TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND מחזקת את השדרה הניהולית

פול קולגן ימונה לסמנכ"ל הכספים, אליוט ניומן יכהן כמנהל השקעות ראשי
• טרם המינוי כיהן קולגן כמנהל החשבונות של Coastal Ridge Real Estate המנהלת נכסים בשווי של יותר מ-3.2 מיליארד דולר; ניומן הינו בעל ניסיון עשיר של למעלה מ- 25 שנים בתחום הנדל"ן תוך שיפור NOI של נכסים.

• בתחילת נובמבר רכשה VISION & BEYOND יחד עם בית ההשקעות IBI מקבץ דיור להשכרה ביוסטון טקסס בכ- 50 מיליון ₪

• סטס גרינברג, שותף מייסד של קבוצת VISION & BEYOND: "קולגן וניומן מביאים עמם ידע ורזומה רחב אשר יתרמו רבות לחיזוקה של VISION & BEYOND. אין לי ספק שתהיה להם תרומה מכרעת בהמשך התעצמותה של החברה"


הצמיחה המהירה של קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND בבעלות היזמים הישראליים סטס גרינברג ופטר גיזונטרמן נותנת את אותותיה: החברה, המתמחה ברכישה וניהול מקבצי דיור למגורים במרכז ובדרום ארה"ב, מינתה את פול קולגן לסמנכ"ל הכספים ואת אליוט ניומן למנהל השקעות ראשי.

קולגן מגיע ל-Vision & Beyond לאחר שכיהן כמנהל חשבונות ופיננסים בחברת ניהול הנכסים Coastal Ridge Real Estate המנהלת נכסים בשווי של יותר מ-3.2 מיליארד דולר. בעברו, היה מנהל החשבונאות בקרן הריט Phillips Edison & Company, הנחשבת לאחד מהבעלים והמפעילים הגדולים ביותר של מרכזי קניות בארצות הברית.

ניומן מצטרף ל-Vision & Beyond עם ניסיון עשיר של למעלה מ- 25 שנים בתחום הנדל"ן בעיקר בפרויקטים מסחריים ובנכסי מולטי-פמילי (משפחתיים). במהלך השנים התמחה ביצירת תשואות של מיליוני דולרים על תיקים מסחריים והתמחה ברכישת נכסי נדל"ן וביזום פרויקטים למגורים תוך שיפור NOI, מהפרמטרים החשובים, בחברות המשקיעות בנדל"ן מניב.

סטס גרינברג, שותף מייסד של קבוצת VISION & BEYOND: "אנחנו שמחים על המינויים החדשים. הן פול והן אליוט מביאים עמם ידע ורזומה רחב אשר יתרמו רבות לחיזוקה של VISION & BEYOND ואין לי ספק שתהיה להם תרומה מכרעת בהמשך התעצמותה של החברה. לשניהם ניסיון עשיר וידע רב, עם רקורד מוכח בתחום הכספים והשקעות".
.
בנובמבר 2022 רכשהVISION & BEYOND יחד עם בית ההשקעות IBI מקבץ דיור להשכרה ביוסטון טקסס בכ- 50 מיליון ₪. הפרויקט כולל 96 יחידות דיור של 2-3 חדרים במתחם הכולל גם בריכת שחיה ומתקנים לדיירים. בכוונת החברה להשביח את הנכס, לשפר את שיעורי התפוסה, להחליף את חוזי השכירות ולעלות את שכר הדירה לרמה הדומה לנהוג בשוק. כידוע יוסטון נהנית מצמיחה גבוהה, גידול באוכלוסייה ואפשרויות תעסוקה רבות התומכות בגידול זה.

קבוצת VISION & BEYOND נוסדה על ידי היזמים הישראליים סטס גרינברג ופטר גיזונטרמן למטרת איתור, רכישה, השבחה וניהול מקבצי דיור בארה״ב. החברה פועלת כיום ב-7 אזורי פעילות במרכז ודרום ארה"ב ומחזיקה כ-3,000 יחידות דיור ברחבי ארה"ב בשווי מוערך של כ-300 מיליון דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il