TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת אנפה תקים 70 יח"ד צמודות קרקע במועצה המקומית בני עייש דרומית לגדרה


דור לוין מנכל אנפה גרופ צילום חן ברקוביץ
זכתה במכרז רמ"י לבנייה רוויה וצמודת קרקע בתוספת שטחי מסחר. ביישוב נתחם הסכם גג עם המדינה שבו הרחבה של 5,700 יח"ד חדשות ו-440 אלף מ"ר בשטחי מסחר ותעסוקה, שגם מקודמת בוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור
חברת אנפה (בשם חברת אינובייט), העוסקת ביזמות נדל"ן ובניהול והשבחה של פרויקטי נדל"ן למגורים, זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל לבניית 70 יחידות דיור בבנייה רוויה וצמודת קרקע במועצה המקומית בני עייש דרומית לגדרה. החברה מתכננת לבנות בקרקע בשטח כ-8 דונם, דירות גן-גג ודירות רגילות, בתוספת כמה מאות מטרים בשטחי מסחר.

ההצעה הזוכה, בשיתוף החברות מותג עירוני וגל ים, הייתה בהיקף 12.1 מיליון שקל, לא כולל הוצאות פיתוח בהיקף 20.5 מיליון שקל, מחיר המשקף עלות של כ-465 אלף שקל קרקע ליחידה. אנפה ושותפיה היו המציעים היחידים במכרז והצעתם נמוכה בכ-35% משומת רמ"י.

במכרז מחיר מטרה בבני עייש, שפורסם בפברואר 22 ונדחה מספר פעמים, הוכרזו בימים האחרונים 7 זוכים לבניית 990 יחידות דיור.

התב"ע המאושרת כיום מאפשרת בניית 32 יח"ד צמודות קרקע, אך התקבלה החלטה מקדמית (פרה רולינג) של הוועדה המחוזית שבה אושרה עקרונית בנייתם של 70 יח"ד כאמור. המגרשים שבהם זכתה אנפה הם בקו אחרון לשטח פתוח בחלק הדרום מזרחי של היישוב, מה שמבטיח פרטיות מירבית ונוף פתוח. בכוונת אנפה לפעול לגיבוש תכנון לקרקע, לבנות את יחידות הדיור ולמכור אותן.

לדברי דור לוין, בעלים ומנכ"ל משותף של חברת אנפה, "אנו שמחים על הזכייה במכרז ונפעל לגיבוש תכנון מיטבי ולהגשתו לאישור מול הרשויות הרלוונטיות. היישוב הקטן בני עייש, הממוקם במרכז הארץ בלב אזורי הביקוש, הולך ומתפתח וצפוי להרחיב את שטחו פי 4 בשנים הקרובות. המועצה חתמה על הסכם גג עם המדינה להרחבתה בכ-5,700 יחידות דיור חדשות, וכ-440 אלף מ"ר בשטחי מסחר ותעסוקה, אזורי ספורט ופארקים, מבני ציבור, מרחב ציבורי פתוח, תעשייה ומתקנים הנדסיים. ההרחבה גם מקודמת במסלול מזורז בותמ"ל".

בני עייש ממוקמת מדרום לגדרה וממזרח לגן יבנה בסמוך לכביש 40. חברת ערים לפיתוח עירוני, חברה ממשלתית המהווה זרוע ביצוע של ממשלת ישראל, אחראית על פיתוח האזור. הקרקע שבה זכתה אנפה תיבנה במסגרת הקמת שכונת "שדות" החדשה ביישוב שהתקציב הממשלתי לה מסתכם בכ-1.7 מיליארד שקל.

מעבר לבנייני המגורים, תוקם בסמוך לאזור התעשייה כנות הסמוך לבני עי"ש, קריית תעסוקה חדשה, שתמוקם על צירי התנועה הראשיים בין הנמלים ובין שלושת המטרופולינים. הפרויקט כולו מקבל רוח גבית של ממשלת ישראל והינו בשיתוף פעולה הדוק של משרדי האוצר, הבינוי והשיכון, הפנים ורמ"י.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il