TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ נכנסת לשוק אבחון מחלות המין המוערך בכמיליארד דולר

חברת הקבוצה אדור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מכון המחקר הצרפתי - BIOASTER להרחבת פיתוח הבדיקות המולקולריות שלה למחלות זיהומיות.
מערכת טלנירי | 27/10/22, 21:16
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חברת אדור דיאגנוסטיקה, אשר הינה חלק מהקבוצה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם המכון הצרפתי למחקר טכנולוגי למיקרוביולוגיה - BIOASTER Technology Research Institute, לפיתוח בדיקות אבחון מולקולריות לזיהומים המועברים במגע מיני ("STIs").

בהתאם לאסטרטגיה, החברה מרחיבה את מגוון הפאנלים במערכת של אדור, NATlab, לקבוצת מחלות נוספת.


הפאנל לאיתור מחלות מין זיהומיות יצטרף לפאנלים לאיתור דלקת קרום המוח, מחלות בדרכי הנשימה ושחפת (TB) שבפיתוח, אשר ירחיב את בסיס הבדיקות ויגביר את האטרקטיביות של הפתרון בשווקים השונים.


הרחבת מגוון הפאנלים יגדיל משמעותית את השוק הפוטנציאלי של ה- NATlab, בהינתן שלאבחון ה- STIs יש שווי שוק גלובלי של כ- 1 מיליארד דולר.

ה-NATlab מערכת האבחון המולקולרית נועדה לספק בדיקה איזותרמית מהירה מדגימה-לתשובה של פתוגנים, המערכת פועלת עם מחסניות בדיקה שונות עבור פאנלים ייעודיים לזיהוי מחלות זיהומיות שונות.

באמצעות שיתוף הפעולה עם BIOASTER, באטמ צפויה להאיץ את פיתוח הפאנל למחלות מין זיהומיות על ידי מינוף הניסיון המשמעותי של BIOASTER במו"פ של אבחון מולקולרי. BIOASTER


 גם יכוון את ההערכה הקלינית של הבדיקות באמצעות דגימות קליניות באיכות גבוהה.

BIOASTER הוא מכון מחקר טכנולוגי ללא מטרות רווח, שמטהו נמצא בליון, צרפת, הממוקד במיקרוביולוגיה יישומית, שהוקם על ידי ממשלת צרפת.


BIOASTER מבצעת מחקר שיתופי חדשני, עם ולמען שותפים ציבוריים ופרטיים בארבעת תחומי היישום העיקריים של מיקרוביולוגיה במחלות זיהומיות של בני אדם וחיות: חיסונים, חומרים אנטי-מיקרוביאליים, אבחון ומיקרוביוטה.


ל-BIOASTER יותר מ-100 עובדים, כולל 80 מדענים ומהנדסים מ-16 מדינות שונות, המעורבים בפרויקטים משותפים.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל BATM, מסר כי, "אנו שמחים להתחיל את השותפות עם BIOASTER להרחבת יכולותיה של פלטפורמת ADOR בכל הקשור לאבחון של מחלות מין זיהומיות.


שכיחותן של מחלות אלו נפוצה ומתגברת ברחבי העולם, ואם אינן מאובחנות ומטופלות, הן עלולות להוביל לעקרות, כאב כרוני ואפילו מוות.


בעבודה המשותפת עם BIOASTER, אנו מצפים להאיץ את הפיתוח של בדיקות אבחון מולקולריות היכולות לזהות במהירות ובפשטות את הפתוגן הגורם לזיהום כדי לאפשר את הטיפול הנכון ללא דיחוי".

חבייאר מורג', מנכ"ל BIOASTER, הוסיף כי, "אנו נרגשים להתחיל את השותפות הזו עם אדור דיאגנוסטיקה על מנת לסייע בהרחבת מגוון היישומים הקליניים המוצעים על ידי פלטפורמת האבחון NATlab בתחום מחלות זיהומיות.


שיתוף הפעולה הזה משתלב היטב עם המשימה שלנו להאיץ את החדשנות של שותפינו מהתעשייה ולהקל על פיתוח המוצרים שלהם לטובת המטופלים".

פרטים נוספים על BIOASTER

נוסדה בשנת 2012, בעקבות היוזמה הצרפתית של מכוני מחקר טכנולוגיים, BIOASTERהיא קרן ללא מטרות רווח המפתחת מודל טכנולוגי חדשני וייחודי לתמיכה באתגרים האחרונים במיקרוביולוגיה.


בעיקר, BIOASTER משתמשת ומפתחת חידושים טכנולוגיים בעלי ערך גבוה המאיצים פיתוח פתרונות רפואיים לאוכלוסיות ורפואה מותאמת אישית.


מטרת BIOASTER היא להפגיש בין אקדמיה, תעשייה ויכולותיה וידע ספציפי לפתח ולבצע פרויקטים שיתופיים בעלי השפעה גבוהה הדורשים טכנולוגיות חדשניות תואמות תעשיה.


נקודות עיקריות:
• 4 תחומי התמחות: אנטי מיקרוביאלים, אבחון, מיקרוביוטה, חיסונים

• BSL2 & BSL3 מעבדות בליון ובפריז

• 100+ עובדים, כולל 80% מהמומחים המדעיים, 17 לאומים

• 250+ חוזי מחקר, הכוללים 93 שותפים פרטיים, 54 שותפים ציבוריים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il