TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצות דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל מקדמות את פרויקט ההתחדשות העירונית הנרחב "מתחם רוטשילד" בחיפה


הדמיות מתחם B דוניץ אלעד. קרדיט גורדון אדריכלים
עם השגת חתימות של 100% מדיירי מתחם B, מתווספות לפרויקט 205 יח"ד, והתכנית שאושרה ל-760 יח"ד מתקדמת צעד משמעותי לקראת עלייה לקרקע
שלב B של הפרויקט כולל הקמת 205 יח"ד חדשות בשלושה מבנים בני 8-22 קומות. הפרויקט כולו יורכב משלושה מתחמים ויכלול 9 מבנים ו-760 יח"ד סה"כ לצד 952 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה
שיתוף הפעולה המוצלח בין קבוצת דוניץ- אלעד וקבוצת אפריקה ישראל עולה שלב בפרויקט ההתחדשות העירונית "מתחם רוטשילד" בשכונת קריית אליעזר המתפתחת בעיר חיפה. החברות שמחות לדווח על קבלת 100% חתימות של דיירי מתחם B בשטח הפרויקט. כל אחת מהקבוצות, דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל, מחזיקה 50% בפרויקט.
המתחם כולל הריסת שני בניינים ברחוב המעפילים 13 ו-15 וברחוב רוטשילד 26 ו-28, בכל אחד מהם 24 יח"ד (סה"כ 48 יח"ד), שבמקומם ייבנו 3 בניינים חדשים בני 8-22 קומות בהם 205 יח"ד חדשות (מתוכן 48 יח"ד לבעלי הדירות הקיימים).
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו שמחים וגאים על השגת 100% חתימות במתחם B בפרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי שישנה את פניה של שכונת קריית אליעזר בחיפה. לפרויקט תוכנית בניין עיר (ת.ב.ע) מאושרת ואנו עמלים בימים אלו על קידום תוכנית עיצוב לקראת היתר בנייה. אנו מודים לבעלי הדירות על האמון והבחירה בקבוצות דוניץ-אלעד ואפריקה התחדשות עירונית, לפיתוח האזור, ומאמינים כי המתחמים החדשים שיבנו ייצרו חוויית מגורים איכותית עם מרחבים ציבורים שימושיים, קהילה משגשגת ויביאו לקידום משמעותי של השכונה כולה. הדיירים שייפנו את דירותיהם הישנות ייהנו מדירות חדשות ומרווחות ומאיכות חיים גבוהה. חיפה נמצאת בפריחה נדל"נית, אנו מאמינים מאוד בהמשך התנופה של העיר ושמחים להיות חלק ממנה".

רונית אשד לוי, מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית: "אנו שמחים שהשלמנו את החתימות במתחם B בפרויקט רוטשילד בחיפה. מדובר באבן דרך משמעותית בפרויקט, לקראת מימושו. אנו מודים לבעלי הדירות שהביעו את אמונם הבלתי מסויג בחברות ובפרויקט, ואת רצונם בחידוש בתיהם, לטובת קבלת בתים ממוגנים ואיכות חיים מהגבוהות שניתן להציע. במיוחד בעת הזו, אנו מקבלים אישור מחודש לחשיבות האדירה של פרויקטים של התחדשות עירונית, המעניקים לבעלי הדירות ממ"ד לצד שיפור איכות חייהם. אנו מתחייבים להמשיך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף, כפי שאנו עושים תמיד".

פרויקט ההתחדשות העירונית ממוקם בשכונת קריית אליעזר, בסמיכות לשכונת בת גלים ובקרבת נמל חיפה, חוף הים והעיר התחתית השוקקת בה מקומות בילוי רבים. הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים גורדון אדריכלים בע"מ, יורכב משלושה מתחמים עצמאיים בהם כיום 7 מבני מגורים הכוללים 168 יח"ד, שבמקומם ייבנו 9 מבנים ו-760 יח"ד. בנוסף לכך יפותחו שטחי ציבור רחבים והמתחמים יכללו בהם גם שטחי משרדים ומסחר בקומות התחתונות.

את קבוצת דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל מייצגת המחלקה המשפטית באפריקה ישראל לצד משרד בן ארי, פיש, סבן ושות' ואת הדיירים מייצג משרד משרד רולוף – יונאי ושות'.

