TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת דוניץ-אלעד מוציאה לדרך את המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב‎‎


רונן יפו, מנכל דוניץ-אלעד. צילום - סיון פרג'
המתחם יכלול 1,870 יח"ד, בחלקן דיור להשכרה, 300 יח"ד דיור מוגן, כ-10,000 מ"ר בייעוד מסחר וכ-2,500 מ"ר בייעוד תעסוקה

המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב, המהווה רובע חדש בעיר תל אביב, ממוקם בחלקה הדרום מזרחי של העיר ומשנה את פני האזור והשפעתו ניכרת על מרקם החיים.

המתחם יכלול 1,870 יח"ד, בחלקן דיור להשכרה, 300 יח"ד דיור מוגן, כ-10,000 מ"ר בייעוד מסחר וכ-2,500 מ"ר בייעוד תעסוקה ויהווה המשך ישיר למתחם הדרומי בו נבנו על ידי הקבוצה כ –630 יח"ד.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו מאוד נרגשים על כך שועדת הערר של הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז תל אביב דחתה את העררים שהוגשו תכנית שקודמה על ידי הקבוצה ושותפיה (פרידמן חכשורי חברה להנדסה בע"מ ואביוד נכסים בע"מ)ובכך נסללה הדרך לאישורה הסופי של תוכנית בניין העיר למתחם הצפוני ברובע חדש, המשך השכונה של פארק תל אביב.


התוכנית שתצא לפועל בקרוב מטיבה עם כל הנוגעים בדבר ותהווה תנופה לפיתוח משמעותי לדרום מזרח העיר תל אביב.


בנוסף למגורים, תושבי השכונה ייהנו משכונה מבוססת קהילה משגשגת, סמיכות לשטחים ירוקים נרחבים של פארק דרום ופארק אריאל שרון בהמשכו, לצד מרכזי מסחר ותעסוקה חדשניים.


 אנו נמשיך לקדם פרויקטים נוספים מסוג זה גם בעתיד ולהנגיש דיור ברמה גבוהה, באזורי הביקוש במחירים הוגנים".

חברת דוניץ-אלעד מודיעה הבוקר כי ועדת הערר המחוזית לתכנון ובנייה מחוז תל-אביב החליטה לדחות את כל העררים, שהוגשו על החלטתה של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב, לאשר את התב"ע החדשה ובכך להוציא לדרך את המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב המהווה רובע חדש בדרום מזרח תל אביב-יפו.

את דוניץ אלעד ייצגו בקידום התוכנית ובעררים עו״ד תמר מגדל ועו"ד ליאור לוי ממשרד מיתר ועו״ד יוסי אשכנזי יחד עם משרד פרחי צפריר אדריכלים וחברת וקסמן גוברין גבע שהיו אמונים על ניהול התכנון.

התב"ע החדשה תכלול 1,870 יחידות דיור (ובכלל זאת 174 יח"ד להשכרה), 300 יחידות בייעוד דיור מוגן, כ-10,000 מ"ר בייעוד מסחר וכ-2,500 מ"ר בייעוד תעסוקה.

הפרויקט ממוקם בצמוד לפארק עצום ומרהיב ביופיו ונחשב לפרויקט הסביבתי המשמעותי ביותר בעיר הכי נחשקת בישראל.


מדובר על תשעה מיליון מ"ר של בנייני מגורים מודרניים, תעסוקה, מסחר ומעוצבים לצד, שטחים פתוחים, מרחבים ירוקים משולבים בטבע ומים, מסלולי אופניים, מרכז מבקרים ושפע פעילויות פנאי המאפשרים חיי קהילה עשירים ומשגשגים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il