TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ברנד תבצע עבודות קונסטרוקציות פלדה באצטדיון הכדורגל החדש באשדוד בהיקף של 36 מיליון


ירון סילש צילום יפעת יוגב
האצטדיון החדש באשדוד צפוי להכיל כ-20,000 מקומות ישיבה ולהחליף את אצטדיון ה-י"א בעיר. העלות המשוערת של הפרויקט כולו נאמדת בכ-311 מיליון שקל.

קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגיה מדווחת כי חתמה על הסכם לביצוע עבודות קונסטרוקציה בתחום הפלדה, בהיקף כספי של 36 מיליון שקל להקמת אצטדיון הכדורגל העירוני באשדוד.


ברנד החלה בביצוע העבודות ובהתאם ללוח הזמנים החוזי שנקבע בינה לבין חברת "קן התור" מועד ההשלמה הצפוי לחלקה של ברנד הינו במהלך המחצית השנייה של שנת 2024.

האצטדיון החדש באשדוד צפוי להכיל כ-20,000 מקומות ישיבה ולהחליף את אצטדיון ה-י"א בעיר. העלות המשוערת של הפרויקט כולו נאמדת בכ-311 מיליון שקל. האצטדיון יהיה חלק מקריית ספורט ובה בריכה אולימפית וארנה עם 5,000 מקומות ישיבה.

את שנת 2022 סיימה ברנד עם גידול של כ-31% בהכנסות שהסתכמו בכ-285 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-218 מיליון שקל בשנת 2021. בשורת הרווח רשמה ברנד שיפור משמעותי, הרווח נקי בשנת 2022 הסתכם בשיא של כ-19 מיליון שקל לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל בשנת 2021.

ירון סילש, מנכ"ל ברנד: "לאורך השנים ברנד ידעה למצב עצמה כבעלת מומחיות בתחומי הפלדה, בדגש על הקמת קונסטרוקציות מורכבות.


הבחירה של חברת קן התור בברנד לפרויקט זה מהווה עדות נוספת ליכולתנו להוביל ולבצע פרויקטים מאתגרים, בדיוק מירבי ובזמן מהיר.


בשנה האחרונה הוכחנו את כוחנו במגזר התעשייה עם זינוק של 175% בהכנסות המגזר, שהסתכמו בכ-116 מיליון שקל, וצבר הזמנות חזק ואנו מעריכים כי מגמת השיפור המשמעותי בברנד תימשך."

אודות קבוצת ברנד
קבוצת ברנד, שהינה מיזוג בין חברת ברנד תעשיות ומרגל מערכות, עוסקת בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל.


החברה פועלת בארבעה מגזרי פעילות: (1) תחום המערכות, הכולל זרוע קבלנית לתכנון וביצוע פרויקטי תשתיות ומערכות של חשמל, בקרה ותקשורת (2) תחום האנרגיה המתחדשת, הכולל תכנון, הקמה ואחזקה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל וייזום פרויקטי אנרגיה מתחדשת בחו"ל (3) תחום ההקמות והאלקטרומכניקה, הכולל הקמת תשתיות מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים ו-(4) תחום התעשייה, הכולל ייצור, עיבוד והרכבה של קונסטרוקציות פלדה ומוצרי מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים. הקבוצה נמצאת בשליטת אסא גלעדי ולירן גלעדי, ומנוהלת על ידי המנכ"ל ירון סילש וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il