TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עסקת ענק לחברת גב-ים


אבי יעקובוביץ, מנכל גב - ים מקבוצת נכסים ובניין
חברת גב-ים, בניהולו של אבי יעקובוביץ, זכתה במכרז הענק אשר קיימה האוניברסיטה העברית להקמת פארק עסקים לתעשייה עתירת ידע וניהולו, בקמפוס האוניברסיטה העברית, גבעת-רם, ירושלים

מדובר בפארק ההיי טק הראשון שיוקם בתוך שטח אוניברסיטה בישראל.


הפארק המתוכנן צפוי לכלול כ-270 אלף מ"ר, אשר יוקם על עתודת קרקע בת 30 דונם, בבעלותה של האוניברסיטה העברית ירושלים. המכרז הינו לעסקת קומבינציה, במסגרתה תקים גב-ים את הפארק, תשווק את שטחיו להשכרה ותנהל את הפארק לתקופה של 49 שנים עם אופציה ל-49 שנים נוספות. הפארק יוקם בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יוקמו 3 בניינים בשטח כולל של כ-127 אלף מ"ר ובשלב השני ייבנה מגדל אחד נוסף בהיקף כולל של כ-140 אלף מ"ר .


ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכ- 1.4 מיליארד ₪, אשר יתפרס על-פני כ-10 שנים.
חלק החברה בהכנסות הצפויות נאמד בכ-113 מיליון ש"ח בשנה, לאחר השלמת כלל הפרויקט ואכלוסו במלואו.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, ציין היום: "חברת גב-ים ממשיכה במסלול מאוד ברור ועקבי של מהלכי ייזום אינטנסיביים ומציבה היום נדבך נוסף באסטרטגיה המובנית של גב-ים להקמת פארקי הייטק. הקמת פארק ההיי טק בירושלים הינו שילוב של שני תחומים בהם מתמחה גב-ים: הקמה של פארקי הייטק והפעלתם (כדוגמת פארק מתם בחיפה, פארק גב-ים נגב בבאר שבע, פארק גב-ים הרצליה ומרכז גב-ים הרצליה, פארק גב-ים רחובות) לצד שיתוף פעולה עם האקדמיה (פארק גב-ים נגב, בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון; ופארק גב-ים רחובות, בשיתוף מכון ויצמן).


זכייה זו ממשיכה לבסס את המוניטין של גב-ים כחברת הנדל"ן המניב המובילה בארץ. אנו גאים ומודים להנהלת האוניברסיטה העברית על האמון, ואין לי ספק כי הפארק אשר יוקם בירושלים יעניק לחברות הצעירות והפעילות בעיר אפשרות להיות חלק מפארק חדיש אשר יהווה אבן שואבת לחברות מובילות ויחבר בין העשייה האקדמית לתעשיית ההייטק והתעשיות המתקדמות.

רותם רביבי מנכ"ל חברת נכסי האוניברסיטה העברית אשר ננהלה את המכרז: "הוג'יטק הינו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל שיאפשר שילוביות וממשק ישיר בין המחקר שבקמפוס ספרא לבין החברות שבפארק. אחד מיתרונותיו המרכזיים של הפארק יהיה האקו סיסטם הייחודי שישנו בקמפוס ספרא הכולל את השילוב בין הידע, ההון האנושי והתשתיות הפיזיות האיכותיים הקיימים בקמפוס, לרוח היזמית והיצירתיות של חברות ההיי טק והביוטכנולוגיה אשר מאפשרים ניצול מקסימלי של סביבת העבודה הקיימת בקמפוס הן לטובת החברות והן לטובת האקדמיה. אני משוכנע כי חברת גב ים יחד עם האוניברסיטה העברית והרל"י יקימו את פארק ההי טק המתקדם בישראל אשר ישנה את מפת התעסוקה בירושלים ויוסיף כ 5,000 מקומות עבודה"

אודות גב ים
חברת גב-ים לקרקעות, מקבוצת נכסים ובניין IDB, הינה מהגדולות והוותיקות בחברות הנדל"ן בארץ. גב-ים עוסקת, בעצמה ובאמצעות החברות הבנות שלה, בתחום הנכסים המניבים בייזום, תכנון, פיתוח, הקמה, שיווק, השכרה, תחזוקה וניהול של פארקי הייטק, פארקים עסקיים ותעשייתיים, בנייני משרדים, שטחי מסחר, לוגיסטיקה, אחסנה וחניונים באזורי ביקוש ברחבי הארץ.

לגב-ים כיום כ-976 אלף מ"ר נכסים מניבים, הפרוסים ב-19 פארקי ומרכזי הייטק, תעשייה ולוגיסטיקה, ב-16 ערים שונות.

הפארקים המרכזיים של גב-ים - פארק מתם בחיפה, שלושה מרכזי הייטק בהרצליה פיתוח, פארק גב-ים רחובות (בשיתוף מכון ויצמן), ופארק גב-ים נגב (בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון ועיריית באר שבע).

לגב-ים כ-450 שוכרים, ביניהם חברות ההייטק המובילות בעולם ובארץ - אפל, גוגל, יאהו, מייקרוסופט, IBM, אינטל, אלביט מערכות, פיליפס, אמזון, DELL-EMC, מלאנוקס, WIX, רפא"ל, GM ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il