TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

איך להשקיע נכון בנדלן מסחרי


תמונה: freepik
הביטוי נדל"ן מסחרי מתייחס למגוון של סוגי נכסים שאינם משמשים למגורים. היתרון הבולט של נדל"ן מסחרי הוא במחיר הנגיש של נכסים מסחריים בהשוואה לנכסים למגורים דבר שיכול להוזיל עסקאות שנעשות לשם ההשקעה באופן משמעותי
בעבר השוק של נדלן מסחרי היה מגרש המשחקים של החברות הגדולות בלבד ולוח מניבים עשה מהפכה של ממש בתחום והנגיש את השוק למשקיע הקטן.

השוואת נדלן מסחרי
בשוק של הדירות הפרטיות כבר שנים ארוכות ניתן להשוות ביעילות את הנכסים השונים לפי קטגוריות ברורות. בשוק של הנדלן המסחרי עד שהוקם לוח מניבים לא היה אפשר להשוות ביעילות ובקלות דבר שהשאיר את השוק בפערי מידע ורק חברות גדולות יכלו לעסוק בתחום. כיום עם אתר מניבים ניתן להשוות ולבדוק כל סוג של נכס מסחר.

חקר שוק מקיף
אם רוצים למצוא עסקה טובה של נדל"ן מסחרי יש צורך לעשות חקר שוק מקיף ולהתמקד באזור ספציפי. כך אפשר לייצר מעין וודאות בעסקה שהיא בתוך שוק שהוא מוצף בהיצע. מלבד ההכנסה החודשית נכסים מסחריים לרוב מעלים את הערך שלהם עם השנים, במיוחד אם הם מושקעים ומטופחים והם עשויים להימכר במחיר גבוה בהרבה ממחיר הקנייה שלהם.

בדיקת נאותות
בעסקאות טובות אפשר לדוגמא לרכוש חנות שהיא כבר מושכרת ויש לה שוכר קבוע ולמכור אותה תוך מספר שנים ברווח ממחיר הקנייה ולאחר תקופה מניבה של הכנסה חודשית שוטפת. כל נכס להשקעה צריך לעבור מה שמכונה בדיקת נאותות בפן הכלכלי ויש לחשב את התשואה לפי המחיר אותו המוכר מבקש ובהתאם לגובה השכירות המקובלת במקום או לפי המחיר שאותו משלמים כעת במידה והנכס כבר מושכר.

פוטנציאל השבחה
בהנחה ותרצו להגדיל את ערך הנכס על ידי שדרוג ושיפוץ שלו יש לבדוק מראש אם הדבר אפשרי. צריך לבדוק אם מתוכננות תכניות התחדשות או אם יש היתרים לביצוע שינויים בנכס. שאלות אלו ועוד רבות נוספות בודקות את פוטנציאל ההשבחה. התשובות לשאלות אלו נבדקות לרוב מול הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

להיות מעודכנים בשוק
כל מי שחושב על השקעה בנדל"ן מסחרי, נדרש להיות מעודכן כל הזמן על המתרחש בשוק ולהיות עם היד על הדופק לגבי הזדמנויות שעולות בפתאומיות ולזמן מוגבל. לעיתים צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום על מנת שיעריכו את העסקה ויגרמו לכם לקבל החלטה נבונה. לרשותם של כל מי שחושבים על השקעה בנדל"ן מסחרי יש כיום מידע בלתי נדלה ושקוף אונליין וניתן ללמוד לבד על כל נושא.

משרדים להשכרה ולמכירה
אפשרות ההשקעה הנפוצה ביותר בישראל מבחינת נדל"ן מסחרי להשקעה היא השקעה במשרדים המועמדים למכירה. מעסקאות אלו ניתן להרוויח הן ע"י השכרת הנכס והן על ידי מכירות ברווח בעתיד. במידה ומדובר בהשקעה הראשונה שלכם בתחום יתכן וכדאי להיעזר בחברה המתמחה בעסקאות מעין אלו וזו תוכל לטפל בכל מה שצריך בנוגע להשקעה שלכם.

לוח מניבים
אם אתם מחפשים מידע לגבי נכסים מסחריים להשקעה הגעתם למקום הנכון. באתר מניבים תוכלו למצוא מידע רב על נכסים להשקעה בצורה מפורטת ופשוטה. האתר מאפשר לכלל המשתמשים בשוק לקבל מידע זמין לגבי הזדמנויות עסקיות באופן שקוף ופשוט. האתר עושה מהפכה של ממש בתחום המידע על נדלן מסחרי וניתן להשוות עסקאות דומות באזור ספציפי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il