אודות דוניץ-אלעד
קבוצת דוניץ- אלעד היא פרי איחודן של שתיים מחברות הנדל״ן המובילות והוותיקות בישראל. עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים, מיליוני מטרים רבועים שנבנו בפריסה ארצית, הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר ושאיפה מתמדת למצוינות, דוניץ- אלעד אכלסה עד היום אלפי משפחות בעשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ וממוצבת כיזמית נדל״ן מגוון מובילה בישראל, זאת תוך מתן דגש על בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ופיתוח סביבתי הכוללים בתוכם חיי קהילה עשירים ושירותים לרווחת התושבים.
הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית וממוניטין של יציבות ועוצמה, כאשר, בנוסף ליזמות היא מחזיקה זרוע ביצועית עם אפשרות לביצוע עצמי של הפרויקטים. בבעלות הקבוצה עתודות קרקע גדולות שנרכשו במהלך השנים תוך התבססות על הון עצמי. הקבוצה עוסקת בייזום, תכנון, בנייה ושיווק של פרויקטים לבנייה למגורים, הכוללים כ- 12,000 יחידות בכ 30 פרויקטים בשלבי תכנון שונים הכוללים מעל 25 אלף מ״ר בייעוד משרדים, תעסוקה ומסחר ועוד כ-39,000 מ״ר בייעוד חקלאי באזורי ביקוש. הפרויקטים הינם באזורי ביקוש מובהקים: תל אביב, ירושלים, רמת השרון, גבעתיים, ראשון לציון, חיפה, אור יהודה, הוד השרון, אשדוד וגבעת שמואל.


אודות אפריקה ישראל מגורים
אפריקה ישראל מגורים מקבוצת לפידות קפיטל מציבה רף חדש של איכות חיים בישראל. החברה מציעה דירות חדשות במפרט טכני עשיר ואיכותי, בתוך שכונות מגורים קהילתיות שנבנו על ידי החברה. הדיירים בפרויקטים של אפריקה ישראל מגורים נהנים משירותים קהילתיים ומוסדות חינוך ותרבות ברמה גבוהה, שמותאמים לאוכלוסייה איכותית. בזכות ההשקעה בפיתוח הסביבתי לאורך שנים ערך הנכס מובטח, ורכישת דירת מגורים של אפריקה ישראל נחשבת להשקעה בטוחה ומשתלמת. אחד מסמליה של אפריקה ישראל מגורים הוא שכונות הסביונים שפזורות ברחבי הארץ. שכונות אלו הפכו למבוקשות במיוחד, בזכות שילוב בין בנייה בסטנדרט גבוה לבין מוסדות חינוך איכותיים, מרכזים מסחריים, מוסדות תרבות.
אפריקה התחדשות עירונית מבית אפריקה ישראל מגורים מתמחה בייזום, פיתוח, ניהול והוצאתם לפועל של פרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית. החברה מובילה את תחום ההתחדשות בזכות הניסיון הרב והידע המקצועי שצברה במגוון רחב של תחומים: מימון, רישוי, הנדסה ובינוי, משאבים פיננסיים נרחבים והון אנושי איכותי. זאת, לצד מחלקת שרות דיירים המלווה באופן אישי את דיירי המתחם מתחילת הדרך ועד לאחר האכלוס בפועל. כחברה בת של חברה ציבורית נהנים בעלי הדירות משקיפות ואמינות מלאים לצד שיתופם ככל הניתן במידע הנוגע לתהליך התקדמות הפרויקט. ערכים הנתפסים על ידי אפריקה התחדשות עירונית כאבני הבניין שבבסיס הצלחתו של כל פרויקט התחדשות העירונית. אפריקה התחדשות עירונית מקדמת כיום למעלה מ-40 פרויקטים של בינוי פינוי בני אלפי יחידות דיור בכל רחבי מדינת ישראל, מנהריה בצפון ועד באר שבע בדרום, עם פעילות ענפה, בין היתר בירושלים, נתניה, הרצליה, חיפה, רמת גן, גבעתיים, תל אביב ואשקלון הניסיון העשיר והיכולות הפיננסיות הנרחבות של החברה מאפשרים לה לקדם פרויקטים באופן מהיר ומיטבי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il