TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

על שטח מפעל התבלינים הראשון:


תכנית התחדשות עירונית" מצלאוי. צילום הדר שתיוי
מצלאוי מקדמת תכנית התחדשות עירונית במתחם הצלע ברמת גן ובו 210 דירות חדשות
החברה חתמה על עסקה משולבת של קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים ופינוי בינוי
חברת מצלאוי, חלוצת פינוי הבינוי בישראל, מקדמת תוכנית התחדשות עירונית ברמת גן, ותקים מתחם מעורב שימושים שיכלול מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה, שטחים ירוקים ושטחי ציבור. המתחם נמצא בין הרחובות הצלע והעמל. במסגרת העסקה, מצלאוי תבנה במתחם שיתפרש על 5.5 דונם מגדל מגורים בן כ-46 קומות עם 210 יחידות דיור חדשות, כ-20% מהן דירות קטנות עד 70 מ"ר, וכן 20,000 מ"ר בשטחי משרדים וכ-700 מ"ר בשטחי מסחר. בנוסף, תוקם גינה ציבורית בשטח של כ-2,400 מ"ר לרווחת הציבור, ויוקצה שטח חום לטובת עיריית רמת גן.
מדובר בפרויקט משולב בעסקת פינוי בינוי של כ-46 יח"ד קיימות ובצירוף 4 מגרשים פרטיים בשטח של כ-3 דונם שצורפו לתוכנית על פי דרישת העירייה. לפי מתווה העסקה, מצלאוי תפנה 46 דירות ותצרף ארבע מגרשים פרטיים סמוכים, שעל אחד מהם ישב בשנות ה-60 של המאה הקודמת המפעל הראשון בארץ ליצור תבלינים של משפחת מרקוביץ', שנסגר ב-1998 ונותר נטוש עד היום. על התכנון אחראי משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים, שהיה זה שהפקיד גם את תוכנית המתאר ברמת גן שעל בסיסה מתוכנן הפרויקט.
לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, "מדובר בעסקה יצירתית ומורכבת של צירוף בנייני מגורים, קרקעות פרטיות, ומבנה תעשייה. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון ועיקריו הוצגו לוועדה לבניין העיר ברמת גן. אני מעריך שנגיש את התכנית לוועדה המקומית בחודשים הקרובים".
הפרויקט ממוקם בסמוך לצירים הראשיים בן גוריון, ז'בוטינסקי ואבא הלל ברמת גן, שבהם אזורי תעסוקה ומסחר, קניון איילון במרחק דקות נסיעה, וכן מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. לאזור נגישות תחבורתית גבוהה – תחנת הרכבת הקלה ותחנת רכבת ישראל נמצאות במרחק נסיעה קצר, ואמצעי תחבורה ציבורית אחרים, לצד קרבה ליציאה מהעיר לנתיבי איילון.
בעלי הקרקע מיוצגים ע"י עורכי הדין אמיר שפיצר,מושיק שמחיוף ומשרד דן הלפרט
מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי. החברה היא חלוצת הפינוי בינוי בארץ עם הפרויקט הראשון שנבנה בישראל - בקריית אונו. מאז הקמתה מצלאוי בנתה אלפי יחידות דיור, לחברה יש כיום 19 פרויקטים בשלבים שונים בערים בת ים, קריית אונו, יהוד מונוסון, הרצליה, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן והוד השרון, בהיקף כולל של מעל 5,000 יח"ד שייבנו במהלך 2024-2025. החברה השלימה בהצלחה פרויקטים של פינוי בינוי בערים קרית אונו, כפר סבא ויהוד והיא נמצאת בשלבי בנייה של פרויקטים נוספים בקרית אונו ובבת ים. משנת 2007 החברה הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il