TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עמיתים תממן לשיכון ובינוי הקמת מעונות באוניברסיטה העברית בירושלים


מעונות ספרא האוניברסיטה העברית קרדיט 3DIVISION
בפרויקט שעלות הקמתו מוערכת בכ- 400 מיליון שקלים. סגירה פיננסית לפרויקט ״מעונות ספרא״ הכולל 708 חדרי סטודנטים
שיכון ובינוי ועמיתים חתמו על הסכם למימון הקמה ותפעול של מתחם המעונות החדש בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים.

המדובר בפרויקט הכולל הקמה, תפעול ומימון של מתחם המעונות החדש למשך 25 שנה. הפרויקט החדש כולל הקמת 708 חדרי סטודנטים. בנוסף, תפעול של מתחם מעונות קיים (מעונות ליברמן) הכולל 101 דירות סטודיו.
בניית המעונות החלה לפני מספר שבועות וצפויה להסתיים בחודש ספטמבר 2026.

עסקת המימון של הפרויקט, שעלות הקמתו מוערכת ב-400 מיליון שקלים, משקפת לעמיתים תשואה גבוהה לטווח ארוך בתחום אשר שומר על יציבות לאורך זמן.

תמיר כהן, מנכ״ל שיכון ובינוי, אמר היום כי "המדובר בפרויקט חשוב שמצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים מניבים בתחומי התשתית והנדל״ן, שאותם מקדמת שיכון ובינוי, זאת מתוך מטרה להגדיל באופן משמעותי את זרוע הנכסים המניבים שלה ולהפוך אותה לאחת הזרועות המשמעותיות ביותר בחברה." תמיר כהן אמר עוד כי "הניסיון שנצבר בשיכון ובינוי בתחום הקמת וניהול מעונות סטודנטים מאפשר לחברה ליהנות מיתרונות יחסיים משמעותיים מול מתחרותיה ולזכות בפרויקטים נוספים."

גבי דוד, מנכ״ל חטיבת הזכיינות של שיכון ובינוי אמר היום כי "פרויקט מעונות הסטודנטים בקמפוס אדמונד ספרא בגבעת רם מצטרף לפורטפוליו המעונות של קבוצת שיכון ובינוי, הכולל כ-5000 יח"ד במוסדות האקדמיים המובילים בישראל, בין היתר, באוניברסיטת ת"א, במכללה האקדמית בת"א-יפו, במכון הטכנולוגי בחולון וכעת גם באוניברסיטה העברית בירושלים." גבי דוד הוסיף כי "שיתוף הפעולה של שיכון ובינוי עם עמיתים הוא שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח, ואנו בטוחים כי עמיתים ימשיכו להיות כתובת מרכזית במימון פרויקטים גדולים ומשמעותיים של הקבוצה, גם בעתיד."

אפי סנדרוב, המנהל המיוחד של עמיתים, אמר כי "עמיתים היא שחקן מרכזי במימון תשתיות ונדל"ן לטווח ארוך בישראל, ועסקת מעונות ספרא מהווה שלב נוסף בהתרחבות והתפתחות שלנו כגוף בעל יכולת לארגן, להוביל ולהוציא לפועל עסקאות מורכבות, הכוללות מסגרות מימון מרובות, לוחות סילוקין ייחודיים וריבוי ממשקים בין לווה, בעלים, קבלנים ומזמינת העבודה. אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה העסקי ארוך השנים עם שיכון ובינוי."
את העסקה הובילו זיו פרנקל, מנהל מערך האשראי, ורוני הורביץ, מנהלת השקעות במערך האשראי של עמיתים. עמיתים מנהלת אשראי בהיקף של כ-17 מיליארד שקלים, ומתמחה במימון תשתיות, נדל"ן מניב ואשראי חברות בהיקפים גדולים.

עמיתים, בניהולו של סנדרוב, מנהלת את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר ואת קופות הגמל שלהן וזהו הגוף המוסדי הגדול בישראל במונחי נכסים מנוהלים ובמספר מקבלי הקצבאות. כיום מנהלת עמיתים כ- 400 מיליארד שקל עבור כ- 900 אלף מבוטחים. עמיתים הוא אחד מגופי ההשקעה הגדולים במשק, עם השקעות בתחומים מגוונים בהם אנרגיה, תשתיות, טכנולוגיה ונדל"ן, בארץ ובחו"ל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il