TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודרנה מדווחת על עדכון להסכם עם משרד הבריאות של ישראל לאספקת חיסוני mRNA נוספים נגד COVID-19


מזרק חיסון קורונה
ההסכם משקף את מחויבות מודרנה לזמינות החיסון במדינות רבות
מערכת טלנירי | 6/12/20, 08:58
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת ביוטכנולוגיה וחלוצה בטיפולי mRNA וחיסונים לטובת דור חדש של תרופות חדשניות ופורצות דרך, מודיעה היום על הרחבת ההסכם עם משרד הבריאות הישראלי לאספקת 4 מיליון מנות נוספות של mRNA-1273, החיסון של מודרנה לטיפול ב-COVID-19. ממשלת ישראל מבטיחה בכך אספקה של 6 מיליון מנות של mRNA-1273. הסכם זה יתמוך במאמצים הנמשכים של משרד הבריאות בכדי להבטיח זמינות מוקדמת לחיסון כנגד COVID-19 עבור תושבי ישראל. החברה החלה בהליך האישור הרגולטורי אל מול משרד הבריאות בישראל.

"אנו מעריכים את האמון מצד ממשלת ישראל ומשרד הבריאות ב-mRNA-1273, החיסון שלנו נגד COVID-19, כפי שבא לידי ביטוי בהזמנה שנייה זו", מסר סטפן בנסל, מנכ"ל מודרנה. "אנו גאים בהתקדמות שהשגנו עד כה עם mRNA-1273, ובכלל זה התוצאות הראשוניות החיוביות ליעילות החיסון כפי שדווחו לאחרונה במסגרת ניסוי שלב 3, COVE Study. נתמיד בקשר הרציף עם משרד הבריאות של ישראל עם המשך התקדמותנו בפיתוח החיסון שלנו."

ב-30 בנובמבר דיווחה מודרנה כי ממצאי היעילות העיקריים בניסוי שלב 3 ב-mRNA-1273 כפי שהתקבלו בניתוח של 196 מקרים אשררו את היעילות הגבוהה שהוצגה בתוצאות הביניים הראשוניות. תוצאות הניסוי מצביעות על יעילות חיסון של 94.1%.

נתוני הבטיחות נשמרו והמחקר ממשיך להתנהל תחת בחינת וועדה עצמאית מפקחת לבדיקת בטיחות (DSMB) של המכונים הלאומיים לבריאות (NIH). בהתבסס על ניתוח תוצאות קודמות, תופעות הלוואי השכיחות ביותר שנצפו כללו כאב באזור מתן הזריקה, עייפות, כאבי שרירים, כאבי מפרקים, כאבי ראש, וכאב/ אדמומיות באזור מתן הזריקה. בהתאם לנתונים, בקבוצת mRNA-1273 במחקר, נצפתה עלייה בתדירות וחומרת תופעות הלוואי לאחר המתן השני של החיסון. הניסוי הקליני שלב 3, המוכר בשם COVE study, כלל מעל ל-30,000 משתתפים בארה"ב ונערך בשיתוף עם NIAID, שהינו חלק מה-NIH ומהרשות למחקר ביולוגי מתקדם ופיתוח (BARDA), במחלקה למוכנות ותגובה במשרד הבריאות של ארצות הברית.

מודרנה ממשיכה להגדיל את היקף הייצור העולמי שלה בכדי להיות מוכנה לספק כ-500 מיליון מנות חיסון בשנה, וייתכן עד כדי מיליארד מנות בשנה, החל משנת 2021. החברה עובדת עם שותפי הייצור האסטרטגיים שלה, Lonza משווייץ ו-ROVI מספרד, לייצור מנות החיסון מחוץ לארה"ב. זוהי שרשרת אספקה ​​ייעודית לתמיכה במדינות מחוץ לארצות הברית אשר התקשרו בהסכמי רכישה עם מודרנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il