TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ויטרוביאן תקנה החזקת רוב באקספראו


אקספראו
Vitruvian Partners, חברת הון הצמיחה והרכישות הבינ"ל, הגיעה להסכם עם Apax Partners sas, חברת ההשקעות הפרטיות האירופית שבסיסה בפריס, לרכישת מניות רוב באקספראו
מערכת טלנירי | 2/2/21, 09:36
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

Expereo היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות אינטרנט מנוהל, גישה לענן ו-SD-WAN.

Apax Partners תישאר כבעלת מניות מיעוט לצד Vitruvian Partners וצוות ההנהלה של החברה, שימשיך לנהל את העסק. השלמת העסקה כפופה לקבלת האישורים המקובלים לגבי מיזוגים.

לאקספראו יש רקורד חזק של צמיחה, ביצועים פיננסיים ורכישות מגבירות ערך, שמחזקים את המעמד שלה כמובילת שוק בהספקת פתרונות מנוהלים של אינטרנט גלובלי וחיבוריות רשת לשותפיה ספקי שירותי התקשורת ומערך מרשים של לקוחות שהם חברות רב לאומיות בכל העולם.

"Vitruvian Partners תחזק עוד את מסלול הצמיחה השאפתני שלנו, ותאפשר לנו להרוויח מהר אפילו יותר מהשינויים היסודיים וההזדמנויות שהשינוי הדיגיטלי מביא בתחום חיבוריות הרשתות והענן הגלובלי", אומר אירווין פאוולס, מנכ"ל אקספראו. "ויטרוביאן והתמיכה המתמשכת של Apax Partners יאפשרו לנו להמשיך בבניית המעמד המוביל שלנו בקנה מידה גדול תוך הרחבת חבילת השירותים שלנו, שיאפשר את השינוי ברשתות ואסטרטגיות הענן תחילה של הלקוחות הארגוניים הגלובליים שלנו באמצעות שירותי גישה לאינטרנט ולענן משופרים עם חוויית לקוח דיגיטלית אחת הטובה מסוגה".

דייוויד נאהאמה, שותף בכיר ב-Vitruvian Partners, מוסיף: "אנחנו עוקבים אחרי אקספראו מאז 2016 וראינו את הביצועים הטובים מאוד בעקביות של החברה, ואת הרכישות האסטרטגיות המשמעותיות הרבות שביצעה לאחרונה. אקספררו ביססה מעמד של מובילה גלובלית בשוק הגלובלי המאוד אטרקטיבי של רשתות ענן ומוגדרות תוכנה, שמאפשר לה לספק פתרונות משכנעים ומובדלים ללקוחות שלה, וזה הבסיס לאטרקטיביות שלה מנקודת מבט של השקעה. פנינו לאירווין ותומס בסוף השנה שעברה ואנחנו שמחים להיות שותפים של הצוות של אקספראו ושל אפאקס בפרק המשמעותי הבא של ההתרחבות וההצלחה של אקספררו". ג'ו אומרה, שותף ב-Vitruvian Partners, סיכם: "יחד עם אפאקס, אנחנו מאמינים שיש לנו יכולות כספיות ותפעוליות משמעותיות כדי לתמוך בצמיחה ובשאיפות הרכישה של אקספררו".

תומס דה וילנב, שותף ב-Apax Partners, אומר: "האימוץ המהיר של יישומים מבוססי ענן וטכנולוגיות SD-WAN שם את הפתרונות של WAN מבוססת אינטרנט במרכז המודלים העסקיים של חברות רב לאומיות. אקספראו רשמה צמיחה מרשימה מאז שהשקענו בעסק ובאמת הרוויחה מהמגמות הטכנולוגיות האלה. אנחנו מאוד שמחים להמשיך בסיפור ההצלחה הזה יחד עם ויטרוביאן, אירווין והצוות שלו".

אודות ויטרוביאן
ויטרוביאן Vitruvian היא חברת הון צמיחה ורכישות בינ"ל שבסיסה בלונדון עם משרדים בלונדון, שטוקהולם, מינכן, לוקסמבורג, סן פרנסיסקו ושנגחאי. ויטרוביאן מתמקדת במצבים דינמיים שמתאפיינים בצמיחה ושינוי מהירים בענפים של טכנולוגיית המידע, שירותים פיננסיים, מדעי החיים ובריאות, מדיה ושירותים לעסקים ולצרכנים. הקרנות של ויטרוביאן תמכו ביותר מ-50 חברות ויש להן נכסים מנוהלים של בערך 10 מיליארד אירו. השקעות בולטות עד היום כוללות חברות מובילות שוק וחדשניות בתחומן כגון
Voxbone, Bitdefender, Farfetch, Just Eat, Trustpilot, Easypark, Unifaun, Marqeta Global–e, CRF Health
ויטרוביאן חתומה על עקרונות ההשקעה האחראית ("PRI") שנתמכים על ידי האו"ם.
www.vitruvianpartners.com


אודות אקספראו
אקספראו Expereo היא הספקית המובילה של פתרונות רשת מנוהלים, כולל חיבוריות אינטרנט גלובלית, SD-WAN ושירותי האצת ענן. אקספראו היא השותפה המהימנה של 30% מחברות Fortune 500 ומפעילה אתרים של ארגונים וממשלות בכל העולם, כשהיא משפרת את התפוקה של כל עסק עם ביצועי אינטרנט גמישים ואופטימליים.
www.expereo.com

אודות Apax Partners
אקספראו נרכשה על ידי Apax Partners ב-2018. Apax Partners היא חברת השקעות פרטיות אירופית מובילה שבסיסה בפריס. עם יותר מ-45 שנות ניסיון, Apax Partners מספקת מימון הון עצמי לטווח ארוך כדי לבנות ולחזק חברות מהמעלה הראשונה. הקרנות ש-Apax Partners מנהלת ומייעצת להן עולות על 4 מיליארד אירו. הקרנות האלה משקיעות בחברות מהירות צמיחה בשוק הביניים בארבעה מגזרי התמחות: טכנולוגיה ותקשורת, מוצרי צריכה, בריאות ושירותים.
ל-Apax Partners sas (www.apax.fr) שבסיסה בפריס ו-Apax Partners LLP (www.apax.com) שבסיסה בלונדון יש היסטוריה משותפת אבל הן חברות השקעות פרטיות נפרדות ובלתי תלויות.
www.apax.fr

יועצים
ויטרוביאן קיבלה ייעוץ מ-Freshfields, Bruckhaus Deringer (משפטי), Nielen Schuman (ייעוץ על הפיננסים והחוב של החברה), Bain & Company (בדיקת נאותות מסחרית), FTI Consulting (בדיקת נאותות פיננסית) ו-PwC (מס). אפאקס קיבלה ייעוץ מ-Weil, Gotshal & Manges.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il