TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רינאייר מזמינה 75 מטוסי בואינג מסוג 737 מקס‎


חברת התעופה הגדולה באירופה מגדילה את מכסת הזמנות מטוס ה-737 מקס ל-210 מטוסים. מטוס ה-737-8 הינו בעל יכולת גבוהה לתמוך בהתאוששות של רינאייר ובצמיחה העתידית, ולהביא ליעילות דלק ולביצועים סביבתיים טובים יותר.
מערכת טלנירי | 6/12/20, 12:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בואינג ורינאייר הודיעו ביום חמישי האחרון כי חברת התעופה הגדולה באירופה ביצעה הזמנה של 75 מטוסי מקס 737 נוספים, מה שמגדיל את מכסת ההזמנות של החברה ל-210 מטוסים. רינאייר בחרה שוב במטוס ה-8-200 737, גרסה בעלת קיבולת גבוהה יותר משל ה- 727-8, תוך שהיא מציינת את תוספת המושבים ואת השיפור ביעילות הדלק של המטוס יחד עם שיפוריו בביצועים הסביבתיים.

מייקל או'לירי, מנכ"ל קבוצת רינאייר, אמר: "מועצת המנהלים של רינאייר סבורה ובטוחה שהלקוחות יאהבו את המטוסים החדשים האלה. הנוסעים ייהנו מחללי פנים חדשים, מרווח רגליים נדיב יותר, צריכת דלק נמוכה יותר וביצועי רעש שקטים יותר. בעיקר, הלקוחות ייהנו מהמחירים הנמוכים שהמטוסים הללו יאפשרו לרינאייר להציע החל משנת 2021 ובעשור הקרוב - רינאייר עומדת בראש התאוששות תעשיות התעופה והתיירת באירופה."

אולירי ומנהיגי קבוצת רינאייר הצטרפו לצוות בואינג לטקס החתימה בוושינגטון הבירה. שתי החברות ציינו כי הן מכירות בהשפעות משבר הקורונה על התנועה האווירית בטווח הקרוב, אך מביעות אמון בחוסן ובחוזק של ביקוש הנוסעים בטווח הארוך.

עוד אמר או'לירי: "ברגע שנגיף הקורונה ייסוג – כפי שצפוי בשנת 2021 עם השקת מספר רב של חיסונים יעילים – רינאייר ושדות התעופה השותפים שלנו ברחבי אירופה ישחזרו במהירות את הטיסות ואת לוחות הזמנים בעזרת השימוש במטוסים יעילים סביבתית אלה. בכך, נוכל להחזיר את התנועה שאבדה ולסייע למדינות אירופה לשחזר את ענף התיירות ולהביא לחזרתם של צעירים לעבוד בערים, בחופים ובאתרי הסקי של האיחוד האירופי."

רינאייר היא לקוחת ההשקה המרכזית של גרסת המקס 737-8, זאת לאחר שביצעה הזמנה ראשונה של 100 מטוסים ואופציה ל-100 נוספים כבר בסוף 2014, ואחריה ביצעה הזמנות של 10 מטוסים בשנת 2017 ו-25 בשנת 2018. מטוס ה- 8-200 737 יאפשר לרינאייר להגדיר את מטוסיה בתור כאלה בעלי 197 מושבים, להגדיל את פוטנציאל ההכנסות של החברה ולהפחית את צריכת הדלק ב-16% בהשוואה למטוסים הקודמים של חברת התעופה.

דייב קלהון, נשיא ומנכ"ל בואינג, אמר: "רינאייר תמשיך למלא תפקיד מוביל בענף שלנו כשאירופה תתאושש ממגפת הקורונה והתנועה האווירית ברחבי היבשת תגדל מחדש. אנו שמחים על כך שרינאייר שמה שוב את אמונתה במשפחת בואינג 737 ובונה את הצי העתידי שלה עם הסדר הזמנות רחב זה."

"בואינג נותרה מרוכזת בהחזרת צי ה-737 המלא לפעולה בבטחה, ובמסירת צבר המטוסים לרינאייר וללקוחותינו האחרים. אנו מאמינים באופן מלא במטוס זה, ונמשיך בעבודה בכדי לזכות מחדש באמונתם של כל לקוחותינו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il