TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פרשקובסקי הרסה את מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב והוציאה לדרך את תחילת עבודות הבנייה


צילום: חברת go-live
במסגרת פרויקט HaGaDa של פרשקובסקי פונו 2 המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב על 55 דירותיהן אשר נהרסו באירוע אמש ובמקומם החברה החלה בבניית 4 מבנים מודרניים

פרשקובסקי נכנסת לעיר תל אביב: חברת פרשקובסקי הרסה את מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב והוציאה לדרך את תחילת עבודות הבנייה של הפרויקט הראשון של החברה בעיר – HaGaDa בקו ראשון לפארק הירקון.

במסגרת פרויקט HaGaDa של פרשקובסקי פונו 2 המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב על 55 דירותיהן אשר נהרסו באירוע אמש ובמקומם החברה החלה בבניית 4 מבנים מודרניים בני 7 קומות הכוללים בסך הכל 106 דירות.

פרויקט HaGaDa מציע תמהיל מגוון של דירות החל מדירות של 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים ומרפסות בגדלים שונים עם מפרט יוקרתי, דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של 240-110 מ"ר עם מפתחים גדולים המכניסים פנימה את הטבע העירוני פונים לנוף פנורמי של תל וגוש דן.

דוגמאות למחירי דירות בפרויקט HaGaDa של פרשקובסקי בתל אביב:

דירות 4 חדרים החל מ-5,950,000 ₪.
דירות גן עם גינות במבחר גדלים החל מ-3,950,000 ₪.
מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים ומרווחים החל מ-9,215,000 ₪.

על תכנונו של הפרויקט מופקד משרד האדריכלים המוביל ברעלי לויצקי כסיף. על עיצוב הפנים מוקפד סטודיו מיכאל אזולאי. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא בתוך פרק זמן של כשלוש שנים.

באירוע הריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בת"א, שהתקיים על הגדה בפארק הירקון מול הפרויקט עצמו השתתפו כ-300 איש ביניהם יועצי הפרויקט, רוכשי הדירות בפרויקט, בעלי הדירות, עובדי החברה וכמובן כל הנהלת חברת פרשקובסקי, ביניהם: נשיא החברה ארנון פרשקובסקי, המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי יו"ר דירקטוריון החברה, שרון פרשקובסקי מנכ"ל פרשקובסקי השקעות וחברת הבת א.ש.י פרשקובסקי, חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי מניבים, מאיה קראדי היועצת המשפטית של החברה, סוזי פרשקובסקי סמנכ"לית שיווק ומכירות של החברה ועוד רבים.

יוסי פרשקובסקי אמר באירוע: "אנו שמחים להצטרף לעיר תל אביב וגאים להוציא לדרך את הפרויקט הראשון שלנו בעיר HaGaDa עם שילוב מנצח בין הטבע לבין האורבניות של העיר הגדולה, המאפשר ליהנות מהשקט והאיכות של הצפון הישן של תל אביב מחד, ומאידך להיות בקו ראשון לפארק הירקון, ובקרבה לבתי ספר וגני ילדים, לחוף הים ולמוקדי הבילוי, הקניות המובילים – דוגמת נמל ת"א, כיכר המדינה, הספורטק, חוף מציצים ויציאה לאיילון.


פרויקט HaGaDa יספק חווית מגורים מודרנית, הרמונית ושלמה, הממזגת בין חיי קהילה, תרבות, פנאי ואיכות חיים – וכל זאת בבנייה מוקפדת ואקסקלוסיבית. בשנים האחרונות החברה מקדמת עוד שלושה פרויקטים בעיר תל אביב, ביניהם: מתחם המחוגה במערב פלורנטין עם כ-180 יח"ד בשני מבנים ומגדל בעירוב שימושים, מתחם טרה עם מגדל של כ-50 קומות מול מתחם עזריאלי ופרויקט בית מוטורולה ברחוב יגאל אלון בו אנחנו שותפים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il