TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תגובה להמלצת משרד האוצר על ביטול פטור תשלום מס שבח


רוני כהן שותף ומנכ"ל אלדר שיווק. צילום: איל יצהר
רוני כהן, שותף מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן: "רעיונו של משרד האוצר במסגרתו תבוטל הטבת המס לאזרחים שברשותם לפחות שתי דירות הוא רעיון, שאני מקווה שלא ימומש.
בהמשך להמלצת משרד האוצר לבטל את הפטור מתשלום מס שבח מלא עבור בעלות על דירה שנרכשה לפני שנת 2014, מצורפת התייחסות בנושא של רוני כהן, שותף מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן.

על רקע המלחמה והבור התקציבי, ברור שנראה גזרות כלכליות, שיחייבו את כולם להיכנס מתחת לאלונקה, אך הניסיון לצייר את המהלך ככזה שבא להטיב עם ענף הנדל"ן ולפתור את משבר הדיור בישראל, משולל כל יסוד.

המהלך יפגע אנושות פעם אחת בהיצע הדירות להשכרה, הנמצא גם ככה במחסור אדיר ופעם נוספת באוכלוסייה שלא יכולה לקנות דירה. לא כל מי שבבעלותו דירה שנייה או משקיע הוא אספן דירות, יש אנשים שחסכו כל החיים על מנת לייצר לעצמם פנסיה, ביטחון כלכלי עתידי להם ולילדיהם. דירה שנייה לא מעידה על עושר רב מידי, אלו אנשי שהחליטו להשקיע את מירב כספם בבית בישראל והם לא צריכים 'להיענש' על כך.

קבלת החלטה זו על ידי משרד האוצר תגרום לפגיעה קשה בענף הנדל"ן, מנוע הצמיחה של כלכלת ישראל. יש להפנות את מלוא הקשב לתמיכה כלכלית בקידום פרויקטים, לקיצור תהליכי רישוי ולקדם במהירות האפשרית פיתוח של קרקעות נוספות במדינה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il