TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בומברדייה מדווחת על התוצאות הכספיות בכל שנת 2020


בומברדיה
נותנת צפי ל-2021 ומציינת פעולות להגדלת הרווחיות והיצרניות
מערכת טלנירי | 14/2/21, 22:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
• ההכנסות מפעילות מטוסי המנהלים ב-2020 הגיעה ל-5.6 מיליארד דולר, גידול של 3% לעומת השנה הקודמת בגלל 114 מסירות, ש-44 מהן היו ברבעון הרביעי, כולל מספר שיא של 16 מסירות של מטוסי Global 7500.
• EBITDA מתואם(1) של 200 מיליון דולר מפעילות מתמשכת ב-2020; EBIT מדווח של 912 מיליון דולר, משקף את הרווח החשבונאי מהמכירה של עסקי ה-CRJ ומבני תעופה.
• יצירת תזרים מזומנים חופשי(1) מפעילות מתמשכת לפני ריבית ומיסים של 523 מיליון דולר ברבעון הרביעי, יותר מהתכנון; תזרים מזומנים מפעילות תפעולית של 323 מיליון דולר ברבעון הרביעי.
• מזומנים ושווי ערך מזומנים(2) פרו פורמה של 5.4 מיליארד דולר, כולל מזומנים בקופה של 1.8 מיליארד דולר בחברת בומברדייה ב-31 בדצמבר 2020 והכנסות של 3.6 מיליארד דולר מהמכירה שנסגרה לאחרונה של התחבורה ברגע שיהיו זמינות במלואן; חוב נקי פרו פורמה(3) של בערך 4.7 מיליארד דולר.
• מתבצעת יוזמה בכל החברה להעלות את הרווחיות והיצרניות, המטרה היא חיסכון של בערך 400 מיליון דולר(4) בשנה עד 2023.
• הייצור של Learjet יסתיים בסוף הרבעון הרביעי של 2021, ויאפשר לחברה להתמקד במשפחות המטוסים היותר רווחיות Challenger ו-Global; וויצ'יטה תהפוך למרכז מצוינות לפלטפורמות של מטוסים מיוחדים.
• התחזית ל-(4)2021: ההכנסות צפויות לגדול אורגנית; ה-EBITDA וה-(1)EBIT המתואמים צפויים לגדול ליותר מ-500 מיליון דולר ו-100 מיליון דולר בהתאמה, והשימוש בתזרים המזומנים החופשי צפוי להיות יותר טוב מ-500 מיליון דולר, כולל עלויות והשקעות חד פעמיות.
• החברה תארח יום משקיעים ב-4 במרץ 2020
כל הסכומים בהודעה לעיתונות הזאת הם בדולרים אמריקנים אלא אם מצוין אחרת. הסכומים בטבלאות הם במיליונים פרט לסכומים למניה, אלא אם מצוין אחרת.


מונטריאול, 11 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה (TSX: BBD.B) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון הרביעי של 2020 ובכל שנת 2020, מסרה צפי ל-2021 ותיארה כמה פעולות להגדלת הרווחיות ויצרניות כשהחברה מתמקדת אך ורק בתכנון, ייצור ותחזוקה של מטוסי המנהלים הטובים ביותר בעולם.

"אחרי שהמיצוב מחדש האסטרטגי שלנו הושלם, אנחנו מאוד נרגשים להתחיל במסע שלנו כחברה שעוסקת רק במטוסי מנהלים", אמר אריק מרטל, נשיא ומנהל כללי, Bombardier Inc.. "תיק המוצרים ללא משתווים שלנו, רשת שירותים ללקוחות ברמה העליונה והעובדים המאוד מוכשרים נותנים לנו בסיס חזק להיבנות ממנו. אנחנו מתעודדים מהתנופה שלנו ברבעון הרביעי ובטוחים בפעולות שאנו נוקטים כדי לצלוח את המגיפה ולמקם את החברה טוב יותר להתאוששות של השוק".

סקירה של הביצועים הכספיים ב-2020

ההכנסות מהפעילות של מטוסי מנהלים הגיעה ל-5.6 מיליארד דולר ב-2020, שיפור של 3% לעומת השנה הקודמת, שנגרם בגלל הגידול במסירות של Global 7500, שהגיעו לשיא של 16 מסירות ברבעון הרביעי, עם קיזוז חלקי בגלל ההשפעות המשמעותיות של קוביד-19 על ההכנסות של התוכניות והשירותים האחרים.

