TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

בצל המלחמה חברת התוכנה PTC העבירה את הדאטה סנטר שלה

למתקן של Medone בטירת הכרמל היקף הפרויקט מיליוני שקלים
חברת התוכנה PTC (נאסד"ק: PTC) העבירה את חדרי השרתים שלה למתקן TC2 של Medone בקמפוס טירת הכרמל. פרויקט המעבר שהחל בפעימה ראשונה בחודש אוגוסט הסתיים בפעימה נוספת לאחרונה, והוא נועד להעניק הגנה מקסימלית מפני אסון, כולל שרידות עסקית, גיבוי מלא, אבטחת מידע וגמישות תפעולית עבור שני מרכזי הפיתוח של החברה הממוקמים בקמפוס הטכניון בחיפה והרצליה.

PTC היא חברה אמריקאית שבסיסה בבוסטון, היא נסחרת בנאסד"ק ונכללת באינדקס S&P 500 . הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן לרבות תכנון, סימולציה, ייצור, תפעול ותחזוקה של המוצרים בעולם חכם ומחובר. עם לקוחותיה של PTC נמנות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה ומוטורולה. בישראל מעסיקה החברה מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח בהרצליה ובחיפה במתחם הטכניון.

"התחלנו לחשוב על העברת חדרי השרתים שלנו, שהיו ממוקמים בשני מרכזי הפיתוח, עוד בתקופת הקורונה. למעט מספר עובדי תפעול כל מערך הפיתוח עבד מהבית ובהצלחה, הבנו שניתן לעבור לדאטה סנטר חיצוני שיאפשר לנו מעטפת מוגנת למערכות הפיתוח של החברה, בקרת מבנה מנוטרת 24/7 והמון שקט נפשי. הפרויקט הגיע לסיומו בימים אלה בדיוק בתקופה בה כל מערך המחשוב שלנו נמצא מתחת לאדמה במקום מוגן ומאובטח." אומר דני גוטמן מנהל מערכות מידע של PTC. "מעבר לכך, המעבר לדאטה סנטר חיצוני תורם למערך ההתאוששות מאסון DR והופך להיות נדבך משמעותי בתוכנית ההמשכיות העסקית BCP של סניף החברה בישראל, כמו כן מאפשר חסכון משמעותי בעלויות תפעול וגמישות גדולה."

"חדר השרתים החדש של PTC מאובטח בתקנים המחמירים ביותר." אומר רוני שדה, מנכ"ל Medone. בתקופה זו במיוחד אנחנו עדים לחשיבות ההגנה ושמירה על נתוני המידע של ארגונים ויכולת התאוששות מהירה מאסון, ואת אלה אנחנו מספקים ללקוחותינו על מנת שיהיו רגועים."

אודות MedOne
חברת MedOne מתמחה בשירותי Hybrid Data Center. החברה הקימה ומתפעלת מתקני דטה סנטר תת קרקעיים ייחודיים, בארבעה אתרים בישראל. באמצעות מתקני הדטה סנטר TA1, PT1, TC1, TC2 החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים, ופתרונות המשכיות עסקית הכוללים מערכי גיבוי ופתרונות ענן ציבורי והיברידי לחברות מהגדולות במשק הישראלי. עם לקוחות החברה נמנים מוסדות הפיננסיים, עסקיים, יצרניים, משרדי הממשלה וגופי ביטחון .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il