TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הצלחה גדולה במכרז המוסדי להרחבת אג"ח א' של קרסו נדל"ן


דן פרנס מנכל קרסו נדלן צילום לני בן בשט
ביקושים גבוהים פי 3 ממה שהחברה ביקשה לגייס, הביאו את החברה להגדיל את סכום הגיוס לכ- 300 מיליון ש"ח
הגיוס ישמש להוזלת עלויות מימון ויתמוך בתנופת הפיתוח של קרסו נדל"ן בהתאם לתוכניותיה

דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הרב. ההנפקה המוצלחת צפויה לסייע לקרסו נדל"ן להוזיל את עלויות המימון ולתמוך בתוכניותיה העסקיות של החברה תוך שמירה על חוזקה ואיתנותה הפיננסית של החברה".

חברת קרסו נדל"ן מחברות הנדל"ן המובילות בישראל הפועלת בתחומי הנדלן המניב והנדלן למגורים, המייצרת סביבה וסגנון חיים נשאף ופורץ דרך השלימה אמש את השלב המוסדי בהרחבת אג"ח א'.
במכרז המוסדי התקבלו ביקושים גבוהים פי 3 מהסכום אותו ביקשה החברה לגייס. בשל כך, בחרה החברה להגדיל את סכום הגיוס לכ- 300 מיליון ₪. אג"ח סדרה א', הינן שקליות לא צמודות, בעלות מח"מ של 3.5 שנים, מדורגות 'ilA''ע"י מעלות .

בדוחות הכספיים לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2023 דיווחה קרסו נדל"ן על הכנסות ממכירת דירות ומקרקעין הסתכמו לכ- 281 מיליון ₪, במהלך התקופה מכרה החברה 109 יח"ד בתמורה כוללת של 331 מיליוני ₪ (ללא מע"מ) ברווחיות גבוהה יותר.

כמו כן, קרסו נדל"ן המשיכה בהרחבת זרוע הנכסים המניבים והציגה צמיחה של כ-16.8% בהכנסות משכירות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, שהסתכמו בכ- 64 מיליון ש"ח בתקופה.
הרווח הנקי של החברה בתקופת הדוח הסתכם בכ- 17 מיליון ₪. קרסו ממשיכה להפגין איתנות פיננסית עם הון עצמי בסך של כ- 1.279 מיליארד ₪ המיוחס לבעלי המניות ויחס הון עצמי למאזן העומד על כ- 36%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il