TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קרסו נדלן מדווחת על אישור תוכנית הענק לפינוי ובינוי בחולון


הדמיה VIEWPOINT
מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בשטח של כ- 25 דונמים, במסגרתו יוקמו 838 יח״ד חדשות, כ-4,290 מ"ר שטחים למסחר ותעסוקה וכן שטחים למבני ציבור

חברת קרסו נדל"ן מדווחת היום (ב') לבורסה בתל אביב כי הוועדה המקומית חולון אישרה את התוכנית שמקדמת קרסו בשיתוף היזמים יוסי לוינסקי וברוך אופיר ארביב על פני שטח של כ-25 דונם ברחוב ראש פינה 5-23 שבשכונת נאות שושנים-קריית אילון במרכז העיר.

במסגרת התכנית אישרה הועדה הריסה ופינוי של 242 יח"ד ו- 5 יחידות מסחר קיימות, שבמקומן יוקמו 838 יח"ד חדשות בשלושה מבנים בני 10, 20 ו- 53 קומות, המקיפים חצר משותפת. בנוסף ייבנו בפרויקט 4,290 מ"ר לתעסוקה ומסחר וכן שטחים למבני ציבור ושטחים ירוקים לרווחת הדיירים.

קרסו ושותפותיה, שכבר השיגו את הסכמתם של 80% מבעלי הדירות במתחם, פועלות כעת לקידום תכנית עיצוב ופיתוח ולהוצאת היתרי בנייה מכוח התוכנית.


 את התב"ע קידמו היזמיות בשת"פ עם הועדה המקומית של עיריית חולון. אדריכל הפרויקט הוא אריאל גושן ממשרד גושן אדריכלים.

קרסו צופה כי ההכנסות הצפויות מהפרויקט יסתכמו בכ-1.22 מיליארד שקל והרווח הגולמי יסתכם בכ-232 מיליון שקל (חלק החברה 50%).


המתחם בראש פינה מצטרף לעוד כ-10 פרויקטי התחדשות עירונית שחברת קרסו מקדמת חולון ובהם כ-5,300 יחידות דיור.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר חולון, לאורך חלקו המזרחי של רחוב ראש פינה, בסמוך לרחוב ההסתדרות, מתחם קניון חולון וקריית החינוך גאולים.


הוא רחוק כ-500 מ' מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה העתיד לעבור ברחוב אריה שנקר, וכן במרחק של כ-500 מ' מתחנת קו המטרו M3 העתיד לעבור ברחוב גולדה מאיר-הופיין.

קרסו נדל"ן, זרוע הנדל"ן של קבוצת קרסו, פועלת בתחומי הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים, בייזום, תכנון והקמה של מתחמי מגורים, מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים ובפעילות של נדל"ן מניב.


חברת קרסו נדל"ן הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.4 מיליארד שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il