ה-EBITDA המתואם בשנה המלאה וה-(1)EBIT המתואם מפעילות מתמשכת של 200 מיליון דולר ו-(211) מיליון דולר, בהתאמה, משקפים את ההשפעה של מגיפת קוביד-19 על המסירות והשירותים, וגם תרומה קטנה יותר של מטוסי ה-Global 7500 הראשונים. ה-EBIT המדווח של 0.9 מיליארד דולר משקף את הרווח החשבונאי מהמכירה של עסקי ה-CRJ ומבני תעופה.

יצירת תזרים המזומנים החופשי מפעילות מתמשכת לפני ריבית ומיסים ברבעון הרביעי הייתה 523 מיליון דולר. זה היה טוב מהמצופה ולמרות השפעה שלילית של 160 מיליון דולר שהייתה ברבעון בגלל האטת תוכנית הנכיסה ההפוכה (reverse factoring) של החברה. השימוש בתזרים המזומנים החופשי מפעילות מתמשכת בשנה המלאה היה 1.9 מיליארד דולר, שמשקף שיבושים שקשורים במגיפה, וכולל הוצאות תאגידיות וריבית, שיהיו נמוכות יותר ב-2021 בגלל הפחתת החוב הצפויה ופעולות לשינוי מבני שנמסר עליהן היום.

בומברדייה מתחילה את 2021 עם מזומנים ושווי ערך מזומנים פרו פורמה של בערך 5.4 מיליארד דולר, כולל ההכנסות מהמכירה שנסגרה לאחרונה של התחבורה וחוב נקי פרו פורמה של בערך 4.7 מיליארד דולר.

הגדלת הרווחיות והיצרניות

בומברדייה התחילה ותתחיל בכמה פעולות לשיפור הרווחיות ויצירת מזומנים. המטרה היא להפוך את הארגון ליותר יעיל וגמיש, שיוכל לרשום ביצועים פיננסיים חזקים יותר בתנאי השוק הנוכחיים, ובו בזמן גם ליצור בסיס עלויות נמוך יותר שאפשר יהיה לצמוח ממנו ברגע שהשוק יתאושש. באמצעות הפעולות האלה החברה מתכוונת ליצור חיסכון נישנה של 400 מיליון דולר בשנה עד 2023. החיסכון צפוי להיות בערך 100 מיליון דולר ב-2021. החברה תרשום הוצאה חד פעמית של 50 מיליון דולר השנה כדי לתמוך בפעולות השינוי המבני שלה.

פעולות ספציפיות כוללות איחוד עבודות ההשלמה של מטוסי Global של בומברדייה במונטריאול, בחינת אפשרויות עבור הנגרים ושטחים תעשייתיים שלא מנוצלים מספיק במתקנים שלנו בקוויבק, וצמצום מספר העובדים הכולל בסביבות 1,600 משרות, כולל צמצומים שקשורים להתקדמות בעקומת הלמידה של Global 7500. הצמצומים האלה, יחד עם ההשלמה של פעולות שינוי מבני שכבר נמסר עליהם והמכירה של עסקי מערכות החיבורים של תילי חשמל בקרטארו, מכסיקו, יביאו את מספר העובדים הגלובלי של החברה לסביבות 13,000 עד סוף השנה.

"תמיד קשה לצמצם את מספר העובדים, ואנחנו מצטערים כשאנשים מוכשרים ומסורים עוזבים את החברה מכל סיבה שהיא", אמר מרטל. "אבל הצמצומים האלה הכרחיים לחלוטין כדי שנבנה מחדש את החברה שלנו כשאנו ממשיכים לצלוח את המגיפה".

