").

שני הצדדים גם יחד ינצלו את תקופת הפיילוט לקידום צרכיהם - החברה לשם אופטימיזציה של מוצריה על-מנת לתמוך בתרחישי השימוש הקונקרטיים של ספקית שירותי השכרת הרכב, והאחרונה על-מנת לוודא את ערכם המוסף והתאמתם של מוצרי החברה לפריסתם באתרי סשה"ר רלוונטיים נוספים.

במידה וספקית שירותי השכרת הרכב תרצה להמשיך ולהשתמש במערכת מעבר לתקופת הפיילוט, הצדדים ינהלו משא ומתן על התנאים המסחריים להמשך ההתקשרות ביניהם ויגיעו להתקשרות כאמור עד לא יאוחר מ-8 חודשים ממועד תחילת הפיילוט.

בכפוף להצלחת הפיילוט, הצדדים ידונו במתווה להתקשרות בהסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח, לשימוש במוצרי החברה באתרים נוספים של ספקית שירותי השכרת הרכב.

היעד הוא להתניע שיתוף פעולה ארוך טווח לפני תום תקופת הפיילוט.

מזכר ההבנות כולל הסכמות נוספות המקובלות להסכמים מסוג זה, לרבות סודיות, סיום ההתקשרות וכיו"ב.

אודות החברה:
זוז פאוור (לשעבר צ׳קראטק (מפתחת ומשווקת מערכות אגירת אנרגיה קינטית המאפשרות הטענה אולטרה-מהירה של רכב חשמלי, גם במקומות בהם תשתית רשת החשמל חלשה ומוגבלת בהספק.

המוצר שפיתחה החברה מבוסס על טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנטים, לאגירת אנרגיה קינטית בגלגלי תנופה.

מוצר זה מאפשר פתרון לחסם המרכזי של מהפיכת הרכב החשמלי – תשתית החשמל הקיימת שאינה מאפשרת הקמת תשתית רחבה לטעינה אולטרה-מהירה (פחות מ-15 דקות לטעינה).

מתוך פער זה נובעת "חרדת הטווח", חשש בעלי הרכבים שלא יצליחו לעשות שימוש ברכבם בנסיעות לטווח בינוני וארוך, לאור מגבלת הטווח של סוללת הרכב ומשך הזמן הארוך הנדרש לטעינת הסוללה.

הפתרון של ZOOZ, מאפשר הקמת נקודות טעינה אולטרה-מהירה, גם במיקומים בהם רשת החשמל לא מסוגלת לספק את ההספק הנדרש ובכך מביא בשורה חדשה לשוק, כפתרון "ירוק", אמין ובטוח, שהינו בעל עלות כוללת נמוכה משמעותית מפתרונות מתחרים, מבוססי סוללות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il