TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשורות לחולים בסרטן עור מסוג תאי הבסיס: ה-FDA אישר את התרופה "ליבטיו" לטיפול מתקדם בחולים עם סרטן העור הנפוץ ביותר


מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר בימים האחרונים את התרופה "ליבטיו" לחולים עם סרטן עור מסוג תאי הבסיס בשלב מקומי-מתקדם וגרורתי. האישור התקבל לאחר תוצאות המחקר שמצאו שהטיפול יעיל ובטוח. מומחה: "לחולים יש כעת אפשרות טיפול חדשה שהוכיחה עמידות נגד הגידול"
מערכת טלנירי | 15/2/21, 11:50
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
מנהל המזון והתרופות בארצות הברית (FDA) העניק בשבוע שעבר אישור לתרופה ליבטיו (Libtayo) לטיפול מתקדם בחולי סרטן העור מסוג קרצינומה של תאי הבסיס (BCC). כעת הטיפול מאושר לשני סוגי סרטן העור הנפוצים ביותר – סרטן עור של תאי הקשקש (CSCC) וסרטן תאי הבסיס (BCC).

בשבוע שעבר הודיעו החברות "סאנופי" ו"רג'נרון" כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את התרופה "ליבטיו" לטיפול מתקדם בחולי סרטן עור של תאי הבסיס שטופלו בתרופות מסוג מעכבי HHI (טיפולים הגורמים לדיכוי תאי הגידול ולהתנוונות הגידול) או לחילופין לחולים שאינם יכולים לקבל טיפולים אלו.

התרופה "ליבטיו" קיבלה אישור עבור חולים עם סרטן עור מסוג BCC מקומי מתקדם ו-BCC גרורתי שהתפשט לאיברים נוספים בגוף. האישור של מנהל המזון והתרופות האמריקאי התקבל על תוצאות המחקר בו השתתפו 112 חולים שהוכיח את היעילות והבטיחות של התרופה. במחקר נמצא ש-21% מהחולים עם BCC גרורתי ו-29% מהחולים עם BCC מקומי-מתקדם הגיבו לטיפול.
"ליבטיו" היא תרופה אימונותרפית הרותמת את מערכת החיסון של הגוף להילחם בגידול הסרטני. התרופה נצמדת לחלבון PD-1 המצוי על פני תאי T של מערכת החיסון, ומונעת את הקישור שלו לשני סוגי חלבונים שעל גבי תאי הגידול הסרטני המדכאים את המערכת החיסונית ובכך למעשה התרופה מעודדת את יכולתם של תאי ה–T לזהות את התאים הסרטניים ולהשמידם.
"אישור ה- FDA לתרופה ליבטיו עשוי לשנות את פרדיגמת הטיפול בחולים בסרטן עור מסוג תאי הבסיס", אמר פרופ' קרל לואיס מהחטיבה לאונקולוגיה רפואית באוניברסיטת קולורדו. "סרטן עור מסוג BCC מתקדם הוא סרטן שגורם לכאב ופגיעה חזותית קשה בחולים. אומנם קיימות אפשרויות טיפול כמו מעכבי HHI, אולם, חולים רבים יתקדמו או שהם כלל אינם מסוגלים לקבל טיפולים אלו. כעת, בזכות התרופה ליבטיו קיימת לאותם מטופלים אפשרות נוספת שהוכיחה יעילות קליניות משמעותיות ועמידות נגד הגידול הסרטני".

בשנת 2018 אישר ה-FDA את התרופה ליבטיו לטיפול בחולים עם סרטן עור של תאי קשקש (CSCC) בשלבים מתקדמים על סמך מחקר שמצא שבקרב 47.2% מכלל החולים שטופלו בתרופה הגידולים התכווצו או נעלמו: 48.5% אצל חולים עם מחלה מקומית-מתקדמת, 46.7% אצל החולים הגרורתיים. בשנת 2020 החליטה ועדת סל התרופות להכליל את התרופה במסגרת סל שירותי הבריאות בישראל.

סרטן תאי הבסיס (BCC) הוא סרטן העור הנפוץ ביותר. סרטן זה מתפתח בתאים הבזליים שנמצאים באפידרמיס – החלק החיצוני של העור. לרוב, סוג זה של סרטן אינו מסוכן, אלא במקרים בהם המחלה אינה מטופלת כראוי. בעבר, רוב החולים בסוג זה של סרטן היו מבוגרים בעשור החמישי לחייהם שעבדו במשך שנים רבות תחת השמש הקופחת, אולם בעשורים האחרונים נרשמה ירידה משמעותית בגיל החולים וישנם מקרים רבים של מאובחנים בעשור השלישי לחייהם. כמו כן סוג זה של סרטן הפך לנפוץ גם בקרב נשים על אף שעדין מרבית החולים הם גברים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il