בומברדייה גם הודיעה שהיא תפסיק את הייצור של המטוס Learjet מאוחר יותר השנה, שיאפשר לחברה להתמקד במשפחות המטוסים היותר רווחיות שלה Challenger ו-Global ותאיץ את ההרחבה של עסקי השירותים ללקוחות שלה.
"עם יותר מ-3,000 מטוסים שנמסרו מאז כניסתו לשירות ב-1963, למטוס האיקוני Learjet הייתה השפעה לא רגילה ומתמשכת על טיסות מנהלים. נוסעים בכל העולם אוהבים לטוס במטוס היוצא דופן הזה וסומכים על הביצועים והאמינות ללא משתווים שלו. אבל, בגלל דינמיקת השוק היותר ויותר מאתגרת, קיבלנו את ההחלטה הקשה הזאת להפסיק את הייצור של Learjet ", הסביר מרטל.

בומברדייה תמשיך לתמוך באופן מלא בצי ה-Learjet עוד זמן רב בעתיד, ולשם כך השיקה היום את תוכנית הייצור מחדש Learjet RACER עבור המטוסים Learjet 40 ו-Learjet 45. התוכנית RACER כוללת חבילה של שיפורים, כולל רכיבים פנימיים וחציוניים, אוויוניקה חדשה, חיבור מהיר, שיפורים במנועים ושיפור בעלויות התחזוקה של המטוס. תוכנית הייצור מחדש RACER תוצע בלעדית באמצעות מרכז השירות של בומברדייה בוויצ'יטה, קנזס.

המתקן של בומברדייה בוויצ'יטה ימשיך לשמש כמרכז הראשי לטיסות ניסוי של החברה ולהיות חלק חשוב ברשת השירותים הגלובלית שלה. בנוסף, בומברדייה קבעה את וויצ'יטה כמרכז המצוינות בעסקי המטוסים המיוחדים שלה וצופה שהמתקן ימלא תפקיד מוביל בחוזי שינויים עתידיים של משימות מיוחדות.

צפי ל-2021

אחרי שהמיצוב מחדש של בומברדייה לחברה שעוסקת רק בטיסות מנהלים הושלם, 2021 תהיה שנת מעבר כשהחברה תבצע את פעולות היצרניות שלה, תפתח עוד את הייצור של Global 7500 ותתחיל לטפל במבנה ההון שלה.

ההכנסות מהפעילות של מטוסי המנהלים ב-2021 צפויות להיות טובות יותר מ-2020 על סמך תרחיש של התאוששות כלכלית הדרגתית.

ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול ליותר מ-500 מיליון דולר, ביטוי להתקדמות המתמשכת בעקומת הלמידה של Global 7500, גידול בשירותים ללקוחות והשפעה חלקית של הפעולות להפחתת עלויות. ה-EBIT המתואם צפוי להיות יותר מ-100 מיליון דולר.

השימוש בתזרים המזומנים החופשי צפוי להיות טוב יותר מ-500 מיליון דולר, כולל הוצאות חד פעמיות שקשורות לסגירה של תוכנית הנכיסה ההפוכה, ערבויות לערך שיורי וההוצאה על שינוי מבני שהוזכרה קודם, שביחד מוערכות בסביבות 200 מיליון דולר.

יום משקיעים

בומברדייה תארח יום משקיעים וירטואלי ב-4 במרץ 2021, שבו צוות ההנהלה ימסור עדכונים על התחזית שלו לשוק, אסטרטגיית ניהול החוב ופעולות להפחתת עלויות. פרטים יימסרו בהודעה לעיתונות נפרדת ויפורסמו באתר של החברה www.ir.bombardier.com בתאריך מאוחר יותר בעתיד הקרוב.


אודות בומברדייה
בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.
המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.
חדשות ומידע זמינים באתר bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @bombardierjets.
Bombardier, Challenger, Challenger 350, Global, Global 7500, Learjet, Learjet 40 and Learjet 45 are trademarks of Bombardier Inc. or its subsidiaries.

אנחנו מאוד ממליצים לקוראים לקרוא דיון יותר מפורט על התוצאות שלנו לפי מגזרים בדיון וניתוח של ההנהלה והדוחות כספים המאוחדים שמפורסמים באתר שלנו בכתובת ir.bombardier.com.

למידע נוסף:

Jessica McDonald
Advisor, Media Relations and Public Affairs
Bombardier Inc.
+1 514 861 9481

Patrick Ghoche
Vice President, Investor Relations
Bombardier Inc.
+1 514 861 5727

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il