TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

דירות אחרונות בפרויקט ME-CRO של קרסו בתל אביב – לאכלוס קרוב


ME_CRO אבן גבירול. הדמיות סטודיו 3DIVISION
הנותרו למכירה 4 דירות מאובזרות בנות 4 חדרים בפרויקט שנבנה ברחוב אבן גבירול בעיר. האכלוס – נובמבר 2024
על רקע מצוקת הדיור במרכז הארץ בפרט, ומחירי הדירות שמאמירים בשנים האחרונות, עומדת בפני רוכשי הדירות הזדמנות לרכוש דירה בתל אביב במיקום מעולה בלב העיר, מאובזרת לגמרי, ובתכנון פונקציונלי שמתאים לקהלים שונים.
מדובר על פרויקט ME-CRO של חברת קרסו נדל"ן ברחוב אבן גבירול בתל אביב. בפרויקט נותרו 4 דירות בנות 4 חדרים אחרונות למכירה שמועד אכלוסן קרוב – נובמבר 2024. דירות 82 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת בחל מ- 5,790,000 ₪ הדירות בפרויקט מתוכננות על ידי סטודיו XS באופן שמאפשר לנצל את כל שטח הדירה באופן מיטבי. הן יכללו כסטנדרט את כל הנגרות והאבזור המיוחד, וכן עיצוב פנים מלא, שמנצל באופן חכם כל מ"ר בדירה, על מנת לשמור על תחושת מרחב ופונקציונאליות מרבית.
לדברי מיכל גליק, סמנכלית השיווק בקרסו נדל"ן, "שיווק פרויקט ME-CRO נמצא ממש בישורת האחרונה וזו הזדמנות אחרונה לרכוש דירה ולהצטרף לחוויית המגורים הייחודית שהוא מציע, ובמועד אכלוס קרוב מאוד. מיקום הפרויקט אידאלי ונגיש לתחבורה ציבורית איכותית, והתכנון מותאם לקהל שמעריך אורבניות, אסתטיקה ורוצה לגור במרכז תל אביב. חשבנו בפרויקט על כל הפרטים הדרושים, והדייר או המשקיע לא יידרשו להוסיף שקל ויקבלו מוצר מושלם לאורך החיים שלהם".
פרויקט ME-CRO נבנה מכוח תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב אבן גבירול 144-146, והוא שואף לשלב בין תפיסת המיקרו ליבינג המינימליסטית והמקיימת, לבין האינדיבידואליזם האורבני התל אביבי. במסגרת הפרויקט, קרסו הרסה שני בניינים ישנים בני 4 קומות, ובונה במקומם שני בניינים בני 8 קומות ובהם 50 יח"ד ועוד 7 חנויות בחזית הרחוב.
הפרויקט ממוקם בסמוך לתחנה המיועדת "נורדאו" של הקו הירוק של הרכבת הקלה שצפוי להתחיל לפעול בשנים הקרובות, דקות הליכה מתחנת הרכבת תל אביב מרכז ומרשת אוטובוסים ושבילי אופניים. הוא במרחק הליכה מכל מוקדי המסחר, בילוי ותרבות המרכזיים של העיר – וביניהם כיכר המדינה, כיכר רבין והיכל התרבות. מעבר לדירות עצמן, קרסו השקיעה גם בשטחים המשותפים של הבניין ויצרה יחד עם הפלטפורמה העירונית גינה פרטית בעורף הבניין, בצד חלל עבודה מרווח, מקורה ופתוח לדיירים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il