TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

רשת המשחקיות פליי גיים פותחת את הסניף השמיני בקניון עופר חדרה בהשקעה של 2 מיליון ₪


סניף חדש פליי גיים עופר חדרה
הסניף החדש משתרע על שטח של 200 מ"ר וכולל 50 עמדות של אטרקציות
רשת המשחקיות פליי גיים פותחת את הסניף ה – 8 שלה סניף בקניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ – 2 מיליון ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ 200 מ"ר והוא כולל מגוון רחב של כ 50 עמדות מגוונות של אטרקציות ומשחקים המיועדים לכל המשפחה, דוגמת: משחקי יכולת, סימולטורים, משחקי ספורט, משחקי אתגרים, משחקי וידאו, הוקי אוייר, מכוניות מרוץ, כדור סל, אופנועי מרוץ, קוביה הונגרית ענקית, קליעה למטרה, פטיש כוח ועוד עוד.

משחקיית פליי גיים מציעה את המשחקים המתקדמים בעולם, כולל פרסים שווים ובמחירים משתלמים! המשחקים נערכים באמצעות אסימוני משחק על גבי אפליקציה או כרטיס מגנטי, והשחקנים צוברים ניקוד וזוכים בפרסים!

כמו כן ניתן לקיים במקום מסיבות יום הולדת, בר/ת מצוה/ת, ואירועים פרטיים.

לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה: "אנו שמחים על פתיחתו של סניף פלייגיים, מהמתחמים המובילים בישראל בתחום משחקי הווידיאו והארקייד. המתחם מביא בשורה חדשה לתושבי חדרה והסביבה עם אטרקציות וחוויית בילוי אחרת. אנו נמשיך לחזק את קניון עופר חדרה כקניון המשלב קניות ואטרקציות לכל המשפחה".

קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. הקניון מארח כ13,000 לקוחות מדי יום , ממוקם במרכז העיר חדרה, משתרע על שטח של כ50,000- מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים מובילים, בניהם: פוקס, H&M, קרולינה למקה, פקטורי 54, מאניה ג'ינס, המשביר לצרכן, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, ביוטיקייר, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, סברובסקי, חדר הכושר ספייס, מתחם לילדים "בבילון פארק", לקניון כ550 מקומות חנייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il