TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ארי מגורים החלה בבניית בניין בוטיק לתעסוקה ומסחר בעפולה


פרויקט אריאה של ארי מגורים בעפולה- הדמיה מבטים
חברת ארי מגורים החלה בבניית פרויקט "אריאה" (ARIA) , בניין בוטיק לתעסוקה ומסחר במרכז החדש של העיר עפולה.

חברת ארי מגורים החלה בבניית פרויקט "אריאה" (ARIA) , בניין בוטיק לתעסוקה ומסחר במרכז החדש של העיר עפולה.

הבניין בן שלוש קומות יכלול קומת מסחר בקומת הקרקע ושלוש קומות תעסוקה בשטח כולל של כ- 1400 מ"ר, על גג הבניין יבנו משרדי החברה בשילוב מתחם חללי עבודה משותפים עם רופ טופ שיאפשרו עבודה במבנה או בשטחי החוץ .

הפרויקט ממוקם במדרחוב רחב היקף בחלק הדרומי של העיר באזור שהולך והופך למרכז העסקים החדש של העיר בסמוך לבנק הפועלים, בנק לאומי, משרד הפנים, משרד הרישוי וביטוח לאומי.

באזור יש מספר מסעדות ובתי קפה ומבחינת נגישות תחבורתית, הפרויקט ממוקם 7 דקות נסיעה מכביש הסרגל, בסמוך לתחנות אוטובוס ולידו יש מגרש חניה חדש המאפשר חניה בשפע.

אוהד אסרף, מנכ"ל ובעלים של חברת ארי מגורים מציין כי החזון שלנו בהקמת הבניין שאליו גם נעביר את משרדי חברת ארי מגורים, ודרכנו משכנתאות הוא למכור ו/או להשכיר את השטחי התעסוקה והמסחר לאנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים שיהפכו יחד איתנו לקהילה עסקית שוקקת המאפשרת שיתופי פעולה עסקיים וחווייתיים. בחללי העבודה המשותפים נאפשר קיום אירועים, הרצאות והשכרת חדרי ישיבות.

לראשונה נציע להשכרה גם חדר מדיה מתקדם לצילום סרטונים והקלטת פודקסטים. שילוב מיקום הבניין ליד כל השירותים העסקיים יחד עם יצירת אקוסיסטם וקהילה עסקית פעילה מייצר הרבה עניין בפרויקט ואנו מנהלים מספר משאים ומתנים מתקדמים עם חברות בתמהיל עסקים מגוון התואם את החזון"

ארי מגורים היא קבוצת חברות העוסקת בתחום הנדל"ן. הקבוצה הוקמה על ידי אוהד אסרף בשנת 2010.

מתחילת דרכה עסקה החברה בשיווק נדל"ן ובמהלך השנים הרחיבה את תחומי פעילותה לתחומי המימון והיזמות. מאז הקמתה שיווקה ארי מגורים מעל 15,000 יחידות דיור חדשות בכל רחבי הארץ עבור עשרות חברות קבלניות ויזמים מובילים.


בשנת 2016 הרחיבה הקבוצה את פעילותה לתחום המימון, עם הקמת חברת דרכנו – רשת ארצית לייעוץ משכנתאות בבעלות שותפת עם מאור אוחנה המשמש כמנכ"ל הרשת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il