TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

מבנה נדל"ן זכתה לביקושים גבמבנה נדל"ן זכתה לביקושים גבוהים של כ-2 מיליארד שקל והים של כ-2 מיליארד שקל

דוד פורר, בעל המניות הגדול בחברה, רכש בשבוע שעבר מניות של החברה ב-135 מיליון שקל והגדיל את אחזקותיו ל- 20.6% ממניות החברה
הבעת אמון בקבוצת מבנה נדל"ן. החברה השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה כ' וסדרה כה'). במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה, זכתה החברה לביקושים גבוהים במיוחד של כ-1.9 מיליארד שקל, ובחרה לגייס מתוך סכום זה כ-1.2 מיליארד שקל – היקף הגבוה משמעותית מתוכניתה המקורית של החברה לגייס עד 700 מיליון שקל.

אגרות החוב מסדרות כ' ו-כה' הינן סדרות המדורגות בדירוג ilAA עם אופק יציב על ידי חברת הדירוג מעלות S&P, צמודות מדד ובמח"מ ארוך בטווח של 4.3 ו-6.7 שנים, בהתאמה, וללא בטוחות.

אג"ח סדרה כ' – במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר בסך של כ-836 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-437 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-2.73% במח"מ של 4.3 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2029, בדירוג ilAA על ידי מעלות וללא בטוחות. התשואה האמורה משקפת מרווח של כ-1.63% מעל האג"ח הממשלתית הרלבנטית.

אג"ח סדרה כה' – במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר בסך של כ-1.02 מיליארד שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-785 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-3.1% במח"מ ארוך של 6.7 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של אגרות החוב יהיה בחודש ספטמבר 2033, בדירוג ilAA על ידי מעלות וללא בטוחות. התשואה האמורה משקפת מרווח של כ-1.95% מעל האג"ח הממשלתית הרלבנטית.

את ההנפקה הובילה לאומי פרטנרס חתמים, לצד קונסורציום החתמים הכולל את אי.בי.אי חיתום, ברק קפיטל חיתום, האנטר קפיטל חיתום ואומני קפיטל.

בשבוע שעבר, קבוצת מבנה נדל"ן סיכמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2023 עם עלייה דו-ספרתית ב-NOI מנכסים זהים בישראל וב-FFO מנכסים מניבים, וכן העלתה את התחזיות לשנת 2023. ה-NOI מנכסים זהים בישראל עלה ברבעון בכ-14% לכ-182 מיליון שקל, ה-FFO מנכסים מניבים עלה ברבעון בכ-24% לכ-150 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון עלה בחדות בכ-160% לכ-171 מיליון שקל, וכן ההון העצמי לסוף הרבעון עלה לכ-8.11 מיליארד שקל. בתוך כך, הודיעה החברה על העלאת תחזית ה-FFO מנכסים מניבים לשנת 2023 לטווח של 560-580 מיליון שקל, חלף תחזית קודמת בטווח של 550-570 מיליון שקל. כמו כן, בשבוע שעבר דוד פורר, בעל המניות הגדול בחברה, רכש מניות של החברה ב-135 מיליון שקל ובכך הגדיל את אחזקותיו ל 20.6% ממניות החברה.

לאחרונה אישר דירקטוריון מבנה נדל"ן את מינויו של מר עוזי לוי לתפקיד מנכ"ל החברה. לוי, המכהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, נבחר על ידי ועדת איתור שהוקמה על ידי הדירקטוריון, וזאת, בין היתר, נוכח ניסיונו הרב, לרבות כהונתו בשורה ארוכה של תפקידים בתחום הנדל"ן בישראל ובמשרות ציבוריות בכירות, כישוריו, תכונותיו והתאמתו לתפקיד. לוי ייכנס לתפקיד בתחילת החודש הבא.

מבנה נדל"ן (כ.ד) בע"מ הינה אחת מחברות הנדל"ן הציבוריות הגדולות בישראל. החברה עוסקת למעלה משישה עשורים בתכנון וייזום, רכישה, בנייה, השכרה, ותפעול של מגוון נכסי נדל"ן, לרבות בתחומי תעשיה ולוגיסטיקה, תעסוקה, מסחר ומגורים. החברה מחזיקה כ-563 נכסים מניבים המושכרים לכ-3,000 שוכרים בשטח כולל של כ-1.7 מיליון מ"ר, הפזורים ברחבי ישראל. בנוסף, לחברה 19 פרויקטים מניבים בשלבי בניה, תכנון ויזום בהיקף של כ-778 אלפי מ"ר. המגוון והפיזור הגאוגרפי הייחודיים והרחבים של נכסי החברה ברחבי ישראל, כמות השוכרים וגיוונם לצד בסיס הון ונזילות חזקים מהווים יתרונות רבי ערך אשר תורמים לחוסנה והמשך צמיחתה של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il